MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 20:52:00

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Alix liberated i Polen 15. april
« forrige næste »
Sider: [1] 2 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Alix liberated i Polen 15. april  (Læst 1806 gange)
Alix
Jr. Member
**

Beskeder: 30

Vis profil
« Dato: 16 April 2010, 18:02:13 »

Hej Alla!

Jag blev opererad för CCSVI på Euromedic kliniken i Katowice i Polen igår den 15. april. av Dr Kazibudzki & team

På link finns det en kort beskriving :
http://ccsvi.se/forum/viewtopic.php?t=154

Ha det !  Smiley  Smiley

Alix

--

--
Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.562

Vis profil
« Svar #1 Dato: 16 April 2010, 18:43:15 »

Tusind gang tillykke til dig, Alix, og alt muligt held og lykke i fremtiden.

Jeg har lige bogmærket det svenske forum, og håber at kunne følge din fremgang der. Er du RR-SP eller PP MS'er?

Men jeg håber også meget at du vil skrive her... hint hint hint!
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Per West
Gæst
« Svar #2 Dato: 16 April 2010, 19:37:59 »

Tillykke med din operation. Spændende hvad du så oplever af fremskridt. Man kan vel kalde det pionerarbejde. Hvilke årsag gjorde at de valgte at bruge stents?

Vh. Per
Logget
BR
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #3 Dato: 16 April 2010, 20:55:17 »

verdensklasse endnu en Humørgrin

Brian
Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
danfin
Sr. Member

Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #4 Dato: 16 April 2010, 21:07:25 »

JÄTTEKUL - ett stort grattis!!

Vi kommer att följa dig!

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Alix
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #5 Dato: 17 April 2010, 15:49:21 »

Tack för era hälsningar   Smiley

Jag pröver att skiva lite på dansk-svenska  Tunge

Lisa.T,
Jag är diagnosed som RR MS'er - jag har haft 2 st episoder (först ansigtets bevægenerve, sedan dubbelseende [diplopia] vid dx 2007) total som jag är medveten om, dock kan man på MRI billeder av min hjerne se att jag haft MS i mange år. Så jag har en krybende förnimmelse att jag var på vej att bli SP.  Spørgsmålstegn

Hej Per,
Jag har ikke någon smerte och stivhet i min nacke längre (i alla fall meget mindre), något som har varit en av mina mest tydeliga och udholdende symptom.  Tvær
Det är jag väldigt glad för. Jag är dock lite öm vid vänster jugular vene på grund af venoplastik og stent insättning. Jag studerede mycket om stents inför min resa på olika siter - jag ville göra ett medvetet valg inför stent frågan. Då en del av min vänster jugular vene var meget smal och då den ikke höll sig öppen efter ballongutvidgning var stent nödvändig att använda för att venen ikke skulle falde ihop igen. Jag hade mentalt förberett mig på detta senario och talade med Dr. innan ingreppet.
(I mitt fall hade jag varit tillbaka på "square one" igen om jag ikke hade valt en stent).

Nu skall jag ta kontakt med kliniken för att stämma av med dem angående de antitrombotiske midler som jag nu tar, vet ikke om jag behöver monitorera mina PK(INR)-värde men det är nog en god idé.

Är det någon som har spørgsmål - send mig ett PM eller fråga här på forumet.  Smiley

--

Logget
Per West
Gæst
« Svar #6 Dato: 17 April 2010, 18:09:24 »

Tak Alix.

For info.

Tror meget det er samme situation jeg vil stå overfor, når jeg nu når så langt, og kan ikke rigtig beslutte mig for, om jeg så skal gå hele vejen, da stenten så vidt jeg har forstået, vil blokere for efterfølgende behandlinger, neden for hvor den er indsat.

Jeg håber selvfølgelig, at det vil vise sig at være nok med angioplastic alene, 7-9-13, som vi prätter her i Danmark.  Smiley
Logget
Alix
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #7 Dato: 19 April 2010, 23:56:04 »

Per,

läs Simkas uttalande om stentar på
http://for-greet.squarespace.com/journal/2010/4/18/ccsvi-debate-on-alberta-primetime-simkas-response.html

Cool
« Sidste ændring: 21 April 2010, 23:28:28 af Alix » Logget
Mlrm
Full Member

Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #8 Dato: 20 April 2010, 12:46:50 »

Kære Alix,

Hvor er det dejligt at høre at du har været i Polen. Jeg håber meget for dig at du vil få det bedre og bedre for hver dag der går:-)

Kærlig hilsen

Marie Louise
Logget
mona
Newbie
*

Beskeder: 15

Vis profil
« Svar #9 Dato: 20 April 2010, 13:06:03 »

hej Alix  Grin

jeg er rigtig glæd  for din vegne, du kommer til at oplive så meget, så mange gang tillykke  Blink

mvh
liberted mona  Humørgrin
Logget
Alix
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #10 Dato: 20 April 2010, 22:12:33 »

Mange Tak Marie Louise & Mona  Grin

Jag tackar så mycket för era hälsningar och uppbackning - jag oplever ett par förbättringar och det hele verkar lovande för tiden framöver  Humørgrin

Må Sol!
Alix

--
Logget
Alix
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #11 Dato: 21 April 2010, 23:30:55 »

Jag har uppdaterat min rapport på link   Blink
http://ccsvi.se/forum/viewtopic.php?t=154

--

Logget
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #12 Dato: 22 April 2010, 07:11:19 »

Hej Alix - en rigtig god rapport - det er godt at høre at du får det bedre!

Til I andre - hvis man vil læse lidt hurtigere på det svenske forum kan jeg anbefale http://translate.google.com  Grin

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Alix
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #13 Dato: 25 April 2010, 12:34:12 »

Hej igen,
Jag har skrivet en uppdatering om nogen er intresserad, se link oven.

Ha en god søndag!

Alix

--
Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.562

Vis profil
« Svar #14 Dato: 25 April 2010, 12:58:58 »

Det er bra læsning, Alix! Venter spændt på  mere !!
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Sider: [1] 2 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: