MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 01:01:33

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  NEUROLOGER OG LÆGESTANDEN
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: NEUROLOGER OG LÆGESTANDEN  (Læst 998 gange)
Ann
Sr. Member

Køn: Hun
Beskeder: 325

;-)

Vis profil
« Svar #15 Dato: 25 August 2010, 10:09:56 »

Det er vist medicinalindustrien, som betaler en del af forskning.

Derfor ikke råd til stor forskning med CCSVI her. Og der er trods alt andre vigtigere sygdomme, som der skal forskes i..sclerose er trods alt ikke dødelig i sig selv ligesom kræft.

Og lad nu være med at skære alle læger over én kam..som sygeplejerske sagde: sålænge der ikke er noget at sige baseret på forskning (ikke Kuwait), så siger de intet.
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Lis
Gæst
« Svar #16 Dato: 25 August 2010, 10:20:31 »

Hej!

Gå nu ind og læs:

Læger uden Sponsor

Og læs ikke bare forsiden, men klik ind og læs inde på de forskellige sider. Foreningen er oprettet af danske læger, som ikke vil være i lommen på medicinalfirmaerne.

Min egen læge har aktier i flere medicinalfirmaer, bl.a. et med lykkepiller, hvorfor hans patienter får udskrevet lykkepiller i spandevis.

Jeg skifter selv 01.09. til den eneste læge på Sydfyn, som ikke er sponseret af, eller har aktier i lægemiddelfirmaer. Det giver mig en længere transporttid, men det foretrækker jeg.

Al information findes, så det er bare med at holde tungen lige i munden, og ellers navigere rundt i den.

Og ja, forskning betales af lægemiddelfirmaer, og som det kan læses på "Læger uden Sponsor", så udsendes forskningsresultaterne ved gud også af selv samme firmaer.

Lis

« Sidste ændring: 25 August 2010, 10:23:59 af Lis » Logget
Nina Ansbjørn
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #17 Dato: 25 August 2010, 10:46:04 »

Hej Lis,

for så vidt angår læger uden sponsor, herunder den læge, som har med sklerose at gøre, kan jeg henvise til denne link: http://www.msforum.dk/index.php/topic,104.msg5195.html#msg5195 - jeg synes heller ikke, at jeg skærer alle læger over én kam - kun neurologer  Grin

Jeg er nok ved at blive paranoid (realist)  Rullende øjne

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
per west
Gæst
« Svar #18 Dato: 25 August 2010, 17:15:22 »

Lidt fra forskerverdenen. Det er desværre nok mest pengene som styrer... http://ing.dk/artikel/111255-dansk-mirakelmedicin-fra-svamp-opgivet-af-medicinalgigant?utm_medium=email&utm_source=nyhedsbrev&utm_campaign=ingeftermiddag

Medicin som kan bekæmpe gramnegative bakterier. Spændende med al den turisme som foregår efterhånden til de udenlandske hospitaler. Det er ikke længe siden der er kommet sådan en negativ fætter over grænsen til UK og S, fra Indien.

Den kan ikke bekæmpes med konventionel antibiotika.
Logget
Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: