MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 02:30:23

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  CCSVI & sclerosemedicin efterfølgende ...
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: CCSVI & sclerosemedicin efterfølgende ...  (Læst 2767 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #30 Dato: 14 December 2010, 20:58:51 »

Hej Thea

Jeg var på Copaxone et stykke tid efter proceduren (som jeg fik hos Ameds). Jeg havde planer om at stoppe med medicinen, fordi jeg hadede at stikke mig selv. Men fordi jeg fik en omgang nældefeber (som hudlægen sagde skyldtes Avonexen), så stoppede jeg før jeg havde planlagt. Jeg har ikke taget medicin siden.

Men det er helt op til den enkelte patient - hvis man føler man har fået det bedre, og kan mærke at det går fremad kan man måske overveje at stoppe, men Zamboni og andre anbefaler at man fortsætter medicinen. Nemt nok for dem  Sørgelig

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
sheri
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #31 Dato: 14 December 2010, 21:21:21 »

Hej alle sammen

Så fik jeg foretafet indgrebet på Ameds igår.
Jeg har det meget bedre. Kan gå længere, synke bedre, den tåge som havde siden jeg var 30 år forsvundet. Er ikke træt, selv om har sover kun få timer i nat. Jeg synes det er helt fantastisk.
Jeg er helt sikker på det ikke er placebo effekt Blink.

Mange tak til Christian, Mona, Maria Louise og alle andre i MS forum som har hjulpet mig til at træffe den beslutning efter lang overvejelse.
Mange hilsner fra Polen.
sheri

Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
aw
Full Member

Beskeder: 121

Vis profil
« Svar #32 Dato: 14 December 2010, 21:25:18 »

Det lyder rigtig dejligt. TILLYKKE.
K
AW
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #33 Dato: 14 December 2010, 21:29:14 »

Supert Sheri........ Fortsatte ønsker om fortsatte fremskridt..... :-)

Hilsen Leif....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #34 Dato: 15 December 2010, 07:42:24 »

Fantastisk Sheri - rigtigt mange gange Tillykke!!

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Satori
Jr. Member
**

Beskeder: 78

Vis profil
« Svar #35 Dato: 15 December 2010, 09:30:47 »

Hej Sheri.
Hyggeligt lige at møde dig og din mand i Polen. Glad for at det er gået godt for dig. Har du mødt Tut? Hun skulle vist undersøges tirsdag og behandles onsdag??
Vh Tonie
Logget

Gift med Tom, der fik diagnosen spms i 1987, ændret til attakvis i 2001, tilbage til spms i 2009. Tom blev behandlet for CCSVI d.8/12 2010 hos Ameds i Polen.
Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #36 Dato: 15 December 2010, 11:51:54 »

Hej Sheri.
Rigtig dejlig læsning. Smiley
Stort tillykke herfra.
Kh Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
sheri
Full Member

Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #37 Dato: 15 December 2010, 20:02:18 »

Tusind tak alle sammen. Jeg har nu kommet i hotel efter en lang tur (7 timer i en stor indkøbscenter  og er ikke træt Smiley Jeg er helt overbevis at det er pga behandling jeg fik. Før kunne jeg måske i en time. Har ingen balance problem,( før gik jeg som en fuld). Min mand siger det også Blink. Jeg har ikke behov for at lægge mig efter så lang tur.

Tonia, vi har set et dansk par med familie fra Vejle. Jeg tror det er Tut og har snakket med dem. Jeg håber hun får det også godt mindst som mig.

Mange hilsner Sheri
Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
Tania
Jr. Member
**

Beskeder: 20

Vis profil
« Svar #38 Dato: 16 December 2010, 08:45:58 »

Ja, nu søger jeg altså endnu en gang hjælp herinde:). For to uger siden gennemgik jeg indgrebet for ccsvi, som jeg også har skrevet herinde tidligere i samme tråd. Derfor får jeg pradaxa- acidum acetylsalicylium samt policard. Da jeg nu har fået attak i benene, gennem snart 2 uger, ønsker jeg at vide om der er nogle herinde der ved om disse må kombineres med medrol?? Min egen neurolog kender ikke medicinen fra polen, så derfor har jeg skrevet til Ameds for at spørge men har endnu ikke modtaget svar. Ville meget gerne starte behandlingen i dag. Jeg ved dette ikke er et læge forum, men håber desperat på gode råd ang. Kombinationen af disse.. Venlig hilsen tania
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Vis profil
« Svar #39 Dato: 16 December 2010, 10:56:23 »

Hej Tania - har du prøvet at ringe til Ameds?

Jeg sender dig lige en besked med Taida's  (fra Ameds) telefonnummer.

Christian
Logget

Sider: 1 2 [3] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: