MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 01:39:19

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated John
« forrige næste »
Sider: 1 2 3 [4] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated John  (Læst 3036 gange)
Camilla R.
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 55

Vis profil
« Svar #45 Dato: 26 Oktober 2010, 22:24:57 »

Hej John,

Også pøj, pøj og krydsede fingre fra mig.
Håber det vil bringe dig endnu flere forbedringer.

Kh.

Camilla
Logget

Diagnosticeret sept 2008. Attakvis sclerose. Symptomer siden 2001. Funktionsnedsættelser i højre side af kroppen. Har fået Tysabri i ni måneder. EDSS 3
Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #46 Dato: 27 Oktober 2010, 15:34:22 »

Hej John
Også ønsket om en vellykket liberation her fra.
Kh. Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
danfin
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #47 Dato: 27 Oktober 2010, 20:14:39 »

Jeg krydser også!

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
per west
Gæst
« Svar #48 Dato: 10 November 2010, 11:16:22 »

Så er det sandhedens time, John. Held og lykke med behandlingen.  Smiley
Logget
John
Jr. Member
**

Beskeder: 92

Vis profil
« Svar #49 Dato: 24 November 2010, 22:33:23 »

En lille opdatering efter indgreb hos vogl. d. 10-11-2010.
Jeg fik åbnet venstre side som var ca. 50% lukket, og så fik jeg tjekket højre side og alt var stadig ok.
han tjekkede ialt fire vener fra hovedet og ned og flovet var normalt alle steder, så det er jo kanon.
Forbedringer efter sidste indgreb er dog udeblevet, ingen øjeblikkelige mirakler i denne omgang. men jeg satser på at ting jo tager tid.
Er måske en smule mere udholdende end før andet indgreb men må hellere vente lidt endnu og se tiden an.
Havde håbet det måske kunne hjælpe lidt på højre ben, men desværre ikke nogen vedvarende forbedring, havde dog en strækning på ca. 300 meter 2 dage efter indgreb, hvor det bare gik derudad som i gamle dage, så det satte naturligvis forventningerne lidt i vejret.
Dagen efter operationen lavede jeg stort set ikke andet end at gå på toilettet hvert 20 minut, og afleverer en halv til en hel liter væske hver gang.
Ved ikke hvor alt det væske kommer fra men ud skulle det, måske kroppen rensede godt og grundigt ud ?? stoppede igen efter ca 12 timer.. mærkeligt..!!!
Nå men jeg tror jeg afventer og ser tiden lidt an, nu er der jo ikke så meget mere man kan gøre, Desværre............ Sørgelig

Logget

SPMS
per west
Gæst
« Svar #50 Dato: 24 November 2010, 23:12:54 »

Godt at vide at alt er som det skal være mht. blodgennemstrømning. Vores oplevelse ligner meget godt hinandens, og jeg skrev til Vogl, om ikke det ville have været godt lige at efterbehandle den "gamle" side også, men fik ikke noget egentligt svar the Voglway.

Tror det vigtigste er at træne nogle af de tabte færdigheder, og så satse på, at det forbedrede blodomløb efterhånden får bugt med hvad der kan ligge af skidt og kanel oppe i vores hoveder, og så satse på at vores immunsystem har fået ro på, fordi der bliver renset ud, løbende.

Hørte forleden på DR1 at det er milliarder af processer som dagligt foregår i kadavret, og at tro på at nogen kan få det fulde overblik er nok for optimistisk. Især såfremt lægeverdenen er indelt som den er nu, hvor hver enkelt går og gemmer på deres hemmeligheder og ikke vil lade hinanden blande sig.

Held med dit videre forløb. Lad os håbe at du bliver endnu en som kan berette om succes hen af vejen, og forhåbentlig undgår flere attacks.  Smiley

Logget
danfin
Sr. Member

Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #51 Dato: 24 November 2010, 23:23:18 »

Hej John. Tak for din status.

Mit resultat ligner meget dit: 50% indsnævring til venstre, 0 til højre og i azygos (hvis jeg læser dig ret). Og endnu ingen forbedring siden 13.10. for mit vedkommende.

Hvad er bedst, synes du, at have overvejende fri passage i venerne , eller betydelig blokering? Måske det første, for så er man fra naturens side rimelig velfungerene ud fra en CCSVI-logik; måske det sidste, for så er der noget at reparere på...

Hvad er iøvrigt dit anslåede eller neurologbestemte EDSS-tal?

Bernt

Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
John
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #52 Dato: 25 November 2010, 18:50:03 »

Hej Bernt
Jeg har været afsted tidligere hos Vogl, men dengang ville han kun lave den ene side, og det blev højre da der var 2 stk forsnævrniger på ca. 60%.
Havde stor forbedring efter første besøg i Juni måned.
Haved håbet på lidt mere denne gang, men det kommer nok snigende med tiden.
For mig har det helt klart været bedst at være blokeret, da jeg jo har haft en hel del gavn af at blive opereret første gang.
Tror jeg ligger på ca. 5 i EDSS-tal.
Logget

SPMS
John
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #53 Dato: 25 November 2010, 18:52:50 »

Tror du har ret , det er nok et spørgsmål om træning fra nu af. og så ellers håbe på det bedste..

Godt at vide at alt er som det skal være mht. blodgennemstrømning. Vores oplevelse ligner meget godt hinandens, og jeg skrev til Vogl, om ikke det ville have været godt lige at efterbehandle den "gamle" side også, men fik ikke noget egentligt svar the Voglway.

Tror det vigtigste er at træne nogle af de tabte færdigheder, og så satse på, at det forbedrede blodomløb efterhånden får bugt med hvad der kan ligge af skidt og kanel oppe i vores hoveder, og så satse på at vores immunsystem har fået ro på, fordi der bliver renset ud, løbende.

Hørte forleden på DR1 at det er milliarder af processer som dagligt foregår i kadavret, og at tro på at nogen kan få det fulde overblik er nok for optimistisk. Især såfremt lægeverdenen er indelt som den er nu, hvor hver enkelt går og gemmer på deres hemmeligheder og ikke vil lade hinanden blande sig.

Held med dit videre forløb. Lad os håbe at du bliver endnu en som kan berette om succes hen af vejen, og forhåbentlig undgår flere attacks.  Smiley

Logget

SPMS
Sider: 1 2 3 [4] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: