MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 00:57:04

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Refusion fra Euromedic, Katowice, Polen
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Refusion fra Euromedic, Katowice, Polen  (Læst 648 gange)
Karina
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 41

Karina

Vis profil
« Dato: 19 August 2010, 13:01:35 »

Kære alle Euromedic post-liberation people

Som I ved, indbetaler vi forlods EUR 6.900, og at det fremgår af aftalen, at Euromedic refunderer i henhold til den faktiske behandling - typisk refusion af EUR 500, hvis man ikke får indsat stent - og at denne refusion finder sted inden for to uger efter behandling.

Jeg er nu hjemme på 3. uge efter behandling og har ikke modtaget min refusion, som i henhold til aftale udgør et langt større beløb, da jeg ikke fik angioplasty foretaget.

Jeg har henvendt mig, men får intet svar.

Andre i samme situation?

Jeg bliver bare mistænksom a la godt gammeldaws dansk :-)

Ser frem til at høre fran jer.

Mange hilsner fra
Karina
Logget
Betty
Full Member

Beskeder: 132

Vis profil
« Svar #1 Dato: 22 August 2010, 11:40:45 »

Vil bare sige at jeg fik refusion da jeg ikke fik indsat stent, og refusionen fik jeg meget hurtigt, i løbet af en ugestid tror jeg.
Betty
Logget

SPMS. diagnose i 2004. Liberated hos Euromedic Poland (Dr. Simka) 12. maj 2010
Karina
Jr. Member
**

Karina

Vis profil
« Svar #2 Dato: 23 August 2010, 09:02:45 »

Hej Betty

OK - tak for dit svar. Jeg håber, flere vil melde ind. Jeg har endnu ikke modtaget noget her 4 uger efter.

Hilsen
Karina
Logget
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 612

Vis profil
« Svar #3 Dato: 23 August 2010, 18:38:58 »

jeg skulle ikke ha noget retur da de gav mig stent.. men når jeg skriver med dem svare de lyn hurtigt...samme dag som regl.. jeg skriver på info@euromedicpoland.com
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Karina
Jr. Member
**

Karina

Vis profil
« Svar #4 Dato: 02 September 2010, 09:09:38 »

Hej Anders

Jeg skrev til samme adresse.

Men nu er pengene omsider kommet. Jeg ringede i sidste uge, hvor Marta (sekretæren) sagde, hun ikke havde indflydelse på tilbagebetalingerne. Og nej, det kunne jeg nok godt tænke mig, men jeg forlangte, hun fandt ud af det og gav mig en tilbagemelding. Og så kom pengene. De er såmændt reelle nok - bare lidt slow :-)

Men alt er nu i sin skønneste orden. Jeg havde bare 31.000 til gode, og det kunne jeg jo ikke bare sidde overhørig :-)

Håber, du har det godt.

Karina
Logget
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #5 Dato: 02 September 2010, 16:15:49 »

Hej Karina.....

Dejligt med de 31t....... Har tænkt på dig et par gange, men havde ikke lyst til at gnide salt i såret....... Smil.

Knus....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: