MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 02:43:44

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Feber og MS
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Feber og MS  (Læst 645 gange)
PiaB
Full Member

Beskeder: 111

Vis profil
« Dato: 18 Juni 2010, 17:56:48 »

Hej. Vi var i går aftes samlet i vores lokalforening og sad omkring bordet og talte. Jeg fortalte om at jeg havde tilmeldt mig til behandling i Polen og sagde så, at jeg var spændt på om min temperatur nu steg efter "liberation", den ligger nemlig på 35,8, og så viste det sig at alle 5 ved bordet havde meget lav temperatur. Jeg har ladet mig fortælle, at det er normalt at ligge mellem 36,5 og 37,3

Har i andre også lav morgentemperatur? og har nogen hørt om det er tilfældigt eller der er sammenhæng?

Venlig hilsen Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 21 Juni 2010, 15:41:54 »

Jeg har ikke hørt om der er en generel tendens til lavere kropstemperatur, men hvis hovedcomputeren regulerer efter det miljø den selv befinder sig i, så er det vel meget tænkeligt, at der er en divergens i signalerne til temp. reg. af resten af kroppen.

Jeg ved i hvertfald, at da det var vinter, så var det med at få flere sæt vanter på, når indkørslen skulle ryddes, fordi blodet slet ikke blev sendt rundt som det skulle.

Det tog lang tid, forinden jeg igen kunne være til pga. smerter i fingrene, når jeg kom ind i min varme stue igen.

Så alt andet lige, tyder noget på, at vores kredsløbregulering er i meget påvirket, mht. temperatur.
Logget
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #2 Dato: 21 Juni 2010, 15:52:23 »

Hejsa......

En ting er sikker!!!..... min thermostat virker sørme ikke optimalt mere....... Lidt feber eller en time i solen og mine ben er som en slatten gulvklud..... Grr.

Leif.....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Benedikte
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 57

Vis profil
« Svar #3 Dato: 21 Juni 2010, 16:04:49 »

Hej Leif.

Den gulvkluden kender jeg godt, hos mig er bare hele kroppen, så der er du da lidt heldig Grin

KH B
Logget

PPMS. 2001. Kørestol /10 m rollator 2010.EDSS 7.0
danfin
Sr. Member

Beskeder: 301

Vis profil
« Svar #4 Dato: 21 Juni 2010, 17:05:04 »

Gulvklud overalt i 1/2 - 1 time efter lidt sol- eller karbad, osse her  Tvær
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
per west
Gæst
« Svar #5 Dato: 21 Juni 2010, 18:38:04 »

Jeg har lige slået mit græs idag, og jeg bliver altid overrasket over hvordan kræfterne forsvinder i benene efter 1/3 plæne. Så den bliver taget af flere omgange. Efter sådan en 700 m2, så er det godt, at sommeren ikke er varmere.

Vidste I, at humlebier bygger bo i gamle græsdynger...  Tunge
Logget
Leif
Sr. Member

Vis profil
« Svar #6 Dato: 21 Juni 2010, 19:16:45 »

Yabadabadu.....

På fredag kører jeg og alle mine børn til Zamboni land, og hvor er det fedt at kunne rejse sig op fra solvognen, stavre to små skridt og derefter tage en maveplasker i en kold pool hvorefter det er som at blive født på ny, ja det er nu ikke kun skidt med denne sclerose, hvem er ellers blevet genfødt så mange gange.......  Rullende øjne

Hilsen Leif.....
Logget

Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #7 Dato: 21 Juni 2010, 19:45:53 »

Go' tur Leif! Hvor mange børn har du??
Vi kører derned i varmen om et par uger - det bliver så godt :-)

Nyd det!!

Kh Louise
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
Leif
Sr. Member

Vis profil
« Svar #8 Dato: 21 Juni 2010, 21:06:19 »

Hii Louise.....
Jeg har en datter på 13 og en søn på 15...... Har så lige scoret en ekstra passager en lille nipsting af en blondine..... :-) Min søn`s kæreste skal også med, så spændende hvordan det går helt alene med tre teenager i 10 dage..... Hmm......  :-)
Vi skal til Gardasøen..... Og hvad med dig ??
Hilsen Leif....
Logget

Ann
Sr. Member

Beskeder: 325

;-)

Vis profil
« Svar #9 Dato: 15 Juli 2010, 15:37:53 »

Smiley
Att.: Pia B. - en ældre besked fra d. 18/6

Min kropstemperatur er også der..får sjældent feber.
Men får nemt ydre varmepåvirkning..er ikke fedt.

Ann
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: