MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 02:48:58

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Vejen mod liberation.
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 ... 6 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Vejen mod liberation.  (Læst 5089 gange)
John
Jr. Member
**

Køn: Han
Beskeder: 92

Vis profil
« Dato: 14 Maj 2010, 19:40:30 »

Hvad er prisen for at blive liberated i polen hos Sinka ?
Logget

SPMS
Anders
Hero Member

Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #1 Dato: 14 Maj 2010, 19:46:55 »

ca 50k + - 5k  men der bliver først åbnet for listerne igen sommer 2011
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #2 Dato: 15 Maj 2010, 14:10:56 »

Anders, den pris du nævner, 50k - hvor meget dækker det? Så vidt jeg ved, så en del af opholdet med i Simkas priser. Det gør det meget svært at gennemskue priser, når man ikke ved hvor meget de dækker.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #3 Dato: 15 Maj 2010, 15:28:18 »

for at være helt nøjagtig så er det 6900 euro og det er inkl. hotel med morgenmad øje undersøgelse og mrv scan samt dobler..man betaler selv tur frem og tilbage fra dk.. og frokost og aftensmad.. men de er ok billige hvad angår mad og drikke.. mit besøg løb op i ca 60k... skal lige sige at den medicin man evt skal købe kan man købe lige overfor hotellets "bagudgang" til venstre og så er der en blå butik/apotek
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #4 Dato: 15 Maj 2010, 21:24:57 »

Jeg synes prisen bliver højere og højere hver gang jeg hører om den!!!  Er en ledsager/hjælper med i hoteldelen??  Nu er det ved at være så højt, at højt, at jeg ikke kan være med mere. Hver meget præcist er inkluderet og for hvor mange personer (hotel)? AMEDS, hvor jeg er skrevet op, bliver jo nok ikke billigere.

Øv da osse, at det skal komme an på penge i det her velfærdssamfund....

Iøvrigt, tillykke til Betty, det var ikke for at stjæle din tråd. Godt at det går fremad. Bare det var mig.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #5 Dato: 15 Maj 2010, 22:55:23 »

ja der er plads til en ledsager...
Logget

christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #6 Dato: 16 Maj 2010, 07:12:40 »

Lisa - du har selv startet en tråd med priser: http://www.msforum.dk/index.php/topic,166.0.html, hvor det fremgår at Ameds er noget billigere. De priser du skriver om der er dem som Ameds selv har meldt ud i en email til os alle, så dem kan de vel ikke rende fra.

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
aw
Full Member

Beskeder: 121

Vis profil
« Svar #7 Dato: 18 August 2010, 11:45:19 »

Denne tråd har jeg oprettet, da min kæreste har MS og da hun gerne vil undersøges / opereres for CCSVI.
Vi har rigtig mange spørgsmål til hele processen for at kunne træffe de rette valg.
Jeg vender tilbage i løbet af weekenden med spørgsmål og håber at vi kan få svar på nogle af dem.

Det er så dejligt at læse jeres beretninger og hvor ser jeg dog frem til at også VI kan bidrage med vores beretning.

KH
AW
« Sidste ændring: 21 August 2010, 07:53:16 af hag » Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
aw
Full Member

Vis profil
« Svar #8 Dato: 21 August 2010, 22:22:33 »

Hej igen.
Vi har nu fået tid hos Vogl den 27.9.10 .............spændende.
Han har sendt mail med en fil.....JEG KAN IKKE ÅBNE FILEN. Så HJÆLP er velkommen.
Og hvis der iørigt er nogen der ved, om man skal have lægejournaler eller lign. med? Det kan jeg ikke blive helt klog på. Han er meget kortfattet............OGSÅ I SINE MAILS.
Men måske det hele står i den FIL JEG IKKE KAN ÅBNE.

K
AW
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
aw
Full Member

Vis profil
« Svar #9 Dato: 21 August 2010, 22:30:54 »

Hej igen.
Vi har nu fået tid hos Vogl den 27.9.10 .............spændende.
Han har sendt mail med en fil.....JEG KAN IKKE ÅBNE FILEN. Så HJÆLP er velkommen.
Og hvis der iørigt er nogen der ved, om man skal have lægejournaler eller lign. med? Det kan jeg ikke blive helt klog på. Han er meget kortfattet............OGSÅ I SINE MAILS.
Men måske det hele står i den FIL JEG IKKE KAN ÅBNE.

K
AW
Logget

per west
Gæst
« Svar #10 Dato: 21 August 2010, 23:18:32 »

Jeg ved ikke om jeg er mere heldig. Du kan prøve at sende filen videre til pwm@pc.dk. Hvis altså ikke det er for personligt hvad der står i den fil. Jeg havde intet med til Vogl, og skulle blot kort fortælle min MS-historie. Så gik han ellers i gang med at fortælle. Nogle gange vil en PC ikke acceptere en fil pga. sikkerhedsindstilling, men så plejer den at spørge om man vil give tilladelse til at åbne alligevel.
Logget
aw
Full Member

Vis profil
« Svar #11 Dato: 22 August 2010, 09:56:34 »

Hej Per.
Jeg har nu fundet ud af, at han har vedhæftet et visitkort.
Men tak for dit tilbud og oplysning.
Jeg har spurgt direkte til pris, hvilket han ikke har oplyst. Kender du evt. prisen. Jeg forbenter en pris mellem 40. - 60.000.
Da du kom derned, tog de så selv nogle prøver?
Han skriver at han har brug for boldprøver, blodbillede, EKG samt neurologisk beskrivelse. Han skriver ikke direkte, hvad vi skal have med.
Jeg må lige i dialog med ham igen. Han er jo yderst hurtig til at svare.
Hvis du vil må du meget gerne fortælle om din oplevelse med ham på awp@live.dk.

K
AW
Logget

John
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #12 Dato: 22 August 2010, 10:06:58 »

Hej og tillykke med aftalen.
I kunne evt. kigge under John liberated, der har jeg beskrevet mit forløb hos vogl.
prøv dette link.

http://www.msforum.dk/index.php/topic,213.0.html
Logget

SPMS
aw
Full Member

Vis profil
« Svar #13 Dato: 22 August 2010, 10:28:00 »

Tak John. Dejligt at læse din beretning. Den hjalp et skridt længere på vejen.
Havde du hellere ingen lægejournal eller lign. med?

AW
Logget

John
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #14 Dato: 22 August 2010, 10:37:12 »

Nej jeg havde intet med og blev heller ikke spurgt om noget.
Det er en god ide at have aftale med banken angående overførsel af penge til Vogl, på plads inden man tager afsted.
Medmindre man medbringer kontanter.

Grin
Logget

SPMS
Sider: [1] 2 3 ... 6 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: