MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 01:37:32

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Spørgsmål og svar
| | |-+  Hvordan kan jeg hjælpe min veninde?
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Hvordan kan jeg hjælpe min veninde?  (Læst 562 gange)
Emina
Newbie
*

Beskeder: 1

Vis profil
« Dato: 15 April 2010, 20:40:48 »

Hej til alle

Mit navn er Emina, jeg bor i Danmark men jeg har en veninde i Bosnien med MS (rigtig svært form) Jeg har læst lidt om MS og CCSVI  men ved ikke hvor kan jeg søge læge hjelp til hende Sørgelig   Til Hvem jeg/vi skal skrive? Er da nye muligheder her hjemme?

Jeg vil så gerne hjælpe hende  Græder Græder Græder

Med venlig hilsen

Emina
Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #1 Dato: 15 April 2010, 21:09:28 »

Du kan prøve her, det er vist det tætteste på Bosnien:

Prof Grozdinski in Bulgaria:
grozdinski@mail.bg
The total cost of the hospital treatment and the performing of all procedures for diagnostics and treatment will be 3,000 euro.
In cases when no venous pathology has been found and no balloon dilatation has been performed cost will be 2,000 euro

Der er flere læger rundt i sydeuropa, du kan finde en liste på www.thisisms.com

Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
christian
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #2 Dato: 15 April 2010, 21:23:03 »

Hej Emina

Velkommen til MSForum.

Du kan til at starte med få din veninde til at sove i skrå seng - se sektionen af samme navn her på forummet. Det har virkelig hjulpet mig meget.

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: