MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:29:07

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated Mi@ - Karina
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated Mi@ - Karina  (Læst 2268 gange)
per west
Gæst
« Svar #30 Dato: 06 August 2010, 13:33:44 »

Øv Karina. Beelen i Belgien er så fortravlet, så de ikke kan sige noget om hvornår man kan komme til. Om ikke andet så bliver vi vel efterkontrolleret når vi skal til Vogl i anden omgang, men for pokker hvor er det længe at gå og vente...

Mon ikke han kan presses til at tage trin to hurtigere end oprindeligt planlagt, hvis man forklarer at lyset pludseligt er forsvundet, og at hans operation eller hjalp meget på ens sclerose?

Så vidt jeg har forstået på Zambonis skrifter, virker det som om at det holder anden gang der invasivveres? Flot ord jeg lige fandt på der.  Grin
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #31 Dato: 06 August 2010, 14:22:37 »

Øv Karina - hvor surt!

Fik du egentlig blodtfortyndende medicin med hjem? I hvor langt tid skulle du tage det?

Jeg har fået noget der svarer til Plavix, som jeg tager en af om dagen - 6 uger (såvidt jeg husker).

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Mi@
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 59

Vis profil
« Svar #32 Dato: 06 August 2010, 15:18:58 »

Christian  Tunge
Jeg fik besked om at jeg skulle tage "børnemagnyler" 1 stk. dagligt i et ½ år
Dem købte vi så i Frankfurt - hmmmmmm
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #33 Dato: 06 August 2010, 23:17:31 »

Hej Karina

Vi er lige vendt tilbage fra Dr. Vogl (jeg lover at skrive mere uddybende - men det har været ret fedt  Grin) Det der med blodfortyndende medicin er primært noget der retter sig mod dem der har fået sat stents i (iflg Dr. Vogl)Vi hørte også samme råd med børne aspirin -men da fru Tina allerede tager Pinex et par stks om dagen - skulle det være nok.

Sur r... med din formodning om sammenklappet vene. Jeg har selv tænkt mig at vogte lidt over fruen så hun ikke overgør det i starten, men det er selvfølgelig ikke let når evner og udfoldelse pludselig vender tilbage. Som skrevet andetsteds er det vist ret normalt at venen klapper sammen igen (50 % oplever restenose)- der er vist ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen og afsted

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #34 Dato: 07 August 2010, 06:14:46 »

Æv æv Karina - kan godt forstå, at du er træt af det...

Kh Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #35 Dato: 07 August 2010, 07:24:01 »

Karina - nogle Liberated'e fortæller at de har oplevet en tilbagegang efter et stykke tid. Det er dog forbigående, og de får det så godt igen.

Det skete for Skippers kone Lisbeth -se her: http://www.msforum.dk/index.php/topic,114.msg2348.html#msg2348

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
maja
Jr. Member
**

Beskeder: 54

Vis profil
« Svar #36 Dato: 07 August 2010, 17:18:33 »

Det er mildest talt rigtig surt, hvis venerne er klappet sammen igen. Jeg tænker dog, at du er heldig at du nu ved, hvad der skal til for at du bliver rask! Det er i sig selv fantastisk. Synes også jeg har hørt, at jo flere gange vi får udvidet vores vener, jo større er chancen for at de forbliver udvidede. Jeg har selv ikke haft nogen fremgang efter min liberation, så jeg aner faktisk ikke om de er klappet sammen igen eller ej..Det er ret frustrerende.

kh maja
Logget
Ann
Sr. Member

Beskeder: 325

;-)

Vis profil
« Svar #37 Dato: 08 August 2010, 13:01:29 »

Tror at man skal passe på med at forvente noget..man kan jo blive meget skuffet. Leif skrev på et tidspunkt: 'højt at flyve - dybt at falde'..og sådan har jeg det for eget vedkommende.

Ked af det på dine vegne Maja.

Ann
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Mi@
Jr. Member
**

Beskeder: 59

Vis profil
« Svar #38 Dato: 02 September 2010, 11:15:34 »

Hej alle ;0)
Er nu nået dertil at jeg forhåbentligt snart er på vej igen - og jeg kan slet ikke vente - for lige præcis - jeg fik 3 fantastiske uger og ved jo at de kan komme igen ;0)
Derimod har jeg i min iver for at brede budskabet i medierne nu oplevet rigtigt mange negative meldinger - mest fordi jeg jo nok blev "stille" for en tid - men det gør absolut ikke min tro på CVVSI mindre - tværtimod -
Men men - fik så en opringning af TV2 Fyn er til morgen - for de havde læst nogle af de negative meldinger på bl.a. ude og hjemmes debat side - så de kommer i morgen og laver en opfølgning på den del derhandler om at skaffe penge til 2, runde ;0) - det positive i at gå til medierne skal nævnes at jeg bare har talt med og skrevet med så utroligt mange dejlige og positive mennesker ;0)
Der var lige en overgang jeg overvejede fast daglig kontortid ;0)

Sender lige alle tanker til Benedicte som får indgrebet i Polen idag  Smiley
kærligst
Karina
Logget

Attak vis sclerose - langsomt gående - ikke til lange skovture ;0) føleforstyrrelser - blærekriser og totalt uden balance
Lukki
Newbie
*

Beskeder: 7

Vis profil
« Svar #39 Dato: 06 September 2010, 17:50:52 »

Hej Karina

Håber du snart kommer af sted igen. Det gode er trods alt, at du nu ved, hvad der hjælper.
Jeg vil gerne sige dig mange tak fordi, du lod dig interviewe til TV2 Fyn. Det har for mig betydet, at jeg fandt vej til Vogl og ikke mindst dette forum.
Ønsker dig held og lykke

Anette
Logget

SPMS, diagn. 1998, EDSS 7.0
Sider: 1 2 [3] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: