MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 21:00:16

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated! - Anders
« forrige næste »
Sider: 1 ... 7 8 [9] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated! - Anders  (Læst 7049 gange)
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 666

Vis profil
« Svar #120 Dato: 16 December 2010, 22:44:48 »

er blevet scannet idag.. stadig åben i stenten faktisk lidt bedre flow end sidst.. så inohepen virker da lidt.. og marven kommer til at virke da der er flow... så nu venter jeg bare på bispebjerg hospital så jeg kan komme i gang med lidt efterbehandling.. i dk...

Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #121 Dato: 08 Januar 2011, 22:30:59 »

nu kommer jeg i behandling på riget's tombose center.. de har vist pæn meget styr på stents... har oplevet en bedre energi de sidest par dage.. trods en top stoppet stent...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #122 Dato: 08 Januar 2011, 22:47:25 »

Lyder spændende Anders at de nu hjælper dig på riget....... Håber sørme det lykkedes for dem og dig..... :-)

Hilsen Leif....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #123 Dato: 22 Februar 2011, 17:34:31 »

nu har jeg besluttet mig for at kombinere min ccsvi operation med en stamcelle tur.. det skal nok blive godt
Logget

danfin
Sr. Member

Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #124 Dato: 23 Februar 2011, 23:46:38 »

Spændende, Anders. Hvilket sted har du valgt til stamcelleterapi? Kiew? Tyskland? ...

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Beskeder: 315

Vis profil
« Svar #125 Dato: 24 Februar 2011, 17:29:51 »

Hej Anders,

Hører også med spænding om, hvor du vil tage hen ! Og der er vist også forskel på typerne af stamcelle-behandling, ikke Spørgsmålstegn Jeg er formentlig også klar til at tage en stamcellekur, men ved ikke om det skal være Costa Rica (som Kenneth) eller Köln eller Kiev.

Frygter at mine vener er klappet sammen igen, trods det faktum, at det kun er 6 uger siden jeg blev "liberated" ...

Hvorfor er det du vil prøve stamcellebehandling, Anders ?
Troede, at din ccsvi-operation hjalp. Var der ikke noget med, at du kunne "hoppe" igen Spørgsmålstegn  :-)

Mange hilsner
Bjarne
Logget

ms-diagnose i 2002. Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #126 Dato: 27 Februar 2011, 22:26:27 »

jo den hjalp ret godt..indtil min stent blev fyldt op og der nu kun er ca 2mm gennemløb i min 12 mm stent og nu skal jeg tage maravan resten af livet for at undgå blod propper... men har det stadig til deles ok..og kan stadig hoppe... ms eller som jeg ynder at kalde det... mange sygdomme er jo netop mange sygdomme og nu er een af dem fundet(ccsvi) og bliver langsomt rettet men stamceller vil jeg prøve fordi jeg jo har en del som har taget skade i kroppen og det vil jeg gerne rette op på inden der er sket så meget skade at det næsten er for sent at genoptræne (det er jo aldrig for sent).. turen kommer til at gå til min gode ven michael lee i kina som er en af de førende stamcelle forskere i kina og som har et par centre hvor de bla. arbejder med stamceller.. skal derned i april til udrensning og general gennem gang af min krop og så udtager de på samme tid nogle celler som de kan rense og dyrke til jeg kommer igen... jeg tager ikke til costa rica fordi jeg ikke er helt med på den måde de gør det på.. jeg ville helst ha at jeg blev bombet med kemo så mit forsvar var helt væk men det mener kineserene ikke er nødvendigt hvis de bare har nok af de nye og "rene" stamceller..
Logget

Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Vis profil
« Svar #127 Dato: 01 Marts 2011, 16:55:12 »

Hej Anders,

Lyder ikke godt - det med stent´en altså ! Ja, så bliver jeg da helt angst for, hvis jeg skal gennemgå det samme - men selvfølgelig der er jo en risiko ved alt ... Hvordan dælen fik du det tjekket ? Nu tænker jeg jo på, hvor meget "Riget" er imod ccsvi. Det er vel der du er tjekket ? Og hvad vil de gøre ved det Spørgsmålstegn

Mht. stamcellebehandling, så er det også noget jeg vil overveje kraftigt - men måske først om et års tid - skal lige have gravet pengene op af jorden (!) - og så vil jeg først tjekkes for om mine vener rent faktisk er klappet sammen igen-igen.
Jeg aner dog ikke hvilken form for stamcellebehandling, der er bedst - det er vist også individuelt, mon ikke Spørgsmålstegn

Enig i, at jo før der gøres noget - desto bedre.

Krydser fingre for dig :-).

Hilsen Bjarne
Logget

hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #128 Dato: 01 Marts 2011, 18:10:30 »

Hej Bjarne

Jeg mener at have læst et sted (eller også var det Simka der sagde det), at risikoen for at få "in-stent trombosis" ligger på omkring 1%. Så Anders har været meget uheldig  Sørgelig

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Vis profil
« Svar #129 Dato: 03 Marts 2011, 16:33:45 »

Hej Christian,

Ja, så har Anders da godtnok været uheldig  Vred
Surt for ham...

Håber så ikke på jeg også kommer imellem den ene pct, når og hvis jeg skal have isat stent(s). For er nemlig ofte ret uheldig - og har sgú ikke engang held i kærlighed heller ...  Tvær

Hilsen Bjarne

Logget

Bjarne Fonnesbech
Sr. Member

Vis profil
« Svar #130 Dato: 15 Marts 2011, 16:22:30 »

Vil bare lige gøre opmærksom på, at der er oprettet en ny tråd mht. stamcellebeh. her på msform.dk

Se under emner og "Medicin".

Hilsen Bjarne
Logget

Sider: 1 ... 7 8 [9] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: