MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 00:52:02

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated! - Skippers kone opereret for CCSVI 9. marts i Frankfurt.
« forrige næste »
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated! - Skippers kone opereret for CCSVI 9. marts i Frankfurt.  (Læst 14500 gange)
Skipper
Full Member

Beskeder: 128

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #90 Dato: 13 August 2010, 07:37:48 »

Kære alle Så har jeg fået de 6 liberatedes data til min bog. Desværre  kom er der ikke flere, men jeg kan nå at få enkelte med, hvis de kommer i denne uge. Jeg har lagt scarene på de ni spørgsmål op på hjemmesiden under ”Oversigt over CCSVI opererede”. Her kan man se,hvorledes hver af de seks har det nu i forhold til før. Oplysningerne er på engelsk, da jeg vil sende filen over til nogle USA venner fra Locator bl.a. Deltagernes navne er ikke med. Derved holdes oplysningerne neutrale, men deres alder fortæller den enkelte selv, hvem der er tale om. Sitet er her: http://www.andersen-farmer.dk/. Gerne evt. tilbagemeldinger på leif@andersen-farmer.dk
Logget

Skipper. Gift med Lisbeth, der er RRMS patient og liberated 9. marts 2010 hos professor T. Vogl som første dansker nogensinde. På 21. måned still going strong uden bivirkninger. Se evt. hendes blog på: http://www.andersen-farmer.dk
Derhansi
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #91 Dato: 13 August 2010, 14:41:56 »

Kom nu ud af busken alle jer der har været afsted !!

Kan det virkelig være rigtigt at kun 6 liberatede har haft kræfter til at besvare - og maile - det relativt simple spørgeskema  Spørgsmålstegn Spørgsmålstegn

Hvis det er tilfældet, så er det da også vigtigt at få dokumenteret, så jeg vil da opfordre alle der endnu ikke har svaret til at sende den kortfattede besked til Skipper : "Det orker jeg desværre ikke !! - men held og lykke med jeres fornemme projekt med at få anerkendt CCSVI som behandlingstilbud for MS'ere. Jeg glæder mig til at læse reaktionerne rundt omkring efterfølgende - men magter ikke lige selv at bidrage!!"

(teksten kan copypastes direkte i mailen - til minimering af ressourceforbrug)

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Benedikte
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 57

Vis profil
« Svar #92 Dato: 22 August 2010, 22:04:34 »

Hej Lisbeth og Skipper.

Vil lige ønske Lisbeth/jer tillykke med de 6 mdr. det er bare så glædeligt at læse det går godt.
Glæder mig til jeres bog udkommer, har jo bestilt den.

Ønsker jer alt godt
    Benedikte
« Sidste ændring: 20 September 2010, 15:03:03 af Benedikte » Logget

PPMS. 2001. Kørestol /10 m rollator 2010.EDSS 7.0
Skipper
Full Member

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #93 Dato: 03 September 2010, 07:41:57 »

Nyt fra Vogl.
Jeg får en del henvendelser fra USA og Canada, der rejser til professor Vogl i ret stort omfang nu. Jeg har lavet en beskrivelse på engelsk. Jeg har bedt Vogl om en status på resultaterne. Her er hans svar til information:

Currently we do MR scanning and sometimes scanning with doppler, when we do interventions:
Our results:
1. Currently about 50 percent show improvement:
2. Fatigue, energy level , sensory problems are improving
3. Motoric problems are with more limited resutls
4. The restenosis rate is about 10 percent
Still on experimental basis, and it is very hard to define a prospective study.
My very best regards. Looking forward for the book
T. Vogl.
Logget

Skipper. Gift med Lisbeth, der er RRMS patient og liberated 9. marts 2010 hos professor T. Vogl som første dansker nogensinde. På 21. måned still going strong uden bivirkninger. Se evt. hendes blog på: http://www.andersen-farmer.dk
Skipper
Full Member

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #94 Dato: 09 September 2010, 14:47:28 »

6 måneders "jubilæum". I dag for 6 måneder siden begyndte vort eventyr hos professor Vogl. Alt går fremdeles godt, og pillerne er ikke rørt siden. At Lisbeth har været heldig, viser erfaringerne fra kommentarerne her på siden tydeligt. Så meget mere grund til at være lykkelig, hvilket er det bedste ord for det. Vi sætter ind med promotion for bogen i de nærmeste dage. Mere herom i løbet af næste uge. En sådan dag sidder vi lige så stille og tænker positive tanker til alle jer, der "talte Rom midt imod!"
Logget

Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #95 Dato: 09 September 2010, 16:21:39 »

Hej Skipper og Lisbeth
I ønskes hjertelig tillykke med det flotte jubilæum. Hvor jeg dog forstår jer. Det er som at få foræret et helt nyt liv, og hold da op hvor man lærer at sætte pris på de mindste ting, som "almindelige" mennesker tager som almindeligheder.
Kærlig hilsen
Vibeke

Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #96 Dato: 09 September 2010, 20:13:35 »

Hej Skipper og Lisbeth,

Hvor er det bare dejlig læsning - tillykke med de 6 måneder!

Skal lige have fundet linket frem igen, så jeg også kan få bestilt bogen! Smiley

Kh Nina

Edit - så fandt jeg linket - sender mail til dig med det samme så jeg kan få fingre i en bog Smiley
« Sidste ændring: 09 September 2010, 20:24:21 af Nina Ansbjørn » Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #97 Dato: 09 September 2010, 22:19:49 »

Hey Skipper & Lisbeth

Pyyeeh hvor er det dejligt at høre det går så super godt for jer her 6 mdr. efter. Ja både statistikken fra Vogl og jeres historie siger jo alt. Hjertelig tillykke. Hos os går det stadig også ret super.

Ahh hvor er det rart at være helt positiv igen  Grin Grin Grin

Knus til jer begge

Jeg glæder mig til at læse bogen

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #98 Dato: 10 September 2010, 12:18:49 »

Stort tillykke til Lisbeth og Skipper.

Hvor er det altså skønt, at det stadig går supergodt.  Humørgrin
Meeen eeehhh undskyld, opdatér venligst min jernfyldte hjerne  Grin  Hvilke piller er ikke rørt siden marts? (Spasmer?, blære?, andet?)

Vh. Tut

Grin
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Skipper
Full Member

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #99 Dato: 10 September 2010, 14:07:38 »

Tut. Kun smertestillende, da Lisbeth altid har fravalgt de egentlige sclerosemediciner. Altså står hendes Dolol, Retrusinol (blære/tarm), Modiodal og del clontabletter urørte.
Logget

Skipper
Full Member

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #100 Dato: 11 September 2010, 21:33:28 »

Hej Brian.
Giv mig lige din postadresse. Sender en bog til nogle få på sitet, som var med fra begyndelsen. Du er en af dem.
VH
Leif - Skipper
Logget

Skipper
Full Member

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #101 Dato: 11 September 2010, 21:35:40 »

Hej Cab. Giv mig llge en email af din postadresse. Du var en af de første som sendte os en hilsen. Jeg sender dig en bog som tak.
VH
Leif - Skipper
Logget

BR
Full Member

Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #102 Dato: 11 September 2010, 21:56:58 »

1000 tak Leif og Lisbeth

Hilsen Brian
Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
Skipper
Full Member

Skipper og kone

Vis profil WWW
« Svar #103 Dato: 14 September 2010, 20:29:30 »

Fin omtale i Randers Amtisavis, og Viborg Stifts folkeblad i dag. http://amtsavisen.dk/article/20100914/RAM/709149938/1060/navne
Logget

Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #104 Dato: 14 September 2010, 20:33:42 »

Tak Skipper - det er super artikel - jeg stjæler lige linket til en anden tråd om kontakt til medierne herinde Smiley

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: