MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 02:34:53

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated Dr. Vogl --Christine
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated Dr. Vogl --Christine  (Læst 2705 gange)
per west
Gæst
« Svar #30 Dato: 14 August 2010, 10:10:40 »

* libaratioen spørgeskema.docx (12.99 KB - downloadet 5 gange.) skal du klikke på og hente. Det skal blot besvares med ja eller nej, og resten som der står er bare noget Leif sidder og fifler med...

http://www.msforum.dk/index.php/topic,280.msg5107.html#new

Dejligt at der begynder at vise sig nogle forbedringer. Det skulle da bare mangle, til den pris.. Smiley
Logget
Derhansi
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #31 Dato: 14 August 2010, 12:48:54 »

Hej Christine

De sker stadig nogt for Tina efter mere end en uge:forbedret blærekontrol og klart forbedret vene-action i fødderne. Energinieveauet stiger også stadig fortsat. Fødderne er blevet normalstørrelse og fave. "Eftermiddagsmorfaren" er også sprunget over, de seneste par dag. Keep up the spirit.

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
per west
Gæst
« Svar #32 Dato: 14 August 2010, 17:04:32 »

Det kan blive halvdyrt når man så skal ud og købe nye sko fordi fødderne vokser efter en liberation... Funderer jeg lige lidt.....  Rullende øjne

Nu svarer Derhansi nok at han bare kan spænde velcroen, og så sparer han maaange penge, forudsiger jeg lige her hvor jeg har opdaget såen en notesblok i højre side af mit indlæg. Was pokker. Ingen smileys ved denne funktion...? Så må jeg jo selv.. (c:
« Sidste ændring: 16 August 2010, 18:53:16 af per west » Logget
Derhansi
Full Member

Vis profil
« Svar #33 Dato: 16 August 2010, 17:54:32 »

ja, ja Hr. West Grin

Men det er nu mere i den modsatte retning. Tidligere blev de helt blodfyldte, nærmest til det helt sorte. Nu ligner de de gode gamle lyserøde tingester  Humørgrin. Fordelen ved den udvikling er jo at man bare kan stramme snørebåndende eller velcroen -så det bliver ihvertfald ikke den  udgift der forhindrer (7-9-13) at vi kan komme afsted igen hvis den fæle restenose skulle indfinde sig.

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Christine
Jr. Member
**

Beskeder: 63

Vis profil
« Svar #34 Dato: 08 September 2010, 19:37:07 »

Hej med jer.
Nu er det en måned siden jeg fik ballonudvidelse på begger sider.
Det er blevet lidt bedre, jeg går lidt bedre på min fod, men jeg har stadigvæk
dropfod og balancen er ikke god. Dr.Vogl sagde også  til mig, at det ikke vil give
stor effekt da alt sklerose sidder på balancen .

Christine
Logget
Derhansi
Full Member

Vis profil
« Svar #35 Dato: 08 September 2010, 19:57:22 »

Hey Christine

Godt at høre du stadig kan mærke de måske små forbedringer. Hvordan er det med energien ?
Jeg kan ikke se i din profil hvor hårdt ramt du er (EDSS ?) Men der er ingen tvivl om at myelinskaderne jo ikke bliver repareret ved indgrebet. Men hvis progressionen standses er de jo håb om at kroppen får fred til at reparere.

Keep Up the spirit

Der Hansi
Logget

Anders
Hero Member

Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #36 Dato: 08 September 2010, 23:59:05 »

jeg kan kun henvise til den bog jeg gladligt uddeler "" mirakel kost til din hjerne af jean carper""" guld for ms'er giger rigtig god indsigt i hvad der er do and don't ikke ang ms men ang. hjernen se evt under diet.. http://www.msforum.dk/index.php/topic,304.0.html
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #37 Dato: 09 September 2010, 19:22:08 »

Anders, jeg har lige  bestilt bogen hos Saxo, glæder mig til at få den og læse om miraklerne! Jeg har handlet hos dem flere gange, og har altid været tilfreds.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Anders
Hero Member

Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #38 Dato: 10 September 2010, 13:41:42 »

jeg er glad for at høre at du har bestilt bogen.... men du kunne jo evt også ha gjort som jeg skriver
Bogen """""" Mirakelkost til din hjerne"""""(af Jean Carper)  er måske noget af det bedste man kan læse for at få en forståelse for hvad vi som ms ramte virkelig skal og IKKE skal spise... jeg deler ca 4-5 ud pr. måned med en kort tekst og et ønske om at folk deler den viden de får igenmen bogen.. den er fra min side gratis... eller det vil sige at jeg køber den og deler 4-5 ud pr måned
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Sider: 1 2 [3] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: