MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 00:57:26

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Spørgsmål og svar
| | |-+  Samtaler over skype..?
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Samtaler over skype..?  (Læst 684 gange)
Sønderjyde
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 149

Vis profil
« Dato: 07 Juli 2010, 21:23:10 »

jeg kom til at tænke skype den ene dag..
det er selvfølgelig fint vi kan debatere ved at skriver her inde, men man kunne jo også snakke over skype som jo er gratis hvis nogen heller vil det måske..
Og ved ikke om man måske kunne være flere som snakker sammen på samme tid..?

Men bare noget jeg kom til at tænke på og ville lige lufte tanken her inde.. Smiley
Logget

Lige lidt info om mig..:-) Jeg er 28 år og fra det Sønderjyske.. Fik konstateret ms i 2002 og har været på rebief og er nu på tysabri og det har hjulpet og har bremset det.. Er blevet undersøgt for ccsvi og har ca 40 % forsnærving på højre side og ca 70% på venstre side.
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 07 Juli 2010, 22:36:41 »

God ide. Jeg har en skypetelefon. Smiley
Logget
per west
Gæst
« Svar #2 Dato: 12 Juli 2010, 14:00:37 »

Surfingin er mit navn på skype... Smiley
Logget
Sønderjyde
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 149

Vis profil
« Svar #3 Dato: 12 Juli 2010, 15:40:34 »

Mit navn på skype er: themannfromgasse  Smiley

Og ved det godt det er et mærkeligt navn.. men har ikke lige fundet ud af at ændre det endnu.. Blink

Søren
Logget

Lige lidt info om mig..:-) Jeg er 28 år og fra det Sønderjyske.. Fik konstateret ms i 2002 og har været på rebief og er nu på tysabri og det har hjulpet og har bremset det.. Er blevet undersøgt for ccsvi og har ca 40 % forsnærving på højre side og ca 70% på venstre side.
Abildkær
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 45

Vis profil WWW
« Svar #4 Dato: 12 Juli 2010, 23:17:44 »

mit skypenavn: vig.danmand
Logget

RRMS, måske SP, diagnose 2002, på 2 ben (ofte 3), Tysabri påbegyndt januar 2012
per west
Gæst
« Svar #5 Dato: 13 Juli 2010, 07:55:30 »

Så. Nu har jeg sendt en anmodning til jer, og oprettet jer under kontakter.
Logget
per west
Gæst
« Svar #6 Dato: 13 Juli 2010, 13:28:28 »

Og er den lykkelige ejer af nr. 3 i dette link. Det smarte er at man behøver ikke logge på og af, men er online hele tiden, og samtidig kan den bruges som trådløs fastnet også. http://dualphone.net/
Logget
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: