Kære Alle
I skal have tak for jeres søde hilsner, de har gjordt godt på de svære dage, som heldigvis er fortid nu

De første dage i Polen var super, vi var sammen med 9 personer som også bliv behandlet for ccsvi og alle med fremskridt mere eller mindre, det hele var bare så godt og super prof, jeg kunne kun være tryk, og det var jeg også.
Men hvor blev jeg nervøs og fik spasmer fra top til tå, da de begyndte på indgrebet, de måtte holde mine ben ellers havde jeg sparket dem.
I min H.side på halsen har jeg en kæmpe vene men uden nok tryk ca. 50 % af det normale på ca.400, de fandt forsnævringen længer nede, så den blev klaret, men i guder hvor er det ikke rart, godt det kun er et øjeblik, men dejlig at hører ens blodet få frit løb.
Da de behandlede V.side, som også havde tryk på 200 forsvandt mine spasmer(men de kom igen) behandlingstid var kun 25 min og alt var gået godt, lægerne var meget positive ved brug af ballon og ville ikke sætte stent ind, som jeg ellers havde sagt ok til, hvis ikke ballonen var nok, det blev jeg meget lette over, de ønskede at se igen om ca.5 mdr.
De næste dage var noget skidt, jeg havde ingen krafter og måtte have hjælp til næsten alt, kunne ikke sove om natten for smerter i lysken, det var i begge sider, så det havde ikke noget med indgrebet at gøre, jeg var bange og græd om natten, var det nu gået helt galt med mig, hvor var jeg dog ked af det.
Men jeg måtte prøve at tage mig sammen og være positiv, det hjalp lidt da min mand kunne se at mine tærer slet ikke var krumme mere og når han endelig fik mig op fra toilette, stod jeg helt ret mens jeg holdte fast i de greb der var, før stod jeg altid for over.
Efter 10 dage i Polen, var det godt at komme hjem, jeg har været så træt, men er ved at komme med igen og smerangeterne er væk og krafterne er næsten helt tilbage, så jeg er glad igen.
Jeg er næsten bange for at skrive det, bange for at blive skuffet,men nu gør det,for der er sket noget med min krop, den gør små ting igen, som den ikke har kunnet længe, når det sker bliver jeg helt varm og smiler og tør ikke sige det højt

Det er også super dejligt når andre opdager en lille ting.
En glad hilsen fra Benedikte