MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 01:02:41

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Skrå seng
| | |-+  Inclined Bed Therapy
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Inclined Bed Therapy  (Læst 1400 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 790

Vis profil
« Dato: 06 April 2010, 09:33:28 »

Andrew K. Fletcher, som oprindelig "opfandt" Inclined Bed Therapy (IBT) (eller "skrå seng" som vi kaldet det herinde), har lavet en hjemmeside for IBT:

http://www.andrewkfletcher.com/

Herinde kan man bl.a. læse artiklen "Sweet dreams of cure for ms IBT Newspaper article" (http://www.andrewkfletcher.com/index.php?option=com_content&view=article&id=61:ca-ms-sufferers-heal-themelves-in-their-sleep&catid=1:latest-news

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Mlrm
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #1 Dato: 06 April 2010, 14:35:27 »

Dejligt link.....tak for det!

Kh Marie
Logget
danfin
Sr. Member

Beskeder: 301

Vis profil
« Svar #2 Dato: 03 Maj 2010, 14:47:18 »

http://www.andrewkfletcher.com/index.php?option=com_agora&task=topic&id=11&Itemid=30

viser Fletchers IBT-parametre - overskueligt og instruktivt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #3 Dato: 02 August 2010, 15:24:48 »

Vores Christian er blevet verdensberømt!!!!! I hvert fald i USA.

Christien, du har fået "honorable mention" af Andrew Fletcher. Altså lidt. Artiklen, som han henviser til skal købes, og det har jeg ikke gjort, men man kan sikkert downloade den, når næste nummer er på gaden, for man kan downloade gamle versioner.

http://www.thisisms.com/ftopicp-126790.html#126790
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #4 Dato: 02 August 2010, 15:49:43 »

Wow spændende! Så må jeg lige hjem og pakke kufferterne - kan jo ikke sidde her hjemme hvis jeg er berømt "over there"  Grin Grin Grin Grin Grin

Sjovt - jeg har ikke engang selv set den artikel - men jeg ved, at der er et billede af mig og min familie i.

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #5 Dato: 18 August 2010, 18:17:36 »

Se lige den her:

Andrew, as I posted a while ago, IBT has been great for me. I also wrote that I was on tysabri, that it did nothing for me and lately exacerbated my fatigue. As I moved into the 4th week my stamina started to pick up. This time round I decided to get of the drug. I'm in the 5th week after my last infusion, and feeling much, much better. I have no intention to resume taking drugs. I simply don't believe the autoimmune fable.

June 26 I'll be on my way to see dr. Kosteki in Poland. Hopefully I will be liberated after being found to be CCSVI positive.
Logget

Ann
Sr. Member

Beskeder: 325

;-)

Vis profil
« Svar #6 Dato: 20 August 2010, 21:31:39 »

Hej Christian,

min bror spurgte mht. IBT og børn?

Du ved jo meget Smiley

Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #7 Dato: 21 August 2010, 07:34:56 »

Sjovt du skulle spørge Ann.

Jeg har et stykke tid diskuteret med min kone om vi skulle sætte min datters seng skrå - men er ikke kommet videre. Hun klager af og til over at være svimmel når hun vågner om morgenen ... det er sikkert ikke noget - men alligevel  Spørgsmålstegn Chokeret

Andrew K. Fletcher har hele sin familie liggende i skrå senge - inklusiv de helt små. Han mener iøvrigt også at det hjælper dem med at vokse - det ved jeg ikke om er rigtigt.

Jeg kan under alle omstændigheder ikke se at det skader - og man kan jo uden videre lægge dem vandret igen hvis det bliver et problem.

Det er desværre alt jeg kan hjælpe med.

Christian
Logget

Ann
Sr. Member

Beskeder: 325

;-)

Vis profil
« Svar #8 Dato: 21 August 2010, 09:50:30 »

Du er jo den rigtige mand til at svare  Blink

Jeg sider tak for svaret og lader det gå videre

Ann  Smiley
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: