|
cab
|
 |
« Svar #15 Dato: 04 Februar 2010, 22:09:31 » |
|
Må du få en indbringende tur Kenneth - er spændt på at følge dig i månederne efter.
Vi krydser alle alt!
|
|
|
|
|
Logget
|
54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
|
|
|
|
christian
|
 |
« Svar #16 Dato: 04 Februar 2010, 22:23:25 » |
|
Held og lykke også her fra. Jeg håber at det virker rigtigt godt på dig Kenneth.
Jeg vil følge dig på nettet.
christian
|
|
|
|
|
Logget
|
Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
|
|
|
|
kenneth
|
 |
« Svar #17 Dato: 10 Februar 2010, 12:39:54 » |
|
Hej alle
Så er den første injektion med stamceller om ca 4-5 timer....... I går var der 'høst' (fedtsugning) af mine egne voksne fedt-stamceller som gives senere i forløbet. I dag er det groet stamceller fra doneret navlestregns blod, som gives i STORT antal....spændende :-) Stamcellerne hedder CD34+
mvh
Kenneth
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
Lisa.T
|
 |
« Svar #18 Dato: 10 Februar 2010, 13:12:24 » |
|
Rigtig meget held og lykke, og hold os orienteret om udviklingen!!
Lisa
|
|
|
|
|
Logget
|
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer. Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
|
|
|
|
cab
|
 |
« Svar #19 Dato: 10 Februar 2010, 13:35:51 » |
|
Hej Kenneth, Jeg har også læst din dagbog, og det lyder til at være proffessionelle folk du er omgivet af. Rart at høre - ved du om de behandler folk med SPMS?
|
|
|
|
|
Logget
|
54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
|
|
|
|
kenneth
|
 |
« Svar #20 Dato: 11 Februar 2010, 11:04:47 » |
|
Hej cab Jeg har SPMS - beskrevet i afsnittet 'om mig' på www.stamceller-til-kenneth.dk og i præsentationstråden her i dette gode forum. mvh kenneth
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
christian
|
 |
« Svar #21 Dato: 11 Februar 2010, 11:13:44 » |
|
Hej Kenneth. MEGET interessant dagbog du der har! Grimme farver du har på armene  Kenneth - sover du egentlig i skrå seng på Costa Rica også? Christian
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
kenneth
|
 |
« Svar #22 Dato: 11 Februar 2010, 13:33:46 » |
|
Hej Christian.
Tak for skulderklappet :-)
Det foto med de blå mærker er nu af min mave/lår når jeg ligger på siden.
Ang skrå seng så venter den på mig derhjemme..... det er super vigtigt at jeg ligger fladt når jeg har fået stamcelle-injektion så de nemt kan komme rundt i hele centralnervesystem og hjerne...de injekteres i nedre del af rygsøjlen.
Mvh
Kenneth
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
Lisa.T
|
 |
« Svar #23 Dato: 11 Februar 2010, 13:35:53 » |
|
Det lyder meget smertefuldt. Av.
Lisa
|
|
|
|
|
Logget
|
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer. Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
|
|
|
|
kenneth
|
 |
« Svar #24 Dato: 19 Februar 2010, 04:55:50 » |
|
Hej alle Så er der video af en af mine spinale injektioner med stamceller på www.stamceller-til-kenneth.dk under 'min dagbog' Den hårde fys. træning sørger for at der igen kommer kontakt med musklerne og den træning skal jeg forsætte når jeg kommer til DK. Efter 3-6 måneder kan jeg se hvor meget af det ødelagte stamcellerne har fået gendannet. Mvh Kenneth
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
christian
|
 |
« Svar #25 Dato: 19 Februar 2010, 20:45:20 » |
|
Hej Kenneth
Jeg har lige siddet og set i din dagbog - hvor er det fedt for dig at det går fremad! Det er da et bevis på at det virker, skal jeg love for.
Men AV - de der rygmarvssprøjter - dem misunder jeg dig ikke! Da jeg skulle have lavet en lumbal-punktur - der kunne lægen ikke rigtigt få nålen ind - derfor brugte hun mere end 20 forsøg! Min kone, som sad ved siden af, talte dem - og på et tidspunkt måtte hun ned og ligge på gulvet for ikke at besvime. Det gjorde ikke meget ondt, men det var s*tme heller ikke rart.
Jeg håber at du bliver ved med at have fremgang af samme kaliber - godt gået Kenneth!
christian
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
Lisa.T
|
 |
« Svar #26 Dato: 19 Februar 2010, 21:19:20 » |
|
Kenneth, jeg har også lige kigget din dagbog - av av av. Jeg vil godt ha' virkningen, men det ser slemt ud. Den eneste trøst for mig, er, at jeg i hvertfald har rigeligt med mavefedt, og der vil være nok at tage af  . Men, det er svært at se fremgangen, når man ikke ved hvor hårdt du var medtaget inden kuren. Jeg kan se på videoen at du går - kunne du gå inden? Men det lader da til at å meget godt. spændende hvor meget du genvinder over de næste måneder. Jeg er igen hamrende frustreret over de danske sundhedsmyndigheder, at der ikke tilbydes behandlinger herhjemme anden end brandslukning. Grrrrrrr! Lisa
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
kenneth
|
 |
« Svar #27 Dato: 19 Februar 2010, 22:42:18 » |
|
hejsa
Hvis I kigger længere tilbage i min dagbog er der videoer af mig, mine fødder og min gang inden afrejse.....
mvh - og go weekend :-)
Kenneth
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
Per West
Gæst
|
 |
« Svar #28 Dato: 21 Februar 2010, 09:29:52 » |
|
Har hende Lene ikke en søster, funderer jeg....
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
Anders
|
 |
« Svar #29 Dato: 21 Februar 2010, 10:13:26 » |
|
nu er jeg sq kommet lidt i tvivl... jeg har lidt besluttet mig for en stamcelle tur... men så tænker jeg.. hvor meget mon det betyder om man først får klaret sit evt ccsvi inden man får celler... jeg er kommet lidt i tvivl.. vil jo gerne gøre det i den rigtge rækkefølge... kommer lidt an på hvor hurtigt man kan komme til ved en dygtig ccsvi læge... nogle meninger
|
|
|
|
|
Logget
|
ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
|
|
|
|