MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
20 Maj 2012, 21:37:50

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.763 Beskeder i 596 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Dårlige oplevelser med 'liberation'?
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser med 'liberation'?  (Læst 543 gange)
Louise
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 90

Vis profil
« Dato: 15 Juni 2010, 21:50:01 »

Jeg har lige et spørgsmål: er der nogen, der har negative oplevelser med en 'liberation'?

Jeg overvejer jo efterhånden at få en liberation, for for søren hvor det lyder dejligt (altså bagefter) :-)
Men er det farligt? Virker det? Jeg er jo virkelig i tvivl og tør egentlig ikke, men hvis man holder det op imod at få et bedre liv/kunne holde til mere end nu - er det så ikke det værd?
'De kloge' siger vel, at det ikke virker, men jeg har ikke læst om nogen, hvor det er gået skidt...
Er i syv sind.......

En anden ting er, at jeg sover i skrå seng, men synes ikke jeg kan mærke en masse forskel - mon jeg så ville få noget ud af liberation (et af de mange spørgsmål)?

Kærlig hilsen Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 16 Juni 2010, 08:40:32 »

Ville det ikke være en god ide at blive checket før behandling, når nu du ikke kan mærke en forskel med skrå seng?
Logget
maja
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 56

Vis profil
« Svar #2 Dato: 16 Juni 2010, 09:18:07 »

..jeg ville også gerne tjekkes for at se om jeg skulle være en af de "heldige" som har forsnævrede vener, da jeg heller ikke kan mærke forskel efter at have hævet min seng. Men det er vel ikke muligt, sådan som jeg forstår det, at blive tjekket i Danmark?
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #3 Dato: 16 Juni 2010, 09:46:37 »

Hej Alle

Tager man til Ameds i Polen, så bliver man checket (i hoved og r*v) for 1390 euro. Det inkluderer MRV, doppler og blodprøver mv.

Finder de noget tager man selv beslutningen om man vil Liberate's dagen efter.

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #4 Dato: 21 Juni 2010, 13:58:55 »

Egentlig mærkeligt at jeg intet har hørt fra Ameds? Jeg har meldt mig til, 2 gange, og har valgt at lade min reservation blive stående lidt endnu.. Hvornår var det du sku afsted, Christian?
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 832

Vis profil
« Svar #5 Dato: 21 Juni 2010, 15:03:20 »

Jeg skal rejse d. 11/7 Per. Jeg meldte mig til i Februar - måske har du tilmeldt dig senere?

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #6 Dato: 21 Juni 2010, 15:11:54 »

Nå. Så er jeg ca. ca. 2mdr. ba u. Kan være vi skal tage en benhård forhandling med et af centrene, og få en samlet pris med mængderabat? Lige pt. slås jeg med det danske sygehusvæsen, for at få styr på noget andet, og jeg ville gerne ha det overstået inden jeg skal til Vogl.

Der kommer den der ventetidsgaranti på 2 mdr. på tværs, for har du først mødt op en gang, så har de meeeeget god tid, bagefter, for så er behandlingen jo igang. We are living in a bananrepublik, på mange måder.....  støt
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: