MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 19:54:24

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  MS forskning
| | |-+  kommende stamcellebehandling
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: kommende stamcellebehandling  (Læst 5134 gange)
kenneth
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 114

SPMS i de sidste 4 år. Diagn. 1998 med DS

Vis profil WWW
« Dato: 13 December 2009, 17:27:19 »

Hej alle

Jeg har gennem det sidste ½ ars tid researchet en del i MS og stamcelle-behandling. Og jeg har besluttet at tage til Costa Rica for at få stamceller til feb2010.

I forbindelse med min research har jeg lavet en hjemmeside www.stamceller-til-kenneth.dk hvor jeg har skrevet om stamceller, min research, min beslutning om at tage skæbnen i egne hænder samt den kommende behandling i Costa Rica - jeg håber at andre med MS syntes det er interessant.

Der er lavet en Facebookgruppen, som I også kan blive medlem af.

Hvis I kigger under 'presse' på hjemmesiden er der links til avis, web-tv og alm tv, hvor jeg har været interviewet.

God læselyst :-)

mvh

Kenneth Bovbjerg
Logget
BR
Full Member

Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #1 Dato: 13 December 2009, 19:05:28 »

Tak for info. Kenneth

Jeg vil følge dig gennem Facebook og via din hjemmeside www.stamceller-til-kenneth.dk.

Hilsen Brian 
Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #2 Dato: 15 December 2009, 13:29:57 »

Hej Kenneth.

Det lyder spændende med stam-celler. Costa-Rica - det er langt væk - er der ikke noget tættere på?

Jeg håber du når at blive scannet før du tager afsted - jeg ved at dr Simka er meget travl for tiden.

Jeg har læst at der fx ikke er mulighed for operation før sidst på 2010 (men det er vist sygehuset som er den begrænsende faktor)

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
kenneth
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #3 Dato: 27 December 2009, 17:33:04 »

Hej alle

Hvis I ikke kender www.rixpod.dk er det bestemt værd at "tage en lytter" - jeg er for nylig blevet interviewet af Rix og nu er interviewet lige kommet på podcast'en.... http://rixpod.dk/podcast_2/podcast_34_kenneth_stamcell.html ... enjoy :-)

Mvh

Kenneth
Logget
BR
Full Member

Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #4 Dato: 27 December 2009, 22:30:23 »

Hej Kenneth,

Har lige hørt interviewet og endnu en gang pøj pøj med dit projekt.

Hilsen Brian     
Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
kenneth
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #5 Dato: 29 December 2009, 15:19:27 »

Anders: Godt at 'se' dig herinde :-)

Christian: Som Anders skriver er der noget tættere på - men jeg har skrevet lidt om de steder som jeg har fundet og om hvorfor jeg har fravalgt bl.a. Xcell i Tyskland og valgt den lange rejse til Costa Rica...... Kig endelig på www.stamceller-til-kenneth.dk

Ha et dejligt nytår - er sikker på det bliver spændende ;-)

mvh

Kenneth
Logget
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #6 Dato: 29 December 2009, 15:37:35 »

Hej Anders

Det lyder som et meget spændende projekt - jeg ønsker dig rigtigt meget held og lykke med det!

Februar - der er ikke langt tid til hva?

Christian

Ps. Kenneth - har du egentlig prøvet Inclined Bed Therapy? Jeg har selv stor gavn af det, og ved at mange andre MS'ere også har det (se http://www.thisisms.com/ftopic-8535-75-days0-orderasc-terri.html)
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
kenneth
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #7 Dato: 29 December 2009, 16:00:49 »

Christian: Jeg har skrev tindkøbsseddel så jeg kan få lavet skrå seng.... det lyder lovende, så det skal helt sikkert prøves.

Ang Xcell-center i Tyskland så 'gror' de ikke dine egne stamceller men renser dem og kontrolerer kvaliteten inden de gives retur så antal øges ikke...... jeg bliver 'bombaderet' i Costa Rica :-)

mvh

Kenneth
Logget
Anders
Hero Member

Beskeder: 666

Vis profil
« Svar #8 Dato: 30 December 2009, 12:15:30 »

så kan jeg bedre forstå at kun få mærker bedring efter en tur hos x-cells.. jeg blev ellers ringet op af en sød dame derfra som talte dansk men jeg må indrømme at jeg ike fik af vide at de dyrkede flere celler... det var noget jeg gik ud fa da det jo ellers ikke giver den store mening men som man siger
assumption is the mother of all fuck ups ... så jeg undskylder for min fejl...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #9 Dato: 18 Januar 2010, 22:40:26 »

Hej Kenneth!

Er du ved at være klar til at tage til Costa Rica?

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
kenneth
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #10 Dato: 19 Januar 2010, 19:39:27 »

Hej Christian

Ja, jeg er i gang med at tælle ned :-)

Det hele er ved at falde i hak og om 3 uger er jeg igang med behandlingen - det bliver meget spændende og jeg vil løbende lave indlæg i min 'dagbog' på www.stamceller-til-kenneth.dk  form af tekst, foto og video.....

Jeg har prøvet 'skrå seng' i snart 3 uger og det har givet mig en bedre søvn uden for meget natløberi på wc....
- nu er det max 1 gang hvor det før var 3-4 gange pr nat..... :-) Og det hænger rigtig godt sammen med teorien om CCSVI - som jeg ser frem til at I herinde holder øje med :-)

mvh

Kenneth
Logget
kenneth
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #11 Dato: 04 Februar 2010, 13:51:31 »

Hej Alle

Så er der afrejse mod stamcelle-behandlingen i morgen tidlig. Selve bahandlingen starter på mandag..... det bliver spændende :-)

I kan følge mig via min hjemmeside www.stamceller-til-kenneth.dk ->'dagbog' hvor jeg har lagt vodeoer op og løbende vil dokumentere behandlingen m.m. Eller kig forbi Facebook gruppen.

Der er et norsk par(han har MS) og de blev inspireret af min hjemmeside og jeg skal mødes med dem derovre, hvor hans behandling starter 14 dage efter min.

Mens jeg er afsted vil jeg følge godt med i CCSVI-udviklingen og følge depatten her på siden - det er virkelig sejt gået og meget spændende.

De bedste hilsner

Kenneth
Logget
Anders
Hero Member

Beskeder: 666

Vis profil
« Svar #12 Dato: 04 Februar 2010, 14:09:12 »

rigtig god tur kenneth.. jeg glæder mig til at se dig når du kommer hjem...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Per West
Gæst
« Svar #13 Dato: 04 Februar 2010, 16:47:31 »

Knæk og bræk og pøj, pøj. Jeg vil følge med i din behandling, på din hjemmeside.

Vh. Per
Logget
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #14 Dato: 04 Februar 2010, 18:31:31 »

Hej Kenneth.......

Ønsker dig en rigtig god tur, og håber det bedste for dig, synes du er for sej..... :-))   Og vil spændt følge med her på siden om dine bedrifter.........

Hilsen Leif........
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Sider: [1] 2 3 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: