MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 03:34:36

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Dr Vogel - Frankfurt
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 ... 6 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Dr Vogel - Frankfurt  (Læst 7716 gange)
per west
Gæst
« Dato: 17 Juni 2010, 22:11:26 »

Tillykke Karina, med beslutningen. Jeg tror inden at du skal regne med ca. 4-5.000 €, som betales dernede med visa. Det har jeg læst her på siden, nu er blevet kotume.

Prisen er nok steget en del, fordi der sikkert er inkluderet en andel til et forsikringsselskab., hvilket der ikke var i Skippers og hustruens situation.
Logget
Mi@
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 59

Vis profil
« Svar #1 Dato: 18 Juni 2010, 09:15:08 »

Tak Per ;0) -
Det her lyder simpelthen helt fantastisk - at kunne være tilbage i DK om en måned og så kan jeg jo kun have alle de bedste forventninger Blink

Skipper Leif ;0)
Dig sender jeg en mail med det samme ;0)

Tusinde tak
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
per west
Gæst
« Svar #2 Dato: 18 Juni 2010, 10:04:43 »

Lad os håbe at tråden med liberatede vokser med gode historier. Jeg fik at vide at jeg skal regne med 4 dage i Frankfurt...
Logget
Benedikte
Jr. Member
**

Beskeder: 57

Vis profil
« Svar #3 Dato: 22 Juni 2010, 19:37:59 »

Kære Lisbeth og Skipper.

Nu har jeg læst jeres beretning et par gange, og det er så rørende at læse, vil meget gerne sende jer de varmeste lykke ønskeninger I jeres nye liv, lykke og held fremover, jeg venter spændt på I skriver igen.

Jeg har I dag fået tid hos dr.Vogl til undsøgelse osv. d.12 juli og hvis muligt behandlig d.14 juli, så I ved jo nok hvordan jeg har det nu.

De venligste hilsner fra Benedikte.

Til Karina. Det er jo samme dag vi har fået hos dr.Vogl, så mon ikke vi skal lave en aftale om at ses der nede ? Benedikte
Logget

PPMS. 2001. Kørestol /10 m rollator 2010.EDSS 7.0
Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #4 Dato: 22 Juni 2010, 20:33:39 »

Hej Karina og Benedicte

Flyver eller kører I derned?
Jeg har planlagt med en veninde, at vi skal køre derned, men jeg kunne bestemt godt se fordelen ved at flyve...
Tør man det?

Kh Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #5 Dato: 23 Juni 2010, 11:03:32 »

Heeej Benedikte ;0)
Lyder da helt fantastisk  Tunge stort tillykke med beslutningen til dig også ;0) - jo det ville da være super at mødes der når nu vi er der - også rart at have "en" at støtte" sig lidt til i ventetimerne ;0)

Det er da helt afgjort en aftale ;0) - jeg har fået en rigtig fin vejledning af Leif og Lisbeth til hvordan når man kommer derned - dejligt med det her forum  Humørgrin
Jeg har også idag snakket med min fysioterapeut som intet kendte til CVVSI men ud fra hvad jeg orienterede ham om lød det da helt klart for ham rigtigt meget logisk at det hele hang sådan sammen -

Grin
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #6 Dato: 24 Juni 2010, 06:56:52 »

Hej dig  Tunge
Jeg har aftale med Vogl den 12. juli kl. 12.00 - hvad tid har du ? - kunne være rigtigt hyggeligt at lave en aftale ;0)
Kh
Karina
Logget

Benedikte
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #7 Dato: 24 Juni 2010, 09:07:51 »

Hej med dig.

Jeg har aftalt med Vogl. d. 12 juli, kl. 12.00 Spørgsmålstegn?? så ses vi da der?Spørgsmålstegn skriver til dig senere, måske vi skulle finde en anden tråd at skrive på ? så ikke vi bruger Lisbeths og Skippers tråd.

Glæder mig til at møde dig.

Hilsen mig
Logget

hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #8 Dato: 24 Juni 2010, 15:15:56 »

Hej Benedikte - god ide  Humørgrin

Jeg har splittet emnet over i 2 - så nu har i jeres eget.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Benedikte
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #9 Dato: 24 Juni 2010, 21:37:23 »

Tak for hjælpen Christian.

Til Louise...Jeg kører der ned, jeg mener bestemt ikke det er en god ide flyve, jeg har fået tid d.12 juli kl.12, så vi kører hjemme fra tidligt dagen før, så der er god tid. Min mand og datter på 9 år skal med.

KH Benedikte
Logget

Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #10 Dato: 25 Juni 2010, 08:44:11 »

Hej Louise  Grin

Ja jeg har også tid den 12. juli kl. 12.00 og kører også - ingen risiko værd at tage - flyve kan man altid senere alle andre steder ;0) - skal du med ?? Tunge
kram
Karina
Logget

hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #11 Dato: 25 Juni 2010, 08:57:40 »

Ja altså - vi ved jo ikke om det betyder noget. Maries ene vene kollapsede efter hun fløj hjem fra USA, men på den anden side er der jo læssevis af canadiere og amerikanere der flyver til og fra Polen uden problemer. Dr Sclafani mener iøvrigt heller ikke det har noget at sige.

Jeg har planer om at flyve til og fra Polen.  Tvær

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #12 Dato: 25 Juni 2010, 09:49:10 »

Hej Anders

Det er vist ikke helt korrekt - de fleste får ikke stents. Se dr Simkas præsentation fra Hamilton fx.

Se http://www.msforum.dk/index.php/topic,48.msg3118.html#msg3118

(63% får ikke stents)

christian
« Sidste ændring: 25 Juni 2010, 10:21:16 af hag » Logget

Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #13 Dato: 25 Juni 2010, 09:54:53 »

Uanset den ene eller anden metode - som en klog sagde  Tunge er man i tvivl og har en bil til rådighed  sååå var jeg bare ikke i tvivl Grin men man gør jo hvad man tror på og det er alt i alt det vigtigste Rullende øjne
Logget

Christine
Jr. Member
**

Beskeder: 63

Vis profil
« Svar #14 Dato: 25 Juni 2010, 13:44:01 »

Hej.
Jeg har ingen betænkning at tage flyet fra Hamburg til Frankfurt den 30 juni.
Jeg har snakket med Mark som tog bilen til Franfurth han sagde det var en lang tur
og det var meget vejarbejde det tog ca. 4 timer extra, så jeg har besluttet ingen
stress  undervejs derned og hjem igen.
Det koster 118 Euro hen og det samme tilbage.
Logget
Sider: [1] 2 3 ... 6 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: