MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 01:15:32

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Forvirret men meget spændt - har brug for hjælp ;0)
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Forvirret men meget spændt - har brug for hjælp ;0)  (Læst 782 gange)
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #15 Dato: 20 Juni 2010, 09:44:43 »

Hej John...

Bare rolig er sikre på der er mange herinde der krydser fingre for dig, spændende at høre nyt fra dig efter dit besøg i Frankfurt....... :-)

Hilsen Leif...
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Mi@
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 59

Vis profil
« Svar #16 Dato: 20 Juni 2010, 11:01:33 »

Alt er krydset for dig på onsdag John ;0) - skriv skriv endelig nyt ;0)
kærlige tanker
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #17 Dato: 20 Juni 2010, 11:39:44 »

Hovsa - lige en forvirret tanke mere  Tunge

Hvordan er tankerne herinde i forhold til at flyve contra køre selv med hensyn til spekulationer om lufttryk efter liberation ??  Chokeret
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
Leif
Sr. Member

Vis profil
« Svar #18 Dato: 20 Juni 2010, 11:47:43 »

Taler vi om Frankfurt og var jeg i tvivl om hvorvidt det var smart at flyve eller ej, tror jeg ikke jeg ville tage lang tid om at træffe den beslutning......

Såfremt der var en bil til rådighed... :-)

Hilsen Leif.....
Logget

Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #19 Dato: 20 Juni 2010, 17:10:36 »

;0) Tak Leif
Og nu har jeg så lige fået priserne fra Vogl ;0) - 1200 Euro for undersøgelsen og 5000 Euro for indgreb - blot til orientering - jeg er påej ;0)
Logget

Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #20 Dato: 20 Juni 2010, 21:18:26 »

John - stort held og lykke på onsdag - glæder mig rigtig meget til at høre om det :-)

Leif - har spurgt en veninde om hun vil tage med derned og så skiftes vi til at være co-driver :-), men vi kan godt smutte forbi Horsens?
Jeg har udskudt mit besøg for 30/6 var lige stresset nok for mig, så jeg drømmer om en tid 10/9 - skal du med??

Kærlig hilsen Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
Leif
Sr. Member

Vis profil
« Svar #21 Dato: 20 Juni 2010, 22:08:32 »

Hey Louise..... :-)

Var det mig der lige blev spurgt om jeg ville med til en ccsvi scanning...... Smiler.      Jeg er da meget beæret over at du tror du vil kunne holde mit selskab ud så længe og ja er da vildt fristet, men oprigtigt talt har jeg en tid hos Euromedic i Januar 11. Og er lidt af en praktisk fyr der gerne vil have styr på at det jeg gør er rigtigt...... Så her er hvad jeg tænker..... :-)

1) Jeg bliver højest sandsynligt kun scannet en gang i mit liv, så er svaret at jeg ikke har ccsvi vil jeg værre sikker på det er korrekt, derfor vil jeg gerne til Simka da jeg mener at vide han har været med fra starten, og er en af de mest erfarne i verden.....

2) Det jeg hører om Vogel og hans tid til hans patienter er sikkert ikke lige til mit temparement, slet ikke såfremt jeg smider flere tusinde euro i hans lomme, ikke at jeg ikke tror han er dygtig og kompetent.....

3) Også synes jeg det er dejligt at det er en komplet pakke hos Euromedic, altså ophold med hotel, transport osv...

Men mangler du en co driver mere eller et pit stop i Horsens siger du bare til......... :-)

Hilsen Leif......
Logget

per west
Gæst
« Svar #22 Dato: 21 Juni 2010, 00:20:12 »

Jeg kan godt blive lidt ærgerlig over, at der er så mange som skal tjene på at vi er blevet syge, og at broderparten sandsynligvis går til forsikringsselskaberne. 4.000 var den samlede pris, jeg oprindelig fik fra Vogl, da jeg spurgte første gang. Især når jeg tænker på, at de fleste danskere har betalt ca 70%-80 % af deres indkomst til staten, hvis vi regner moms og afgifter med, netop for at undgå at komme i sådan en situation som vi er i, hvor vi nu er nødt til at hjælpe os selv.

Jeg ved ikke hvordan det kan gå til i et demokrati, at læger tilsyneladende er blevet til en stat i staten, som selv Bertel ikke tør stå op imod. Efter min mening ville det være meget betryggende, såfremt alle læger var på valg hvert 4. år, for at beskytte patienter imod den statistiske hver 10. beslutningstager, som er psykopat. Alternativt burde det være lovpligtigt, at teste personalet af afdelingscheflæger vi har, spredt rundt her omkring i DK.

For mig er der ingen tvivl om, at hvis vi var flere som magtede at presse på, så ville det i dag se anderledes ud mht. hvor mange skud vi havde i bøssen når det gælder at blive genbehandlet, når/hvis venerne igen falder sammen.

Hvor mange her, har lyst til at smide 50.000 kr. hvert andet år?

Jeg har ikke den store lyst til at få stents indopereret, og vil hellere gennemgå operationen flere gange, og så håbe på at det holder.

Jeg kan lure lidt på, Leif, hvor meget tid Simka bruger pr. patient, og jeg lurer også på den prisstigning som der efterhånden er på hans behandling i Polen.

Hvis/når det nu viser sig, at angioplastic er et vigtigt element i behandlingen af sclerose, så vil vi i Danmark være for fattige til at få behandlingen, og må trøste os med Scleroseforeningens form for "omsorg", som er så tryg at putte sig i.  Blink

De dælme uhyggeligt, den slags.. c". Nyt smart ikon,som jeg næsten selv har fundet på...

Logget
Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: