MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:15:36

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated Mi@ - Karina
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated Mi@ - Karina  (Læst 2267 gange)
Mi@
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 59

Vis profil
« Dato: 15 Juli 2010, 23:32:30 »

Kære alle
Så er vi lige kommet hjem efter liberation hos Vogl i går  Tunge Tunge
Jeg er lige nu verdens lykkeligste - siden igår har oplevelsen været at jeg er helt klar i hovedet - jeg har gået ned af trapper uden at holde fast - kørt på rulletrapper  Tunge hvilket ikke var sjovt i mandags  Humørgrin
I aftes sad vi og fik pizza og et glas vin - jeg kunne ikke sove i nat da alle tankerne drønede rundt og det hele bare var så klart istedet for den konstante tågede følelse  Tunge
I morges kunne jeg rejse mig fra sengen uden at sidde lidt først og da vi nåede middag valgte vi at køre mod DK selvom Vogl havde sagt at vi skulle vente til fredag - men ak
Vi ankom mandag til den aftalte scanning - som viste 30 % forsnævring i begge sider - jeg havde så meget plak i hjernen at Vogl ikke mente jeg ville have den store glæde af indgrebet - men det er jo også vanskeligt at vide hvad han egentlig mener når han sidder og besvarer mails samtidig - stiller spørgsmål men egentlig ikke hører svaret - men jeg følte at jeg nærmest måtte tigge om indgrebet og det kunne i så fald først blive onsdag selvom det var aftalt til tirsdag - Hrrrmmmmppfff - men men kendt for min stædighed som jeg er var det sådan det blev -
Vi mødte som aftalt onsdag 10.30 og der blev gjort klar til indgreb - Vogl ville så kun ballon udvide venstre side - for han sagde at det ikke kunne lade sig gøre med begge hvis nu den ene klappede sammen ?? man kan jo ikke sige så meget til det - men hvis den halve side har kunnet give alt det jeg har oplevet på et døgn ved jeg søreme da ikke om jeg tør få taget den anden også ;0)
Da de gik ind i lysken gjorde det vanvittigt ondt - Vogl blev irriteret og sagde at jeg skulle slappe af - men jeg er faktisk stadig overbveist om at jeg ikke havde fået bedøvelse nok - for den da også - en af dem som var med gav mig en undskyldning bagefter og sagde at det havde de aldrig oplevet før - og at de laver dette indgreb 4 gange dagligt ....
Jeg vil gerne her sende en stor tak til Benedicte som virkelig var min store støtte - jeg glæder mig så meget til hun skal til Polen og jeg kan gøre gengæld  Grin Grin - og John ;0) Weiserbier kan man da godt blive ret vild med
kærligst
Karina
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 15 Juli 2010, 23:39:48 »

Tillykke Karina. Det gør lidt avs med det lyskesnitteri, men det er det værd. Glæder mig rigtig meget på dine vegne, og bliver helt misundelig over at jeg ikke lige kan få den anden side lavet imorgen, for det der liberation kan man blive helt afhængig af.

Nu glæder jeg mig så til en detaljeret beskrivelse af, hvordan det så går med at få megaplasteret taget af.  Grin
Logget
per west
Gæst
« Svar #2 Dato: 15 Juli 2010, 23:41:15 »

Hov. Hvorfor har du en tumbs up, og det har jeg ikke?  Spørgsmålstegn
Logget
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #3 Dato: 16 Juli 2010, 00:08:25 »

Hehe Per - den med plastret har jeg jo tænkt over må komme efter et 2 timers bad for jeg kan dælme ikke lige se mig ud af det nu  Tunge

Når nu du laver beskedder så er der et valg nedenunder din overskrift - BESKED IKON - og så vælger du på pilen  Grin Grin Grin
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #4 Dato: 16 Juli 2010, 05:49:23 »

Hej Karina

Super tillykke med din liberation! Hvor er det fedt at høre at du allerede oplever så meget godt!

Jeg er stadig i Polen, hvor jeg slapper af efter Ameds har liberated mig. I begge sider på en gang - det kan man altså sagtens - ham der dr Vogel altså   Rullende øjne

Det gjorde også ondt på mig i lysken hvor han gik ind. Men Ameds lægen var meget forstående, og gav mig mere bedøvelse.

Jeg har helt klart også fået mere energi - se nu bare mig - jeg er stået op kl 06.30 fordi jeg ikke kan sove mere! Hvor kom det lige fra?

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
BR
Full Member

Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #5 Dato: 16 Juli 2010, 06:22:45 »

Hejsa!

Stort tillykke. Man bliver sgú helt misundelig  Blink

Brian 
Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
Benedikte
Jr. Member
**

Beskeder: 57

Vis profil
« Svar #6 Dato: 16 Juli 2010, 06:45:33 »

Hej Brian.........

Jeg kan ellers ikke lide det ord misundelig, men det er jeg s.. også lige med det her og i guder hvor jeg glæder over de andre og til det bliver min tur.

Benedikte
Logget

PPMS. 2001. Kørestol /10 m rollator 2010.EDSS 7.0
per west
Gæst
« Svar #7 Dato: 16 Juli 2010, 07:01:15 »

Hvilke fyldningstryk er du oppe på, Karina. Jeg er tunet fra 4 til 29 mmHG i højre jungularis. Det er jo en hel Del Orto-karburator?
Logget
maja
Jr. Member
**

Beskeder: 54

Vis profil
« Svar #8 Dato: 16 Juli 2010, 07:29:39 »

Stort tillykke også fra mig!  Smiley
Logget
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #9 Dato: 16 Juli 2010, 08:27:29 »

Tillykke Karina,

Puhh jeg får bare kuldegysninger hver gang jeg læser disse beskeder, der er bare så fedt - hvor er jeg glad på dine vegne.

Var spændt på at høre hvordan det var gået. - og ja, man kan da vist kun rulle øjne af ham Vogl hva'!

Glæder mig til at høre mere om din fremgang, og husk nu at få ringet til hende journalisten, så vi kan se dig i fjerneren igen  Grin

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #10 Dato: 16 Juli 2010, 08:33:25 »

Tusinde tak allesammen  Tunge Tunge Tunge
Lyder altså super godt Christian  Grin
Benedicte  Kys misundelse er helt okay - men lad det blive til - se hvad der venter jer andre  Humørgrin dig ringer jeg til senere jo  Blink
Per ? tænk det ved jeg slet ikke - burde Vogl ha' fortalt det ? eller kan jeg måske se det på scanningsbillederne - ihvertfald må der være fulde hammer på det tryk nu - min stakkels familie hehe jeg bliver da ikke til at holde ud  Tunge
Nina  Grin tak - du kan tro jeg nok skal få ringet i løbet af i dag - tænker på om jeg skal hoppe eller danse i indslaget hehe  Tunge Tunge Tunge Tunge
kærligst
Karina
Logget

per west
Gæst
« Svar #11 Dato: 16 Juli 2010, 08:47:25 »

Du får en skriftlig rapport hvor du kan se det, Karina. Så kan vi lave en konkurrence om hvem som har mest flux igennem hjernen. De der Amedsere ser jo ikke ud til at få gjort tingene med den rette tyske grundighed, så de svæver rundt i det uvisse...

Meget kan man sige om Dr. Vogl, men det tror jeg ikke helt man skal. Han flytter da nogle grænser for de andre vaskuloger..  Humørgrin
Logget
Betty
Full Member

Beskeder: 132

Vis profil
« Svar #12 Dato: 16 Juli 2010, 09:11:58 »

Hej

også stort tillykke fra mig, hvor er det dejligt at høre at du mærker en masse allerede.

Hos Euromedic Poland fik vi at vide at: No alkohol for one week !! så jeg fejrede først efter vi var kommet hjem.

knus fra Betty
Logget

SPMS. diagnose i 2004. Liberated hos Euromedic Poland (Dr. Simka) 12. maj 2010
Christine
Jr. Member
**

Beskeder: 63

Vis profil
« Svar #13 Dato: 16 Juli 2010, 14:45:50 »

Tillykke Karina, bare det var mig der er så stædig som dig, så
havde jeg også fået Liberated lavet hos Vogel da jeg var i Frankfurt,
hvordan har du det med , at du kun har fået lavet en 1/2 Liberated ?
 hvis Dr.Vogl vil  have lavet begge side vil du så have sagt ja til det?
Logget
Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #14 Dato: 16 Juli 2010, 14:50:19 »

Skøøøøøønttt Karina hvor er det fedt...... :-)
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Sider: [1] 2 3 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: