MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:29:35

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated Mi@ - Karina
« forrige næste »
Sider: 1 [2] 3 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated Mi@ - Karina  (Læst 2269 gange)
Mlrm
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #15 Dato: 17 Juli 2010, 18:35:35 »

Kæmpe tillykke Karina!

Hvor gør det mig glad at se at listen over folk der er blevet "liberated" bliver længere og længere. Det ER rigtigt -man får det sgu bedre efter ballonen!

Stort knus til dig og se så og få den anden vene lavet -hurtigst muligt;-)

Marie Louise
Logget
Topgun
Newbie
*

Beskeder: 18

Vis profil
« Svar #16 Dato: 18 Juli 2010, 22:09:10 »

Hej Karina.
Tillykke med din Liberation. Det er super at høre hvordan du har det, jeg har selv været hos Vogl og han sagde nøjagtig det samme som til dig. Det kan være farligt, ikke sikkert det hjælper og kun i den ene side. Jeg sluttede dernede med scanningen og skulle hjem og overveje om jeg ville have udvidelsen, jeg tror han havde for travlt til operation, vi havde bestilt det til dagen efter så øv.
Nå men vi har nu bestilt proceduren og kan få det lavet i sep.
Min mand Michael og jeg selv deler dette bruger info, bare til info.
Ha det godt og jeg glæder mig på dine vegne.

Kram Annette. Grin

Jeg er selv spms, problemer med gang/balance træthed og ikke mindst sindsyg træt af denne møgsygdom.
Logget
Mi@
Jr. Member
**

Beskeder: 59

Vis profil
« Svar #17 Dato: 20 Juli 2010, 09:24:48 »

Hej Anette

Jeg måtte sige til Vogl at han havde LOVET indgrebet til den 13. - så sagde han at når han nu havde lovet det måtte han jo også gøre det  Grin Grin Grin det blev så bare først den 14. - men jeg har det stadig forrygende -
Marie Louise ; får besøg at Louise Kusk fra Ude og Hjemme her om lidt og håber på en lige så fantastisk artikel som din  Grin det var jo den som gav mig håb og indgreb og håber SÅ meget at den kan gøre det for andre også  Tunge
Per; det gik altså fint med det kære plaster  Tunge Tunge Tunge hehehe
kærligst
Karina
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
per west
Gæst
« Svar #18 Dato: 20 Juli 2010, 11:16:53 »

Det kan enhver jo komme og sige... Sørgelig
Logget
Topgun
Newbie
*

Beskeder: 18

Vis profil
« Svar #19 Dato: 23 Juli 2010, 23:21:00 »

Hej igen.

Tja så fik vi tiden til ballonudvidelser af den kære Vogl. d. 12 august kl 1300 Jeg håber på lige så godt resultat som alle I andre.
ha det godt kram Annette.
Logget
Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #20 Dato: 25 Juli 2010, 06:52:05 »

Hej Karina

Stort stort stort tillykke!

Jeg har tænkt meget på dig - vi har været på ferie og jeg havde ingen comp, så nu skyndte jeg mig lige ind og kigge :-)

Kh Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #21 Dato: 05 August 2010, 20:18:16 »

Til dem som ikke har læst artiklen i Ude og Hjemme endnu - så er den her.

Skide godt Karina - endnu engang har I ramt plet!

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #22 Dato: 05 August 2010, 20:19:19 »

Og side 2
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
per west
Gæst
« Svar #23 Dato: 05 August 2010, 21:59:52 »

Det er rigtig dejligt at læse om Karina. Og et sikkert bevis på at det virker og har med blodomløb at gøre, så hvad venter vi dog på herhjemme. Smiley
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #24 Dato: 06 August 2010, 06:10:34 »

Hvor er det bare fedt for dig Karina! Jeg er super glad på dine vegne.  Smiley

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
danfin
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 301

Vis profil
« Svar #25 Dato: 06 August 2010, 11:50:53 »

Også jeg blir rørt når jeg læser artiklen  Humørgrin - og tænker (når tårerne er dryppet af) for gud ved hvilken gang på hvordan System i mange afskygninger og oplevet livskvalitet hos det enkelte Menneske konflikter  Vred
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #26 Dato: 06 August 2010, 12:55:22 »

Hej alle  Tvær

Ja jeg har desværre nok været lidt "stille" herinde - alt tyder på at min ene liberatede vene er klappet sammen igen - øvøvøvøv er så trist og ked -
Jeg har det bare helt som før indgrebet -
MEN de ca. 14 dage (fantastiske dage) jeg nåede at få med kun een udvidet vene gør mig stadig slet ikke i tvivl om hvad dette indgreb kan gøre for os - og jeg er så glad for at have medvirket til at oplyse endnu flere om denne mulighed og hjælpe dem med at komme afsted......
Mine tanker lige nu er lidt sorte - mest fordi økonomien ikke lige åbner mulighed for at komme afsted foreløbig - og det gør så ondt -
og så er jeg slet heller ikke i tvivl om at jeg "næste gang" vil afsted til Polen - men krydser alligevel mine små fede fingre for at der kunne nå at ske noget herhjemme som gav os alle denne mulighed som vi egentlig burde være meget berettigede til
Tænker på alle som det er lykkedes for og alle som er på vej ;0)
kærligst
Karina
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #27 Dato: 06 August 2010, 12:56:07 »

den skulle lige med - øv øv
Logget

Ann
Sr. Member

Beskeder: 325

;-)

Vis profil
« Svar #28 Dato: 06 August 2010, 13:08:07 »

Hej Karina o.a.

Æv med den sammenklappede vene..har tænkt på om de klapper sammen igen fordi man er for aktiv?
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Mi@
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #29 Dato: 06 August 2010, 13:10:36 »

J den tanke har jo også fyldt meget hos mig -
Det eneste jeg fik med af anvisninger fra Vogl var at jeg kunne fjerne forbindingen dagen efter -
men i min eftertanke synes jeg faktisk ikke jeg var specielt aktiv - trampolinen var nok ca. 3 minutter til ære for fotografen - men tallene siger at det med at de klapper sammen nok sker for ca. 48 % men at så er det bare igang igen ....
Logget

Sider: 1 [2] 3 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: