MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 03:25:13

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Benedikte Liberated! 2.sep 2010
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 4 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Benedikte Liberated! 2.sep 2010  (Læst 2636 gange)
Benedikte
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 57

Vis profil
« Dato: 22 August 2010, 16:57:21 »

Kære Alle.

Så blev det endelig min tur  Smiley

Jeg havde jo fået en tid hos Dr.Vogel her i juni, samme dag som Karina( det kunne ellers havet været hyggeligt, men aflyste 8 dage før, forde jeg blev utryg på ham, kunne ikke få svar på min spørgsmål osv. fra ham og syntes også andres oplevelser med ham ikke passede til mig.(sød og rar som Karina er, kunne hun godt forstå mig)

Så skrev jeg til Polen d.20. juni på en mail adresse jeg fik af Kenneth her fra forum og fik svar dagen efter, her skulle de så have en masse oplyniner om mig, som jeg sendte retur.
Jeg kom på venteliste og ville høre fra dem i sep. eller okt.Jeg havde svært ved at vente og Anders her fra forum opfordrede mig til at kontakte dem, det gjorder jeg så her d.14.aug. Kl. 14.00 og kl. 17 ringede de der ned fra om at de havde sendt mig en mail med mulige datoer, jeg kunne vælge mellem 5 og valgte så d.28. aug. Jeg og mand og datter på 9 køre der ned også klare de resten hotel, undersøgelser , transport osv.
Vi skal bo på hotel Arena i Tychy, det ser rigtig fint ud også værelserne, Kathrine som jeg har skrevet sammen med der nede fra, har sendt billeder hjem til mig, det er også meget handicap venligt som jeg jo har brug for. Det var meget vigtig at jeg var der nede d.28/8 KL.14, hvad der skal ske ved jeg ikke helt, men skulle helst være afslappet, så hun anbefalede mig, at vi kom dagen før.
D.30/8 på syge huset i Tychy til samtale med en neurolog
D.31/8 til Color Doppler ultrasaund examination og samtale
D. 2/9 Operation hvis/og hvis en overnatning på hospitalet.
Der er også MRI  examination? Ved I hvad det er? For nu skriver jeg ikke til Kathrine mere, for jeg har nok skrevet til hende 15 gange og hver gang har hun svaret så venligt og med stor Empati for mig og mine spørgsmål, hun må have en blomst når vi mødes.
Jeg er så glad for at jeg ikke kom til Dr.Vogel, jeg har talte med Karina og det her i Polen er også billiger…………….

Benedikte
« Sidste ændring: 20 September 2010, 11:50:26 af Benedikte » Logget

PPMS. 2001. Kørestol /10 m rollator 2010.EDSS 7.0
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 22 August 2010, 17:48:33 »

Det lyder rigtig godt, hvad du beskriver her, Benedikte. Jeg synes det er fristende at skifte over til den Polske model, hvor de godt kan finde ud af at få det hele overstået på en gang, og oven i købet følger op på behandlingen.

Held og lykke med projektet. Jeg sendte for noget der føles som et år siden, en henvendelse til

Name:  Dr. Jacek Kostecki
Email: kosteckj@op.pl
Address: Tychy-Poland

som jeg hentede på Monas hjemmeside, men har aldrig fået et svar... Er det ham du skal behandles ved, Benedikte?
Logget
Benedikte
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #2 Dato: 22 August 2010, 18:32:53 »

Hej Per

Tak for hilsen- ja det lyder nemlig godt det hele-  og det er hos Dr. Kostecki, mener at der en til.
Jeg skriver på denne mail - biuro@europanostra.com.pl - til Kathrine Franek.

Benedikte
Logget

per west
Gæst
« Svar #3 Dato: 22 August 2010, 20:39:13 »

Thankyou...  Smiley
Logget
Derhansi
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #4 Dato: 23 August 2010, 17:51:14 »

Hey Benedicte

Best of luck

Tina & jeg håber de gør sig ordentligt umage.
Vi er spændte på at høre nyt !

Der hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
John
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #5 Dato: 23 August 2010, 17:59:21 »

Tillykke med datoen, hvad er der af opfølgning dernede og hvad er prisen??? Smiley
Logget

SPMS
Anders
Hero Member

Beskeder: 612

Vis profil
« Svar #6 Dato: 23 August 2010, 18:33:54 »

prisen er ca 40k og der er ikke opfølgning med.. men den kan købes efterfølgende ...Pris=1835PLN = ca. 3.700 DKKR
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #7 Dato: 23 August 2010, 20:05:47 »

Hej Benedikte.......

Held og lykke med din tur til Polen....... :-)

Hilsner Leif.....
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #8 Dato: 23 August 2010, 20:46:23 »

Hej Benedikte,

God tur - jeg krydser hvad krydses kan!

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
Lis
Gæst
« Svar #9 Dato: 23 August 2010, 21:18:02 »

Hej Benedikte!

Rigtig god tur til dig! Jeg glæder mig til at høre, hvordan det hele er forløbet. Jeg ønsker dig alt det bedste!

Mange hilsner

Lis

Og så blev det min tur til at høre fra Kostecki i dag.

Fik tilsendt spørgeskema, - men desværre ikke svar på mine spørgsmål. Jeg har brug for at kende undersøgelses- og operationsklassifikationsnumrene til sygeforsikringen danmark.

Jeg har fået 3 tider at vælge imellem, to i oktober og en i november.

Prisen er ca. 39.000 til dagens kurs for Zloty i Jyske Bank (!) for hele pakken incl. 7 dages ophold på hotel m. morgenmad.

Nu murer jeg mig inde resten af ugen for at tænke.

Hilsen

Lis

« Sidste ændring: 23 August 2010, 21:39:07 af Lis » Logget
Benedikte
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #10 Dato: 24 August 2010, 16:02:34 »

Hey Tina og Hansi og hej t ilJohn. Lief, Nina og Lis

Tak for jeres søde og venlige beskeder, har kun små sommerfugl i maven, men de skal jo nok blive store Blink

Til John vedr. dine spørgsmål så har jeg betalt ca. 10.800 for 2 x værelser i 7 dage med morgenmad på hotel Arena i Tychy og for dvs. Test-  MRI examination, Neurological consultation, coller Doppler ultrasound examination/ consulta og transport til og fra hotel og sygehus.

Pris på liberation treatment ca. 24.900.

Der er opfølgning efter 3 mdr.

Til Lis. Ja der er meget at tænke over, jeg var også i den box en tid, men dejligt at nå her til.
         Håber du finder en god vej.

Med venlig hilsen til jer Alle fra Benedikte

mvh Benedikte
Logget

Topgun
Newbie
*

Beskeder: 18

Vis profil
« Svar #11 Dato: 24 August 2010, 20:11:02 »

Kære Benedikte.
Rigtig go tur til Polen, jeg krydser alt og sender dig go energi.
Klem Annette.
Logget
Benedikte
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #12 Dato: 26 August 2010, 12:12:35 »

Til Anneette
Tak for din søde hilsen  :)den har jeg lige brug for og får brug for.

TIL ALLE

NU ER JEG HELT RUNDT PÅ GULVET ???OG MEGET NERVØS,ALT ER KLAR,OG I GUDER HVOR JEG GLÆDER MIG, TIL VI ER KØRT  HJEMME FRA I MORGEN KL.04.30. FOR JEG TROR SÅ MEGET PÅ CCSVI.

God weekend til Alle fra Benedikte

Logget

hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #13 Dato: 26 August 2010, 12:16:52 »

Benedikte: rigtig god tur, og held og lykke med det. Jeg tror det var en rigtig beslutning at tage til Polen istedet for hr Vogl - jeg har efterhånden ikke meget fidus til ham!

christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Benedikte
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #14 Dato: 26 August 2010, 13:20:34 »

Hej Christian.

Tak for din hilsen, jeg er også glad for min beslutning også efter jeg læste om Vibekes og Oles helt ubeskrivelige dårlige oplevelse hos Vogl, jeg bliver jo helt vred vred vred og atter vred Vred

God weekend

Benedikte
Logget

Sider: [1] 2 3 4 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: