MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 20:55:09

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  En ny tankegang
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: En ny tankegang  (Læst 1573 gange)
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 666

Vis profil
« Svar #30 Dato: 01 Juni 2010, 15:41:06 »

hvor mange tror i at man ville kunne samle til en demo.. enten foran christiansborg eller måske foran riget for at skabe lidt røre omkring cccsvi... måske skal vi på gaden ligesom i gamle dage før der sker noget
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
per west
Gæst
« Svar #31 Dato: 01 Juni 2010, 18:34:42 »

2 tror jeg Anders... Jeg tror desværre den mest udbredte tankegang er, vent og se hvordan de modige klarer sig. Og egentlig kan jeg godt forstå det, når nu bla. http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=31-05-2010&cID=1&vId=548300 foregår...

Kan det arrangeres i forbindelse med noget med "kvinder only" eller andet, som har et lidt egocentrisk sigte, samtidig med at man får fornemmelsen af at man støtter en værdig sag, så kan der nok blive flere end 2.

Problemet er også, at der er så mange autoriteter som udtaler sig imod Camboni og hans Liberation, så selv patienterne tvivler på at det er den rigtige medicin. Havde det da bare været Tysabri som jo er autoriseret, men desværre er det en af de der mafiosier som er kommet på ideen.  Cool

En gang imellem kan jeg selv, i svage øjeblikke blive lidt i tvivl.  Spørgsmålstegn
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #32 Dato: 01 Juni 2010, 19:13:15 »

Anders - jeg tror desværre Pær har ret - der kommer nok ikke mange. Måske skulle vi lave en afstemning om det?

Pær - når du begynder at stave Zamboni med Z istedet for C - så skal jeg nok kalde dig for Per igen - hahaha  Grin Grin

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #33 Dato: 01 Juni 2010, 19:19:18 »

Nu skal du tage hensyn til at jeg er handicappet Bob....

Og faktisk var det en som hedder Camboni, som fortalte Zanboni det med forsnævringerne. Det er bare ikke så offentligt kendt, og det er ham der Camboni skie sur over...  Tvær
Logget
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #34 Dato: 01 Juni 2010, 19:40:34 »

Hejsa.......

Siger det lige igen..... :-) Lad os holde et foredrag om ccvi..... Vi skal inv. politiker, (en minister) nogle royale og stedet vil vælte med journalister, og dermed også masser af omtale..... Smil.

Problemet er bare hvem pokker der skal holde det foredrag Christian........ Griner stort....    Måske vi kunne splejse til at få en udenlandsk kendt læge til at komme forbi, kræver bare en tolk...

Også er der denne fest for de som er blevet for gl. til at deltage i attacks årlige fest, (Gælder selvfølgelig ikke mig) kunne også være oplagt at lave et indslag om ccsvi der, evt. med deltagelse af et par stykker der er blevet opereret........ :-)

Leif....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Mlrm
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #35 Dato: 01 Juni 2010, 21:15:13 »

Alt er muligt venner. Hvornår lærer I at vi skaber vores egen virkelighed??

Jeg tror at udbud og efterspørgsel er nøglen. Lægerne skal INFORMERES om CCSVI. De aner intet om det. Så ring til jeres læge I MORGEN og bed om en henvisning til en interventionel radiolog. Det skal vi alle gøre, imens vi alligevel venter på, at komme til udlandet.

RING, RING, RING:-)

P.S.: Jeg er med på en demo og kan skrige for to(måske mere), så jeg er frisk!

Logget
Sider: 1 2 [3] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: