MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:34:46

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated! - Anders
« forrige næste »
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated! - Anders  (Læst 6744 gange)
Shiraz
Newbie
*

Køn: Hun
Beskeder: 3

Vis profil
« Svar #15 Dato: 30 April 2010, 17:08:50 »

Det er flott, Anders! Flott at du merker forbedringer allerede  Grin
Jeg var selv på Euromedic klinikken og ble behandlet 15.april (samme dag som Alix som også har skrevet her på forumet)  Blink Jeg merket umiddelbart noen forbedringer jeg også  Smiley Mine hender og føtter ble varme!! Også jeg som alltid har vært så kald! "MS følelsen" ble også borte! Tror det tar tid før de STORE endringene kommer, men de kommer, det er jeg overbevist om!!  Grin

Lykke til videre, Anders!  Smiley
Klem,
Shiraz
Logget
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 612

Vis profil
« Svar #16 Dato: 30 April 2010, 22:43:50 »

tak og tillykke ... jeg tror der gåe en måned eller 2 før jeg mærker det store... men jeg venter gerne
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #17 Dato: 14 Maj 2010, 18:22:41 »

en ting jeg har prøvet.. jeg kan hoppe pæn højt.. før var det måske maaax 10 cm.. nu er det mindst 30 cm.. står mere roligt uden at ligne en der har drukket ... men venter stadig på mere
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #18 Dato: 15 Maj 2010, 07:54:49 »

Perfekt Anders!

Det virker - lige så stille - bare rolig det skal nok blive endnu bedre. Det tager tid at skylle alt det jern ud af hjernen - lige som det tog tid for det at sætte sig der.

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #19 Dato: 15 Maj 2010, 09:24:21 »

lige netop.. jeg har det lidt med nyt at intet nyt er rigtig godt nyt...
Logget

Mi@
Jr. Member
**

Beskeder: 59

Vis profil
« Svar #20 Dato: 22 Juni 2010, 09:32:13 »

Hej Anders  Grin
Stort og hjerteligt tillykke fra mig også - hvor er det bare super dejligt at høre - ønsker alle de bedste ting vil ske for dig ;0)
Jeg læser alt du skriver - jeg har tid hos Vogl den 12. juli med muligt indgreb dagen efter ;0) - hvor er det her bare super skøn læsning - stort tillykke
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #21 Dato: 01 September 2010, 13:49:43 »

så er jeg kommet tilbage fra min opfølgning hos dr. simka... det kostede ikke noget.. det er jo altid godt... men jeg var lukket i min stent... (så forstår jeg bedre at jeg har det skidt igen) og han vil gerne ha mig retur meget snart... så nu finder de en tid til mig inden for ca 14 dage og så er det afsted igen.. med både scanning og ballon... jeg ved ikke hvad det koster endnu... men jeg har besluttet mig for at hvis det er for dyrt så vil jeg hellere se indien....
Logget

Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #22 Dato: 01 September 2010, 19:46:26 »

Hej Anders....

Surt. Surt. Surt.... Men hvordan kan en stent lukke ?? Er jo lavet af metal ikke ??   Håber søreme du får en pæn rabat når du skal have det ordnet.......

Hilsen Leif.....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #23 Dato: 01 September 2010, 20:29:22 »

Øv hvor surt Anders... det lyder ikke rart. Hvorfor er den mon lukket - er den stoppet af koaguleret blod, eller hvordan? Kan de fjerne det igen?

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #24 Dato: 02 September 2010, 07:42:33 »

det er nok koaguleret blod der har stoppet den.. der er i hvartfald ikke noget flow i den... leif en stent kan stoppe  til hvis blodet koagulere (størkner) i den.. det er ikke noget der skar tit.. men det sker.. det forklare også hvorfor jeg ikke har mærket den store forbedring... snyd.. jeg er sikker på at det er noget de kan lave... snakkede med indien igår og de mente også at de kunne lave det.. så er det bare et spørgsmål om hvornår... jeg lader det være op til det sted der kommer med den første tid... 
Logget

Karina
Jr. Member
**

Beskeder: 41

Karina

Vis profil
« Svar #25 Dato: 02 September 2010, 09:13:42 »

Hej Anders

Det er jeg ked af at høre. Held og lykke med det hele. Men Indien....nej, vel!

Karina
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #26 Dato: 02 September 2010, 09:21:01 »

Anders - du snakkede noget om en veneklap også, som du ville have undersøgt - blev det til noget?

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #27 Dato: 02 September 2010, 09:38:54 »

Hej Anders
Det er jeg godt nok ked af at høre, men på den igen. Du kan vel næsten regne ud ,hvad jeg vil tilråde dig. New delhi selvfølgelig, de har nogen af verdens bedste læger med et cv der siger spar to.
Kh Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #28 Dato: 02 September 2010, 09:45:01 »

Og i henhold til deres info materiale, har de ingen ventetid i Indien.

Ked af at høre om din blokering, Anders.
« Sidste ændring: 02 September 2010, 09:56:57 af Lisa.T » Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Lis
Gæst
« Svar #29 Dato: 02 September 2010, 10:30:50 »

Kære Anders!

Det var trist at høre om din blokerede stent, - det er jeg ked af på dine vegne.

Men på den igen, - så du kan få det bedre fremover.

Du er meget velkommen til at deltage i vores rejse til Indien!

Knus og gode tanker fra

Lis
Logget
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: