MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 20:59:44

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated! - Anders
« forrige næste »
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated! - Anders  (Læst 7049 gange)
per west
Gæst
« Svar #75 Dato: 17 September 2010, 21:31:56 »

Held med projektet. Troede egentlig at hvidløg kunne holde alle belægninger nede, selv på stents.  Smiley
Logget
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 666

Vis profil
« Svar #76 Dato: 18 September 2010, 12:23:03 »

lidt af en tur.. jeg har sagt det før og jeg siger det igen.. man skal næsten være læge for at kunne følge med i udviklingen af ens krop.... som christian skrev så var jeg praktisk talt helt lukkede i stenten... dettte har self. medført at der ikke har været noget flow i min vene i v. side´.. og det har så gjort at min vene er gået fra at være tuk som en blyant til at være så tynd som stiften til en stifteblyant (0.5) det er vildt at se min scanning fra første gang jeg var hernede hvos stenten bliver sat i og se at stenten var lidt smallere end venen.. nu er det jo så omvendt og stenten er 9-10 gange bredere end venen.... men nu er der lidt flow... nu er det så med at komme igang med at finde ud af hvorfor min vene er blevet så smal... kan jeg ændre det.. hvorden ændre jeg det... osv... men er du da helt tossede for en operation... de var ikke helt tilfredse med at jeg var så lukkede... men fedt at de kunne åbne det alligevel.... og per jeg spiser iøvrit 4 fed hvidløg om dagen og det holdt ikke noget nede... det troede jeg ellers også selv... må være noget tykt blod jeg har... mon nelde feber kan gøre den slags...Spørgsmålstegn
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
hck
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 54

Vis profil
« Svar #77 Dato: 18 September 2010, 12:42:12 »

Hej Anders.

Hvor er jeg glad for at høre, at det gik godt.  Smiley

Hanne
Logget

Attakvis sc. 1999. Nu måske sp.
Nej til medicin og "kontrol" på sc.klinikken (=nonsens). Ja til humor og et godt grin :-D
Er gående på kortere strækninger, bruger hjælpemidler på længere distancer - meget varierende.
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #78 Dato: 18 September 2010, 12:51:10 »

Ja supert det gik godt Anders, forstår da ikke helt såfremt en vene blive så meget mindre på nogle ganske få måneder..... Fik du slet ikke et bud på hvad årsagen var ??

Spændende om du så kan mærke ændring  ifb. ms nu der er blevt lidt flow..... :-)

Hilsen Leif.
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #79 Dato: 18 September 2010, 13:14:00 »

godt og godt... tjaa det er vel alt efter hvordan men ser på det... min vene er tynd som en sy tråd... men åben.. og så er spørgsmålet så om den har evenen til at udvide sig.. og hvad skal der til før den gør det
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
per west
Gæst
« Svar #80 Dato: 18 September 2010, 13:50:44 »

Måske kan det hjælpe med Dr. Doebss valvula-manøvre, som virkelig udspiler halsvener, når man holder vejret og strammer mavemuskler?  Chokeret

Om noget er det et eksempel på hvor svagt vi står, når vi ikke kan blive fulgt op på, herhjemme.

Gad vide om ikke du kan tvinge venen til at åbne op, med nogle gymnastikøvelser i vandret position, hvor jugularen arbejder. Det bliver vist en travl tid for din hustru in spe.. Tunge Kys

Logget
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #81 Dato: 18 September 2010, 13:59:46 »

min frue har aldrig travlt med mig.. kun når hun er efter mig... min bror er en anden snak... han har fået til opgave at følge min træning.. og så skal jeg forbi art of living og ha et kursus eller to... At eksistere er et faktum – at leve er en kunst
Logget

per west
Gæst
« Svar #82 Dato: 18 September 2010, 14:05:31 »

Du har vist allerede været til den første lektion, Anders..  Blink
Logget
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #83 Dato: 18 September 2010, 16:41:27 »

livet er en lang lektion.. så det er bare om at følge med...
Logget

Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #84 Dato: 19 September 2010, 09:54:25 »

http://www.bt.dk/danmark/rigshospitalet-afviser-doedssyge-patienter-0
Logget

Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #85 Dato: 20 September 2010, 09:53:31 »

jeg blev jo afvist på riget... og nu hvor jeg selv kan se min scanning så syntes jeg da godt nok at de har leget lidt gud med mig... jeg kunne faktisk lidt ha været død (proppen er meget tydelig og kunne migrere)... godt jeg har fået lavet mit testemente... ikke helt fair.. jeg ved at min egen læge aldrig havde tilgivet sig selv hvis hun havde fået af vide at jeg var sovet ind inden jeg nåede til polen...
men så var jeg da i det mindste slupet ud af det helvede jeg kender som ms.... (skal jo se det gode i alt)
« Sidste ændring: 20 September 2010, 09:56:19 af Anders » Logget

Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #86 Dato: 20 September 2010, 18:29:44 »

Så fik jeg snakket en god time med simka.... til at starte med så har det med at sove i skrå seng ikke noget at gøre med at mine vener er blevet tyndere... Azygous-venen har ikke noget forbindelse til jugular venerne så det at ligge på skrå spiller ikke ind siger simka... jeg har nu fået et godt flow i min vene igen og alt ser fint ud.. han ville gerne ha mig til kontrol igen og 2 måneder...
Logget

Ann
Sr. Member

Køn: Hun
Beskeder: 326

;-)

Vis profil
« Svar #87 Dato: 20 September 2010, 19:36:46 »

Smiley Anders..vil du ikke være sød at skrive lidt detaljer i forbindelse med din profil (håber du ved, hvad jeg mener  Smiley)
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #88 Dato: 20 September 2010, 19:44:41 »

jeg ved ikke rigtig hvad du mener
Logget

Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #89 Dato: 20 September 2010, 20:20:26 »

Hej Anders....

Nævnte Simka slet ikke hvad han troede var årsagen til dine mindre vener ?  Og har udtalt sig om hvad årsagen til den stoppede stent evt. kunne være. ?

Hilsen Leif..
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: