MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:43:39

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated! - Anders
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated! - Anders  (Læst 6745 gange)
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 612

Vis profil
« Svar #30 Dato: 02 September 2010, 12:28:32 »

det er først i november og så længe vil jeg ikke vente... jeg tager den første tid jeg kan få... indien eller polen... har lige fået en tid netop nu fra polen til d.17... har også brugt dagen i dag på at blive endnu mere skuffet over det danske sygehusvæsen.... snakkede med riget ca kl 9 om den blodprop jeg har i min vene... de sagde at jeg skulle (pæn sagt) komme op til min egen læge.. der ringede min læge op til bagvagten på rigets karkirugisk og forklarede at jeg havde en blodprop i min vene... meen det gør de slet ikke noget ved.. fedt for mig... har så mange gange hørt folk lave sjov med at de vil ha deres skole penge tilbage.... jeg vil gerne bede om mine skatte kr retur tak.... hvor ansøger man om det..Spørgsmålstegn tror eb får den som forside... """""mand med blodprop blev afvist"""   jeg elsker bare danske læger.... eller....
« Sidste ændring: 02 September 2010, 13:05:58 af Anders » Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #31 Dato: 02 September 2010, 12:45:54 »

Ked af at det ikke kan hjælpe dig nu Anders, men jeg personligt har allerede aftalt eftersyn om et halvt år i Indien. De har til gengæld lovet mig, at er der opstået problemer, laver de dem med det samme.
Hilsen Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #32 Dato: 02 September 2010, 13:07:30 »

men hvordan ved du om der opstår problemer... du kan jo ikke gå til kontrol herhjemme...Spørgsmålstegn
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #33 Dato: 02 September 2010, 14:18:35 »

nu må jeg sige at de er lidt flinke på riget.. der er blevet gjort en ok fornuftig indsats for at finde en løsning til mig... dog uden held da operation i vener slet ikke er noget de gør sig i i dk.. de ville slet ikke vide hvad og hvordan de skulle gøre... det syntes jeg er en ok udmelding.. ihvertfald  bedre end at de bare ikke vil... indien siger også at de vil mene at simka er den bedste til netop det jeg skal ha gjort.. så nu er det bare at vente... men skidt at vente 14 dage i en skidt tilstand... men sådan er det...
Logget

Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #34 Dato: 02 September 2010, 14:41:55 »

Hej Anders
Jeg mener, at jeg rejer til aftalt kontrol i Indien om et halvt år, og finder de der noget, som ikke er i orden, laver de det med det samme.
Føler jeg selv problemer før dette tdspunkt, tror jeg vil doblerscannes i Danmark, og viser det sig, at noget er galt,-ja så hedder det Indien igen.
Hilsen Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #35 Dato: 02 September 2010, 17:59:26 »

Hej Anders

Æv altså Vred

Med de meldinger jeg ellers har hørt fra dig, så har jo levet ganske asketisk og korrekt. Sur r.. at det alligevel sket for dig.(glem lige min melding andetsteds -jeg havde ikke læst indlæggene her  Smiley)

På positivsiden tæller vel de forbedringer du oplevede da der var "hul igennem". Dem er du nødt til at lune dig lidt ved, mens du finder ud af det finansielle til endnu en tur.

Dyb medfølelse

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #36 Dato: 02 September 2010, 18:51:55 »

det er nu ikke fordi jeg mangler finans til behandling.. det er mere det at jeg skal vende mig til tanke om at når nu jeg bliver åbnet igen på enten den ene eller anden måde så skal jeg nok til at tage til polen hver 2-3 måned.. det er lidt skidt... jeg ved efter en lang tung dag nu at der findes flere måder at genåbne på... den ene er evt med ballon (hvis de kan komme derop) og det har en side effekt som jeg måske ikke lige er helt vild med,,, der sidder jo noget der minder om  en prop og hvis den blive frigjort så flyder den rundt i mit system og giver en mulighed for evt blodprop... skidt.... en anden mulighed er noget medicin man kan få her i dk som man bruger til aterier stent hvis de stopper til..men det er riiiiiigtig grim medicin og så vil jeg helst ha en ballon tur... men nu må vi se hvad simka siger og hvad han vil gøre...
Logget

Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #37 Dato: 02 September 2010, 19:21:42 »

Hej Anders..

Mon ikke de har flere forskellige muligheder for at løse dit problem, og sikker på de finder den bedst egnede i dit tilfælde, men skulle jeg endelig have en prop skyllet ud af systemet, er det sikkert et ganske fornuftigt sted at placere sig, oppe på operationsbordet hos Euromedic, mon ikke de klarer lidt koaguleret blod uden de store problemer, men forstår selvfølgelig godt hvad du mener....

Hilsen Leif...
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #38 Dato: 02 September 2010, 20:41:02 »

jeg ved at simka har lavet det før og jeg er sikker på de nok skal få det løst.. så håber jeg bare at de gør det til ug med x og stjerne
Logget

Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #39 Dato: 02 September 2010, 20:53:01 »

Bare kom med datoen Anders og jeg krydser fingre..... :-)
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #40 Dato: 02 September 2010, 21:02:21 »

Jeg har læst et eller andet sted fra en af de kloge herrer, at jo flere gange en vene blokkes op (åbnes) jo større chance er der for at den forbliver åben. Så bare klø på Anders. Held og lykke. !!   Smiley Smiley
« Sidste ændring: 02 September 2010, 21:20:21 af Lisa.T » Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #41 Dato: 02 September 2010, 21:14:45 »

det er også rigtigt lisa.. men det er når der ikke er brugt stent.. mit problem er jo af lidt grimmere slags... min stent er blokerede og jeg ved det ikke helt men måske skal de op og sætte en ny stent op.. og det vil jeg altså ikke ha... de kan bruge ballon og så må det kunne gå... vi skal køre en tur mere d.17.. er snart en standart tur.. det er lidt ligesom en tur retur til århus.. og det har jeg gjort flere gange end jeg kan huske
Logget

Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #42 Dato: 03 September 2010, 17:02:13 »

Hey Anders

Hvor jeg føler med dig. Du berører til gengæld også et emne jeg har tænkt over :stents/ikke stents. Jeg må indrømme at jeg fra start havde sagt til fruen :stents machen wie aber nicht. Og hvis en asket som dig ikke kan holde forbindelsen fri - ja så er jeg nok blevet bekræftet.

Jeg tror du har fuldstændig ret i, ikke at få sat en nye stent i. På nuværende tidspunkt er indgrebet stadig så nyt og stentsene er ikke udviklet til vener.

Åhh nu må jeg løbe -fruen arriverer

Keep up the good spirit

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Besse
Gæst
« Svar #43 Dato: 03 September 2010, 18:10:11 »

ÆV hvor surt.Håber du snarest får løst "det lille problem"..Kærligst Besse
Logget
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #44 Dato: 03 September 2010, 21:19:02 »

problemet bliver løst D.17-9-2010... og så vælger jeg nok den danske stent medicin... den hedder et år med noget lidt stærkt og så noget resten af livet...
Logget

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: