MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 01:37:08

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Dr Vogel - Frankfurt
« forrige næste »
Sider: 1 ... 4 5 [6] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Dr Vogel - Frankfurt  (Læst 8182 gange)
per west
Gæst
« Svar #75 Dato: 02 November 2010, 17:47:54 »

Tania. Du kan jo også prøve Hamlet. Få din prakteriserende læge til at skrive en henvisning til dem på udredning af din neurologiske sygdom. Det står der i deres Googlereklame her til højre for mig, lige nu, at de tilbyder patienter..
Neurologisk Klinik
Udredning af neurologiske sygdomme på Hamlet ved speciallæger
www.hamlet.dk

Så kan de jo lige udrede dine vener samtidig med, for det hele hænger jo sammen.  Smiley

Hanne. Jeg er desværre ikke et roligt gemyt, når det kommer til eksperternes formynderi. Det er derfor jeg ikke holder hund. For så ville jeg sparke den. Vred
Logget
cab
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #76 Dato: 02 November 2010, 18:19:22 »

Hej Tania,

Jeg har også haft en tid hos dr. Vogl, som jeg aflyste efter lidt mail udveksling. Jeg kunne ikke få ham til at garantere at han ville tage begge jugular vener på samme tid - og blev også lidt træt af de svar man fik fra ham, når man kommunikerede med ham. Mail svar med mindre end et 5-årigt barn ville svare med huede mig ikke så jeg aflyste min aftale - og er med hold 2 til Indien i stedet.
Jeg må indrømme at jeg har ham mistænkt for at skumme fløden, og behandle så mange som muligt for usselt mammon - men omvendt har han jo hjulpet flere herinde, men i mine øjne får man en meget fin behandling i Indien, hvor der er styr på alt. Men det vil du helt sikkert høre mere om startende om en uges tid.
Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
Sider: 1 ... 4 5 [6] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: