|
hag
|
 |
« Dato: 08 April 2010, 07:16:14 » |
|
Mona Irani (mona her fra msforum.dk) er blevet Liberated i Polen. Hun har det vist rigtigt godt efterfølgende. Hun har lavet en blog: worldballons.blogspot.com - læs hendes historie her. Hun er i gang med at skrive dagbog på bloggen, så den er ikke helt færdig endnu. Tillykke Mona!  christian
|
|
|
|
« Sidste ændring: 30 April 2010, 18:23:53 af hag »
|
Logget
|
41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
|
|
|
|
Lisa.T
|
 |
« Svar #1 Dato: 08 April 2010, 08:51:22 » |
|
Jeg siger tusind gange tillykke til Mona - det er rigtig godt gået!! Jeg har suset rundt på din blog og læst det hele igennem, det har været et tort arbejde ay skrive. Flot.
Jeg glæder mig meget til at høre mere om, hvordan du har det nu. Det er meget spændende at følge med i.
Pøj pøj med resten af dit "liberated" liv!!
|
|
|
|
|
Logget
|
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer. Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
|
|
|
|
Per West
Gæst
|
 |
« Svar #2 Dato: 08 April 2010, 10:10:28 » |
|
Rigtig mange gange, tillykke. Det bliver spændende at følge dig på din blog. 
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
tip
Gæst
|
 |
« Svar #3 Dato: 08 April 2010, 10:41:27 » |
|
din blog er super spændende - jeg håber der kommer mange, mange flere danske af slagsen
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
mona
Newbie
Beskeder: 15
|
 |
« Svar #4 Dato: 08 April 2010, 12:04:04 » |
|
hej alle sammen mange tak for jere opbakning  jeg vil prøve på at tilføje så meget som jeg kan i world ballons  ønsker de bedste for jer pøj pøj hilsen liberted mona 
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Karina
Jr. Member

Køn: 
Beskeder: 41
Karina
|
 |
« Svar #5 Dato: 08 April 2010, 12:22:41 » |
|
Hej Mona Til lykke  Jeg glæder mig også til at høre mere fra dig. Hvad gjorde du mht forsikring? Tanker, Karina
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
cab
|
 |
« Svar #6 Dato: 08 April 2010, 13:19:57 » |
|
Tillykke frigjorte Mona (kunne ikke dy mig  )
|
|
|
|
|
Logget
|
54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
|
|
|
|
Per West
Gæst
|
 |
« Svar #7 Dato: 08 April 2010, 13:30:12 » |
|
Ja. Mona blir nok så frigjort at hun tager på http://www.kvindelejren.dk/index.asp?side=7&sprog=  Ku være man burde holde lidt igen med alt det der liberationeri, for det kan vist nemt føre for vidt.... Godt vi har vores forening til at lægge låg på den slags obstruktanter 
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
mona
Newbie
|
 |
« Svar #8 Dato: 08 April 2010, 19:13:44 » |
|
dsv har jeg selv betelt for det  men har fået alle kvitteringer og cder med mrv, scan, treatment med hjem, håber jeg får det betelt fordi det har ikke noget med ms og gøre men vein problem krydser finger  hilsen liberted mona
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
Leif
|
 |
« Svar #9 Dato: 08 April 2010, 19:24:03 » |
|
Supert at høre du er blevet hjulpet Mona...... Var du hos Simka ??
Ønsker dig det bedste......... Og et knus herfra i anledningen........ Smil....
Leif......
|
|
|
|
|
Logget
|
spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
|
|
|
mona
Newbie
|
 |
« Svar #10 Dato: 08 April 2010, 20:15:33 » |
|
hejsa leif jeg var hos dr. kocteki, simka giver ikke tid så nemt han svar ikke mail eller tlf har fået vide han har ikk har tid føre dec.2011  hihhi du kan læse om mit rejse i http://worldballons.blogspot.com/knus liberted mona
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
Per West
Gæst
|
 |
« Svar #11 Dato: 08 April 2010, 21:00:33 » |
|
Hej Mona. Jeg har siddet og glædet mig over din dagbog vedr. Liberation, men jeg synes der mangler lidt drengeting i beskrivelsen, mht. det tekniske problem og løsningen af dette. Var det blot ballonudvidelse, som kunne gøre forskellen, eller bruger Kostecki også stents? Hvordan er det gået med din liste efter din frigørelse? 1. No Strength in my left side of entire body. 2. No strength in my back as well as legs. 3. Bad Blader. 4. Cold Feet. 5. Bad Balance. 6. No energy. 7. Hand Shaking. Det er måske lidt for tidligt at spørge til endnu? 
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|
BR
|
 |
« Svar #12 Dato: 08 April 2010, 21:02:00 » |
|
hej Mona,
Super godt gået... tak fordi du skriver herinde. Pøj pøj fremover.
Brian
PS... Er det noget med du kommer i et eller andet blad, eller tager jeg fejl... ?
|
|
|
|
« Sidste ændring: 08 April 2010, 22:09:00 af BR »
|
Logget
|
diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
|
|
|
|
christian
|
 |
« Svar #13 Dato: 09 April 2010, 08:54:25 » |
|
Mona har bedt mig fortælle til jer, at hun gerne vil hjælpe dem som er interesseret i at komme ned til Polen og blive behandlet af dr Dr. Jacek Kostecki. I kan endten skrive her, eller lægge en personlig besked til Mona.
christian
|
|
|
|
|
Logget
|
Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
|
|
|
|
Per West
Gæst
|
 |
« Svar #14 Dato: 09 April 2010, 09:17:51 » |
|
Jeg er meget interesseret i hvordan og hvorledes, og har en mail liggende parat under kladder, som jeg snart sender til Polen. Jeg skal bare have organiseret et følgeskab, da jeg er lidt Tummelumsen på fremmede steder, og følgeskabet er netop blevet opereret for brok, og sidder her og er lidt blegnæbbet.
Er der et rejsebereau som tager sig af indkvartering mv.?
|
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|