MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 20:47:26

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Anders rejser til polen
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Anders rejser til polen  (Læst 1410 gange)
Betty
Full Member

Beskeder: 141

Vis profil
« Svar #15 Dato: 16 April 2010, 18:41:52 »

Hej Anders
også rigtig mange gange held og lykke fra mig, og rigtig god tur. Og så må du gerne sparke dem lidt bagi så det snart bliver min tur, 4 måneder på venteliste og jeg er kun omkring halvvejs.

mange hilsner og held og lykke fra Betty
Logget

SPMS. diagnose i 2004. Liberated hos Euromedic Poland (Dr. Simka) 12. maj 2010
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.562

Vis profil
« Svar #16 Dato: 16 April 2010, 18:52:07 »

Også de allerbedste ønsker fra mig og  håb om, at det går godt og bliver en positiv oplevelse for dig. Jeg sender positiv energi i din retning (pas på den ikke rammer dig i rumpen!)  Humørgrin Humørgrin Humørgrin

Vi hører nærmere når du kommer hjem, ik'?
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 666

Vis profil
« Svar #17 Dato: 16 April 2010, 19:07:46 »

i høre alt.. jeg har besluttet mig for at holde mig i ro i 25 dage efter opr. så der bliver alt skrevet ned.. alle gode og alle dårlige ting...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Alix
Jr. Member
**

Beskeder: 30

Vis profil
« Svar #18 Dato: 17 April 2010, 19:30:14 »

Hej Anders!

jag är i Katowice i Polen just nu och blev opererad på torsdagen den 15. april denne uge på euromedic.

det har varit en meget positiv upplevelse på det hela och kliniken har god rutine på logistik och det mesta runt omkring med transporter, rejser, hotell, etc.

doktor Simka, Ludyga og Kazibudski är de i världen som har mest erfaring av ccsvi i nuläget och du kommer att vara i goda hånder. På min CD med sekvenser från Op står det 335 så de har en hel del erfaring...

du kommer också att träffa fantastiska mäniskor från andra delar av välden - här i veckan har varit folk från Scotland, Kalifornien, Toronto, Oslo och Sverige   Blink

Ha det riktigt godt och lycka till !!   Grin

Alix

---
Logget
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #19 Dato: 17 April 2010, 19:36:10 »

først et tillykke... og så et tak/gratis... jeg glæder mig virkelig meget
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #20 Dato: 20 April 2010, 22:33:34 »

så er vi landet i polen... man kan ikke drikke vandet... men det virker som et super land med søde mennesker osv... så nu er det bare at gøre som der bliver sagt...
Logget

Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #21 Dato: 21 April 2010, 20:18:39 »

sidder og spiser.. kan ikke undgå at bemærke at der sidder 2 andre i resturenten som er i kørestol.. og fordi jeg er som jeg er rejser jeg mig og går over og spøre om der også er her for at få ccsvi opr. og det er de.. en fra holland og en fra italien... hvor i tror det er løgn... men i italien tror de heller ikke rigtig på ccsvi... meeeeget sørgeligt.... men indtil nu er der god service søde mennesker og pæne værelser... vel indrettet til folk der går dårligt
Logget

christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #22 Dato: 21 April 2010, 20:30:34 »

Hæ - jeg har læst, at specielt i Italien er det faktisk HELT umuligt, for de har stoppet alt behandling af CCSVI (Zambonis arbejde), og syltet det totalt ind i bureaukrati! Skammeligt....  støt støt  Græder

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #23 Dato: 22 April 2010, 18:25:56 »

så blev jeg scannet... men ingen svar før mandag... øv... har fået en cd med hjem men det er pæn svært at finde ham holger.... men med lidt hjælp skal jeg nok finde det... det er der jo et beller andet sted.... og så er det bare at vente til mandag... og mandag føles langt væk
Logget

hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #24 Dato: 22 April 2010, 18:59:06 »

Hej Anders

Spændende med scanningen - var det i Zabrdj ?

Prøv at kigge på de billeder det ligger under tof-2d eller 3d - det er der man kan se det på min cd.

Christian.
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #25 Dato: 07 Maj 2010, 14:36:16 »

jeg har fået en cd fra polen med en lille note hvor tal fortæller hvor det kan ses... indtil nu er status næsten det samme.. så ikke de store ændringer endnu...
Logget

Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: