MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 01:09:54

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Søren Hancke
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Søren Hancke  (Læst 2042 gange)
Charlotte
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 194

ALDRIG færdig....ALTID på vej :-)

Vis profil
« Dato: 17 Juni 2010, 10:29:26 »

Da jeg kan se at vi er flere herinde der har været forbi ham til ultralyd. Og at jeg mener at han kunne være en af "vores" mænd. Skulle han måske have sin egen "tråd" så det er nemmere at finde oplysninger om ham  Grin - Det er ikke altid, at ihvertfald min MS hjerne lige kan følge med.....Så der skal være "orden" i sagerne  Chokeret

Har selv været til scanning hos ham i starten af juni........Havde fint "flow" og intet der ligner stenoser....NEJ ikke lige i halsen, men hvad med resten af "veneværket".....Voldsom skuffelse. - Men har besluttet at "gå videre"!!!!!! - Gir s.. ikke op SÅ let.

Han er meget dygtig inden for sit område og virker "openminded" og oprigtigt interresset i CCSVI. Han havde netop sendt en masse papirer/oplysninger videre til en neurolog , som han kender. (tror jeg det var...........I må ikke hænge mig op på det  Tunge ) ang. CCSVI.

Hans råd ang. videre udredning okmring CCSVI var, at finde en/nogen som virkeligt brænder for sagen og ved hvad de skal lede efter og det har vi IKKE i DK........Endnu.

Hilsen
Charlotte

Logget

RRMS / Attackvis sclerose diagnose juni 2002......Rebif 22 siden september 2002....Træt,træt, træt/ Gående/ Flexjob. CCSVI: 40% forsnævring........ EDSS: 1,5
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 17 Juni 2010, 10:50:39 »

Ja, han er vældig interesseret, men har det for godt til selv at begynde at brænde for at finde ud af noget nyt. Der er 2 som han har lovet at kontakte, og jeg regner med at ringe til ham inden længe.

Jeg forsøgte at presse ham lidt, forleden dag, og har tidligere sendt ham CD med MRV-billeder og journal fra Vogl, men har dog ikke modtaget noget retur som jeg kan bruge til noget..

Jeg spurgte ham, om ikke han kunne tænke sig at få et Zambonikursus hvor dr også blev scannet på dybe vener, men fik blot et længere foredrag om hvor mange han har undervist igennem tiden, og hvor få i Danmark som egentlig forstår det de ser, og at han vist ikke selv kan lære mere. Det er nok nærmere, at han behøver ikke at lære mere, for han har travlt og forretningen går godt, og han skal måske ud og investere i nyt udstyr, såfremt han skal kunne gøre det samme som Zamboni.

Jeg har planer om at snakke med ham, om ikke der kan tages billeder af den skærm, evt. med kamera med autoselvudløser, så der kan måles hastighed på det blod som farer hen over skærmen.

Dimensionen på venen har han jo, så det er måske bare et spørgsmål om at kunne detektere tiden imellem at 2 billeder tages? Ups. Nu blev jeg vist igen for teknisk..  Rullende øjne

Ringede lige til ham, men han sad lige midt i en undersøgelse... Ringer i eftermiddag.. Smiley
Logget
Charlotte
Full Member

Vis profil
« Svar #2 Dato: 17 Juni 2010, 11:06:48 »

Ja Per ikke alt det teknik  Tunge, nogen af os kan s.. ikke helt følge med Blink

Synes bare at manden virker troværdig..................Måske jeg er blevet snydt...............har s.. ellers set et par forskellige læger gennem min tid som MS'er.......

Måske han ikke SELV mener HAN kan lære mere......meeeeeeen måske han kender nogen, som kender nogen.
- Man skal IKKE smække med dørerne  Rullende øjne

God Dag
Charlotte
Logget

RRMS / Attackvis sclerose diagnose juni 2002......Rebif 22 siden september 2002....Træt,træt, træt/ Gående/ Flexjob. CCSVI: 40% forsnævring........ EDSS: 1,5
per west
Gæst
« Svar #3 Dato: 17 Juni 2010, 12:35:48 »

Ligger mig fjernt at smække nogen med dørene. Og han giver sig tid til at forklare, og det er rigtig dejligt at møde en, som giver sig tid til det. Jeg tror ikke du er blevet snydt, men han kan bare ikke se mere med det apparat han bruger.  Smiley
Logget
Charlotte
Full Member

Vis profil
« Svar #4 Dato: 17 Juni 2010, 17:11:51 »

Py ha....Så er jeg mere rolig Blink

Jeg tænkte ikke på snydt med scanningen.......manden har jo det aparatur han nu en gang har.....
- Men tænkte om mit "syn" på selve Søren Hancke skulle være blevet bedraget Rullende øjne

Han virker nemlig som en flink fyr, som tager sig tid og gider......Det kan jo være lidt svært at finde i vores "verden"

Charlotte
Logget

maja
Jr. Member
**

Beskeder: 56

Vis profil
« Svar #5 Dato: 18 Juni 2010, 10:33:28 »

Hej..Jeg har bestilt tid hos Søren Hancke d. 23 juni. Men efter at have læst snakken her, er jeg blevet lidt i tvivl om det er en god idé. hvis han alligevel ikke kan sige med sikkerhed at jeg ikke har ccsvi? Hvis der er flere de ahr gode/dårlige oplevelser med Hancke, så vil jeg meget gerne høre dem..
Logget
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #6 Dato: 18 Juni 2010, 14:07:00 »

Hejsa.....

Med alt ære og respekt for den gode Søren kan jeg ikke forstå at de som bruger penge og tid på at blive undersøgt der, når han ikke hverken har udstyr eller umildbart den fornødne viden til at chekke for ccsvi.......

Hilsen Leif....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
maja
Jr. Member
**

Beskeder: 56

Vis profil
« Svar #7 Dato: 18 Juni 2010, 15:14:33 »

Hmm nej det kan der jo være noget om..tror sgi jeg aflyser..
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: