MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 20:46:53

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Anders rejser til polen
« forrige næste »
Sider: [1] 2 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Anders rejser til polen  (Læst 1410 gange)
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 666

Vis profil
« Dato: 15 April 2010, 10:41:58 »

så melder jeg mig også ind i "polak klubben" fik en besked fra euromedic/dr simka om at de har en tid til mig i næste uge... lidt vildt sådan lige at stå der og skulle beslutte sig.. men det blev til et ja... dobbelt så svært fordi jeg har en klar aftale med kenneth om at skulle til franfurt og at riget derefter skal ha vores cd*er med vores scanning på således at de kan lære at finde ccsvi i dk... sådan lidt find holger agtigt.. så det er blevet til at jeg stadig tager med kenneth til frankfurt tirsdag så jeg kan filme osv men ingen scanning.. og onsdag køre mig og min kæreste så til polen.. torsdag scanning i polen... mandag operation....og så er det no stress i 25 dage derefter... ingen løft og ingen træning... det piner mig lidt for jeg ville godt  ha haft kenneth med... men det var slet ikke muligt for dem at finde tid til det... selvom de virkelig prøvede både at skubbe det hele både den ene vej og den anden vej... men så må jeg "bare" få danmark til at lave det så i andre også kan komme til... og der skal jo også laves opfølgende scanning så man kan se at alt er ok.... for det er jo næste problem.. der SKAL laves opfølgende arbejde og det kan man ikke tage til polen for at få gjort hele tiden... så danmark skal bare med på vognen....  helst i morgen....
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Per West
Gæst
« Svar #1 Dato: 15 April 2010, 12:51:38 »

Tillykke med det Anders. Hvor længe havde du stået på ventelisten?

Det er jo vigtigt, at vi har nogle "raske" libererede til at finde energien til at slås, og det er spændende, hvad du så får ud af undersøgelse og evt. behandling.

Held og lykke med det.  Smiley
Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.562

Vis profil
« Svar #2 Dato: 15 April 2010, 12:55:48 »

Også alt muligt held og lykke fra mig. Vi får vel en fuld rapport?

Hvordan kan det være at Simka havde tid?? Han er da ellers efter forlydender booket ud til 2011-12.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #3 Dato: 15 April 2010, 13:43:23 »

Tillykke Anders! Du er en heldig mand  Smiley

Anders kom med på et afbud forlyder det.

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #4 Dato: 15 April 2010, 14:53:31 »

der var et afbud som jeg blev tilbudt.. og jeg skulle så ige tænke over det og jeg fik 30 min til at beslutte det... jeg skulle lige tjekke op med kenneth da vi jo ligesom har en aftale med dr. frankfurt.. og den aftale er en lille smule et start skud til hele det at få ccsvi til danmark... så der skulle lige tænkes lidt og laves lidt planer om... men jeg ved at dr.vogel ikke vil lave noget andet end scanning og så måske en bahandling om et stykke tid... så jeg valgte at tage tiden hos simka....
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #5 Dato: 15 April 2010, 15:14:59 »

Hvordan er det med forsikring hos dr Simka? Hvad hvis der (gud forbyde det) sker noget, der gør at du skal ligge hos dem i længere tid - hvem betaler det?

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #6 Dato: 15 April 2010, 15:35:55 »

pas... som jeg har forstået det så er det på det blåsygesikringskort...
Logget

Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #7 Dato: 15 April 2010, 16:19:17 »

Fedt Anders... :-)    Jeg er på ventelisten så venter spændt på år 11, jeg trøster mig med at jeg så kan nå at spare et par kroner sammen inden.............. Ønsker dig god tur og pøj pøj med en evt. operatioen, bliver meget spændende at høre hvad de siger til dig, bare en meget spændende tid for sclerosepatienter......... Smiler.  Når jeg tænker 20 år tilbage fandes der ikke andet end binyrebark homon under atacks....... Men nu begynder der at komme lidt lys for enden af tunnelen........

Bedste ønsker fra Leif........
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
BR
Full Member

Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #8 Dato: 15 April 2010, 17:57:09 »

tillykke Anders -

glæder mig til at få en tilbagemelding fra din tur til Polen her på siden

Brian   
Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #9 Dato: 15 April 2010, 18:30:36 »

jeg skal slappe af i min 20 dage så der bliver god tid til at skrive... og min kæreste tager med til at styre video cam... og den kommer også op på siden...
Logget

Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #10 Dato: 15 April 2010, 21:38:30 »

Anders - det er så sejt! Rigtig go' tur - glæder mig til at høre, hvor godt du får det :-)

Kh Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
cab
Full Member

Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #11 Dato: 15 April 2010, 21:54:07 »

Endnu en pioner,

det er opløftende for alle i MS familien, både den nuværende og kommende generationer.

"Familien" glæder sig til at følge proceduren.
« Sidste ændring: 16 April 2010, 13:47:08 af cab » Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
danfin
Sr. Member

Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #12 Dato: 15 April 2010, 22:57:32 »

Fantastisk - CCSVI er rigtig kommet i et højt gear med dig, Anders og andre, der rapporterer til vores lille afventende lands sundhedsinstitutioner.

God tur!!!

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Mlrm
Full Member

Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #13 Dato: 16 April 2010, 15:07:11 »

Fantastisk Anders!

Se man får hvad man sender ud;-) Jeg håber rigtig meget, at det vil gå dig godt, og at det bliver en smal sag at få dig fikset!

Mange gode tanker fra

Marie Louise

Logget
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #14 Dato: 16 April 2010, 16:58:54 »

Tak ....
Logget

Sider: [1] 2 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: