MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 21:19:01

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  AMEDS
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 ... 8 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: AMEDS  (Læst 9351 gange)
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.562

Vis profil
« Dato: 10 Maj 2010, 07:56:10 »

Er der nogen her, der har fået mail fra dem?? Jeg mailede dem for nogle uger siden, men har ikke hørt noget. Så vidt jeg kan læse mig frem på TIMS, er de ikke  begyndt at behandle patienter endnu.

Der står lidt her: http://www.thisisms.com/ftopicp-109674.html#109674  ifølge hvilket, de først tager ind til 2012?Spørgsmålstegn

Jeg synes det lyder ret mystisk med så lang ventetid før de overhovedet er begyndt. Er der nogen her, der har hørt fra dem, eller ved noget andet?
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
christian
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #1 Dato: 10 Maj 2010, 08:10:29 »

Hej Lisa - jeg venter også  Smiley

http://ameds.pl/About_us_News står der, at de først går igang d. 17 maj.

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Mlrm
Full Member

Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #2 Dato: 10 Maj 2010, 16:26:04 »

Hejsa,

Jeg er rigtig spændt på, at høre hvordan det vil gå med jer og Ameds!

kh marie
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #3 Dato: 16 Maj 2010, 21:22:11 »

Nu har jeg fået følgende mail fra Ameds:
Citat
Hello,
Thank you for registering with AMEDS Centrum.
If you received this message, it means that you have successfully registered with us.
On May 10th we have started the process of assigning dates for CCSVI examinations and treatments.
Each day we are contacting patients who registered with us, verify their contact information, collect additional data, assign dates for appointments.
Since the process is taking longer than initially expected and the number of registered patients is high, it can take a few days, maybe a week or so, before we can reach you.
Also, from collected information, we can already conclude that the maximum waiting list for some patients, who contacted us recently, can at this stage exceed four months.
This is why we decided to already initiate efforts aiming at starting the second clinic in August-September this year, so we can considerably shorten the waiting list.
In the meantime, we would like to apologize for any delay in contacted you and kindly ask you for your patience. We are doing everything we can to speed up the process.
Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

AMEDS Centrum team.

Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #4 Dato: 16 Maj 2010, 22:10:57 »

Har fået den samme mail idag.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
danfin
Sr. Member

Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #5 Dato: 16 Maj 2010, 22:31:44 »

Også mig i dag. Måske er vi på et senere hold, end de hurtige mht tilmelding. Jeg meldte mig til ca. sidste uge i marts. 4 måneders ventetid til os?
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Vis profil
« Svar #6 Dato: 16 Maj 2010, 23:12:43 »

Jeg kan sagtens vente 4 måneder - det vil faktisk passe mig fint. Jeg skal have flere ting til at falde på plads, logistisk set, og den ekstra tid er fin. Der sker nok alligevel ikke store forandringer i den tid. Jeg skal også lige vænne mig til tanken og tage en dyyyyb indånding!
Logget

Anders
Hero Member

Beskeder: 666

Vis profil
« Svar #7 Dato: 17 Maj 2010, 10:59:27 »

du har også god tid til at vende dig til det efter... som jeg har forstået det går der et stykke tid før der komme ændringer...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
christian
Sr. Member

Vis profil
« Svar #8 Dato: 28 Maj 2010, 10:54:05 »

Så! Nu har jeg sgu fået en tid til Ameds!!!!

D. 12 juli - det var tidligt. Men jeg gør det sgu..

christian
Logget

Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #9 Dato: 28 Maj 2010, 12:50:40 »

fedt.. det bliver godt.. husk at du skal prøve at undgå stents... hvis det er muligt
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #10 Dato: 28 Maj 2010, 13:52:04 »

Sådan Christian..... Rullende øjne Vildt spændende.....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
John
Jr. Member
**

Beskeder: 92

Vis profil
« Svar #11 Dato: 28 Maj 2010, 16:46:19 »

Hvor længe er det siden at du har ansøgt ??

Så! Nu har jeg sgu fået en tid til Ameds!!!!

D. 12 juli - det var tidligt. Men jeg gør det sgu..

christian
Logget

SPMS
christian
Sr. Member

Vis profil
« Svar #12 Dato: 28 Maj 2010, 20:52:19 »

John - jeg skrev til dem d. 20 januar i år - lige da jeg fandt dem på nettet. Jeg tror lige deres hjemmeside var kommet op at stå der.

christian
Logget

John
Jr. Member
**

Beskeder: 92

Vis profil
« Svar #13 Dato: 29 Maj 2010, 13:39:57 »

Ok så er det vel bare at vente. Skal til Frankfurt sidst i juni og scannes hos vogl.
Hvis der er dårligt flow i venerne skal jeg helt sikkert have det ordnet, men der er ikke tid hos euromedic før et sted i år 2012.
Det er sku for længe at vente.!!!
Logget

SPMS
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #14 Dato: 29 Maj 2010, 16:52:38 »

men det er ikke så galt.. nu siger du selv at du skal til vogel i frankfurt... og han er altså begyndt at bruge ballon og aftale til for dette hvis han finder noget... også selvom du ikke er forsikrede i hoved og r..  så det kan være han siger du skal blive et par dage og få en ballon tur...
Logget

Sider: [1] 2 3 ... 8 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: