MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:46:06

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Dr Vogel - Frankfurt
« forrige næste »
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Dr Vogel - Frankfurt  (Læst 7718 gange)
John
Jr. Member
**

Køn: Han
Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #45 Dato: 13 Juli 2010, 21:22:04 »

Lyder super , og alt held og lykke herfra.
Selvfølgelig er man nervøs, men tror ikke der er den store grund til det , han er sku top professionel, ham Vogl.
Krydser finger for dig, og håber det vil hjælpe dig ligeså meget som det har hjulpet mig..
godt gået.. Humørgrin
Logget

SPMS
Christine
Jr. Member
**

Beskeder: 63

Vis profil
« Svar #46 Dato: 16 Juli 2010, 14:28:23 »

Endelig få vi et overblik over priserne.

Jeg har skrevet flere dage med Dr.Vogel ang. liberated, jeg tror han er godt træt af mig,
han kan bare ansatte en kontordame, er har forstand på det., så skal han ikke selv svare email. 
Jeg spurgte om det er normal at priserne er forskellige fra by til by: ingen svar
Jeg spurgte igen om han vil lave begge side hos mig samme dag men han
svarede,  at det skulle han først se når han var igang.
Jeg spurgte igen om prisen for begge sider og fik svaret:
das könen sein zusammen zwischn 4000 und bis zu 6000 Euro

en ny pris igen.

Er der efter kontrol hos AMEDS og er den med i prisen??
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #47 Dato: 16 Juli 2010, 21:40:03 »

Hos Ameds er der ikke efterkontrol med i prisen, men den får man til nedsat pris. 890 euro til og med august, 995 euro herefter...  Sørgelig

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #48 Dato: 16 Juli 2010, 21:50:36 »

Forstår jeg det rigtigt når denne kontrol til 995 euro indbefatter evt. nye ballon udvidelser såfremt venen/venerne er faldet sammen efter den første ballon tur, og hvordan med stents ? bruger de stents hos Ameds hvis de mener det er nødvendigt ? Og koster det så ekstra ?

Hilsen Leif.....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #49 Dato: 16 Juli 2010, 22:04:52 »

Hej Leif

Oooh nej - hos Ameds er det således: Det er KUN MR-scan og doppler-scan for at se om det er ok, som koster det lave beløb.

Er der noget som skal repareres - så koster det oveni. Her snakker vi 3950 euro. Efter august 3990. Mere hvis der skal stent i.

Scanningen (den første - før man får operationen) koster 1390 euro. Efter august 1795.

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #50 Dato: 31 Juli 2010, 00:33:49 »

Ja, så er det ved at være vores tur til at forsøge at finde Dr. Vogl i Frankfurt. Det er en underlig situation lige pludselig rent faktisk på egen hånd at kunne gøre noget der rent faktisk har en effekt. I skal have tak allesammen her på siden for jeres muntre, oplysende og oprigtige meninger og holdninger. Det har været med til at gøre beslutningen om at tage afsted en hel del nemmere. Min kone Tina skal undersøges den 03.08.10 og når der (forhåbentlig - ja det troede man vel aldrig man skulle se sig selv skrive  Spørgsmålstegn) er fundet en stak forsnævringer, skal hun igennem den nok så berømte ballonudvidelse. Jeg lover at skrive om vores oplevelser dernede i det Frankfurtske, når vi kommer hjem.
Jeg skal nu så småt til at polere og tune "den brune bisse" - vi kører selv frem og tilbage. Vi har valgt Ramada hotel dernede. De har et værelse for kørestolsbrugere og der skulle også være aircondition på værelset. Det er iøvrigt ikke specielt dyrt, ca 55 EUR pr. overnatning.

Biss dann

Der Hansi Grin
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #51 Dato: 31 Juli 2010, 07:39:02 »

Hey Derhansi..... :-)

Rigtig god tur til Vogl, og håber din kone får resultater hun er tilfreds med.......... Pøj PØj....... Glæder mig til at høre om jeres tur....... Smil.....

Hilsen Leif.....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #52 Dato: 31 Juli 2010, 08:09:11 »

Der Hansi, ich wünsche Euch alles gute, mit hoffentlich gutem Resultat! Guten Fahrt! Wir hören uns später.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
per west
Gæst
« Svar #53 Dato: 31 Juli 2010, 10:23:13 »

Held og lykke med turen. Det bliver lidt en turbulent oplevelse, men bestemt ulejligheden værd. Om ikke andet får man klarhed over sin situation og hvad der kan gøres ved den. Lad nu ikke Vogl bruge et alt for stort Headhunterkatheter. Max. 10 mm.

Husfruer kan også få for meget omløb, og så får du en alt for travl tid, efterflg. og er nødt til at tage derned igen, for at få installeret en kontraklap...  Grin
Logget
Derhansi
Full Member

Vis profil
« Svar #54 Dato: 31 Juli 2010, 11:30:26 »

Hej Alle

Tak for de smukke ønsker, vi vender tilbage.

Lisa T: Danke für deiner gute wünschen. Wann ist es zeit für dich ? - du muss doch etwass tun ?
Per West : Ja, tak for den melding Grin, den var jeg lige nødt til at omformulere lidt for fruen   Forseglede læber- det værste der nu kan ske er at hun måske rent faktisk kan læse igen når vi kommer hjem - og så er f.....  jo løs når hun sætter sig ned og læser denne site  Chokeret.

Kære moderator : Er der mulighed for at ændre i de allerede skrevne indlæg, f. eks. i retning af : Ihh altså hvor bliver det dejligt for dig at få en mere energisk og velfungerende kone (mere for at undgå at Hr. Maskinmester West får besøg af Al- Qaida - givet konens læseevner genindfinder sig  Grin Grin)

Biss Später

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.388

Vis profil
« Svar #55 Dato: 31 Juli 2010, 12:18:24 »

Hansi, bald, hoffe ich, aber mir fehlt das Geld, leider.

Nå, tilbage til et sprog, hvor alle her kan være med  Humørgrin. Kære moderator - det må jo være mig  Blink. Ja, jeg kan rette og slette indlæg som det passer mig, yeah! Benytter mig  selvfølgelig kun af muligheden når det er mine egne indlæg, der skal rettes.

Hvis der er noget, du vil ha' rettet, så lad mig vide hvor, og jeg kan enten rette det eller slette de så du kan begynde helt forfra.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
per west
Gæst
« Svar #56 Dato: 31 Juli 2010, 13:51:25 »

Det ville glæde mig at få besøg af sådan en nyudsprungen furie, Hansi. Så er der noget positivt at sende til Skipper, så han kan få sat prikken over i-et mht. den bog han er ved at være færdig med.

Der er vist lidt langt imellem snapsene, mht. hvem som har rapporteret tilbage til ham omkring + og - efter deres liberation...  Spørgsmålstegn
Logget
Derhansi
Full Member

Vis profil
« Svar #57 Dato: 31 Juli 2010, 15:49:23 »

Til Per :

Be carefull what you wish for ! You just might get it !. Det undrer mig lidt det du siger omkring skipper + konens projekt, men jeg sad personligt lidt og tænkte at vi nok var lidt for sent afsted til at kunne deltage. Omvendt vil jeg da sige at hvis vores bidrag kan nå at komme med,så gør vi det selvfølgelig (vi er først tilbage den 07.08). Hvad årsagen er til at alle I andre - der har været afsted - ikke giver jeres bidrag  Spørgsmålstegn Spørgsmålstegn Spørgsmålstegn kan jeg kun undre mig over. KOM IGANG FOR H....... Det kan da ikke være den stor overvindelse at udfylde det skema/finde nogen der kan hjælpe !!
Jeg hører MEGET gerne de gode forklaringer. Hvis vi ikke selv kan røve os sammen til at afgive dokumentation for virkningen , hvordan f..... skal vi så kunne forvente at den nødvendige sagkundsskab skal tage behandlingen seriøst !!

Nårh nu vil konen og jeg tage ned til klinten (vi bor ved Stevns Klint) og findiskutere den forestående ekspedition, vi glæder os som vanvittige.

Der Hansi
Logget

per west
Gæst
« Svar #58 Dato: 31 Juli 2010, 18:08:05 »

Jeg har som den duksedreng jeg er, skrevet og fået henstand hos Skipper, indtil jeg er færdig med flåtbekæmpelsen vha. Penecillin, for sådan en dose kan ødelægge enhver test om liberation har hjulpet eller ikke.

Men han skrev så også, at der ikke var meget respons på hans anmodning om at vi kontaktede ham for at få mailet et spørgeskema. The worst case scenarium er jo så, at de som har gennemgået kuren, egentlig ikke er meget for at indrømme at det måske ikke har hjulpet?  Spørgsmålstegn
Logget
Derhansi
Full Member

Vis profil
« Svar #59 Dato: 31 Juli 2010, 19:24:41 »

Hej Per

jamen hov, måske skulle jeg også se at få svaret. Jeg vil selvfølgelig gerne rekvirere et skema, hvis han har tålmodighed et par dage.
Jeg ved ikke om du har ret omkring de liberatede MS' eres tilbageholdenhed skyldes manglende effekt, men du berører lige præcis det jeg frygter, at sådan vil det kunne blive opfattet. Med andre ord kære liberatede : let røven og lad os få tingene frem i lyset !!
Alt andet er jo spild af tid - både jeres og dem der går og venter/håber.

Vred Vred >:(Der Hansi
Logget

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: