MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:36:45

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated - Marianne J.
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] 4 5 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated - Marianne J.  (Læst 2663 gange)
Marianne J.
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 24

Vis profil
« Svar #30 Dato: 31 August 2010, 21:02:42 »

Så er jeg blevet liberated..... Jubiii det er overstået. Det har været en laaaaaang og sej dag , men nu er jeg tilbage på hotellet ........ Godt træt!
Jeg kan desværre ikke mærke nogen forskel endnu men jeg er overbevist om at med tiden skal der nok komme nogle forbedringer :-)

Vogl tog begge sider og jeg hørte også de små klik og så føltes det som  et vandfald der brusede forbi mit øre.

Vogl var yderst venlig og empatisk lige som hans personale
Jeg føler mig helt tryk ved ham
Logget

Ms siden 1997. Går med rollator. Selvbedømt EDSS 6,5. Er midtvejs i Novantrone behandling. Liberated 31.8.10 hos Vogl.
Derhansi
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #31 Dato: 31 August 2010, 21:16:23 »

HEy Marianne

Tilllykke med det komplikationsfrie forløb  Grin
Ja gu f.... er det en lang dag. Jeg er den dag i dag imponeret over at konen stod så fint igennem, som jeg også kan forstå du er . Jeg var sgu ved at klappe noget sammen.

Wow at han tog begge sider, tjaeeh nogen har tilsyneladende visse overtalelsesevner  Grin.

Hold fast i forventningerne, jeg er sikker på forbedringerne de kommer

Fik du forøvrigt noget at vide om blodfortyndende medicin - eller andre forholdsregler  Spørgsmålstegn

Nu håber jeg du nyder det dernede i det smukke Frankfurt - tag nu eet smut lang Main Blink

Der Hansi

Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Marianne J.
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #32 Dato: 31 August 2010, 21:51:08 »

Hej der Hansi

Min mand spurgte vogl om ikke han kunne tage begge sider.....det skulle han lige se på sagde han og sørme om ikke han gjorde  det Grin 

Jeg var meget overrasket over at han klarede begge sider fra højre lyske.. Troede at han så skulle over på den anden side og ind i venstre lyske...så det var jo rart nok.

Jeg fik en lille seddel hvor han havde skrevet 100mg miniasperin op som jeg skal tage hver dag i 6 mdr.

med hensyn til Novantronen jeg får ...kunne jeg bare fortsætte med den ! 

Endnu engang tak for alt den opbakning jeg har fået af alle Jer her på forummet . Det har været en enorm støtte inden indgrebet.

Jeg vil fortsætte med at fortælle om mit videre forløb.

Kh Marianne

P/S  Man tør næsten ikke gabe ...bange for at ballonerne springer  (joke)  Grin Grin

Logget

Ms siden 1997. Går med rollator. Selvbedømt EDSS 6,5. Er midtvejs i Novantrone behandling. Liberated 31.8.10 hos Vogl.
Topgun
Newbie
*

Beskeder: 18

Vis profil
« Svar #33 Dato: 01 September 2010, 06:31:51 »

Tillykke tillykke tillykke

Super at høre hvor nemt det gik, heldige dig. Husk at slappe af, du får energi og klart du vil bruge den, men pruhh og rolig.

Forbedringerne kommer efter 12-24 timer ;-)

klem Annette

Super morgen læsning.
Logget
Nina Ansbjørn
Full Member

Beskeder: 211

Vis profil
« Svar #34 Dato: 01 September 2010, 08:20:31 »

Yubiii tillykke Marianne hvor er det bare skønt for dig - puuhh nu kommer de kuldegysninger igen! Jeg elsker de her beretninger  Grin

Han er sgu lidt af en sjov snegl, ham Vogl. Først vil han ikke tage begge sider, så vil han godt.  Jeg synes næsten, at de personer, som han kun har taget den ene vene på, skal have lavet den anden gratis  Grin

Glæder mig til at følge din fremgang!

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
aw
Full Member

Beskeder: 121

Vis profil
« Svar #35 Dato: 01 September 2010, 09:40:38 »

Tillykke Marianne. At høre din og andres fortællinger er med til at give mod til andre til at tage skridtet til liberation og dermed hen imod et bedre liv, forhåbentlig.
Jeg får sgu tårer i øjnene hver gang jeg læser om det Smiley.

K
AW
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
per west
Gæst
« Svar #36 Dato: 01 September 2010, 14:06:05 »

Stort tillykke. Nå. Du charmerede ham alligevel. Blev du også natten over...  Blink
Logget
Marianne J.
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #37 Dato: 01 September 2010, 14:35:18 »

Hej Per
Ja man har jo visse evner  Grin men jeg blev ikke natten over. Det var rigeligt at være der til kl 20 om aften :-(

Nina: jeg mødte en mand dernede som har nogenlunde samme diagnose som dig edss på 0 og en sammenklappet vene. Han fik beskeden af Dr. Vogl at han vil få rigtig meget ud af indgrebet. Så han var en glad mand  Grin

Annette:  jeg glæder mig til at energien kommer susende. Men jeg skal nok lige "holde hesten"  så ikke det giver bagslag

Aw: tak.for din hilsen
Klem til alle fra Marianne :-)
Logget

Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #38 Dato: 01 September 2010, 16:28:29 »

Tillykke Marianne.

Det er for sejt......Godt at det gik, som det gjorde, og at ham Vogl-duden viste sig fra sin pæne side Humørgrin
Super, at du kan fortsætte Novantronen, hvis du lyster.

Forbedringerne skal nok komme lidt efter lidt, - det tager jo lidt tid at få skyllet øverste etage igennem Blink

Glæder mig til at se dine næste beretninger Grin

Kh. Tut
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Marianne J.
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #39 Dato: 01 September 2010, 17:01:01 »

Hej Tut

Det er lidt sjovt for det snorre og kribler ned i mine ben hele tiden som om blodcellerne står i kø for at hilse på mine fødder ;-)

Jeg føler mig også mere frisk i hovedet så der bliver nok skyllet en del igennem i hjernen :-D

En anden lille ting jeg har bemærket. Jeg har altid døjet meget med kramper især i mine hænder. Jeg fikk lidt krampe i dag men det gik meget hurtigt over. Er det mon et tilfælde.... Eller?

Kh Marianne
Logget

Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #40 Dato: 01 September 2010, 17:13:53 »

Hej Marianne.

Hvor er det vildt med de småting, der allerede sker Chokeret

Tag det nu med ro de næste dage, - din krop kæmper jo at få styr på tingene igen. Om det er indbildning eller realitet vil tiden vise, men med de andres historier i hukommelsen, så tror jeg på, at det er den virkelige virkelighed... Humørgrin

Jeg er stadig positiv overfor indgrebet, men jeg skal lige snakke og konferere lidt med familie og venner før jeg finder mod og tager beslutningen.

Kh. Tut
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Leif
Sr. Member

Beskeder: 446

Vis profil
« Svar #41 Dato: 01 September 2010, 19:40:01 »

Hej Marianne......

Kæmpe tillykke med din liberation..... :-)   Og meget spændende at du mærker forandringer...... Sender dig de bedste ønsker.... Smil.

Hilsen Leif.
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #42 Dato: 01 September 2010, 20:31:23 »

Hej Marianne - tillykke med din Liberation!

Det lyder godt med fødderne - hvordan var det med dem før proceduren?

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
cab
Full Member

Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #43 Dato: 01 September 2010, 21:44:38 »

Tillykke Marianne,

Jeg har selv lige aftalt en tid med den kære Vogl - så jeg ved selvsyn kan hvor kær han er  Blink

Håber for dig at det pibler videre i alle kroge.
« Sidste ændring: 02 September 2010, 13:41:03 af cab » Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
Marianne J.
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #44 Dato: 02 September 2010, 15:41:20 »

Så er jeg hjemme i lille Danmark igen....herligt Grin   Er godt træt efter flyveturen. 

Christian : Jeg har altid haft nogle underlige fødder. Det snorre og summer altid i dem og så føles det som om jeg har sand mellen tærerne... Spørgsmålstegn
jeg har også altid kolde fødder så jeg håber at der snart kommer liv ned til dem, men lige nu er jeg bare så træt efter turen hjem ..så jeg kan faktisk værken mærke det ene eller det andet.

Cab. jeg vil ønske dig held og lykke med turen ned til  Vogl....man får udleveret en CD af scanningen før og efter indgrebet. man får også en mappe med spørgsmål  til lige efter indgrebet, 1 uge og 2 uger efter.  Der er styr på tingene...måske lige bortset fra ventetiden dernede....men tag en god bog med ;-)

leif : tak for din hilsen  Smiley

Kh Marianne
Logget

Sider: 1 2 [3] 4 5 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: