MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 03:02:24

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated - Marianne J.
« forrige næste »
Sider: 1 2 3 [4] 5 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated - Marianne J.  (Læst 2803 gange)
Petra
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 38

Vis profil
« Svar #45 Dato: 03 September 2010, 20:26:37 »

Hej Marianne

Tillykke med din Liberation og tak for at du har skrevet om dit forløb herinde.
Jeg har tid hos Vogl den 27. sept., så det er meget godt og spændende at læse andres erfaringer  Smiley
kh Petra
Logget

Har havt sclerose siden 2000. Rebif siden 2000. Selvbedømt EDSS 5,5. Liberated 28. september 2010 med meget godt resultat Smiley Stoppede med Rebif 20. oktober 2010.
aw
Full Member

Beskeder: 121

Vis profil
« Svar #46 Dato: 03 September 2010, 21:25:29 »

Held og lykke Petra. Min kæreste har også en tid i Frankfurt den 27.9., blot på en anden klinik, hvor de foretager skanning og så vurderer, hvorvidt de kan anbefale en operation.

kh
AW
Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
Marianne J.
Jr. Member
**

Beskeder: 24

Vis profil
« Svar #47 Dato: 03 September 2010, 21:52:38 »

Hej Petra

Jeg vil følge dit forløb og ønsker dig alt mulig held og lykke med dit forløb. 

Jeg har selv haft stor glæde af den støtte og opbakning der er på dette forum.

Kh Marianne   Grin

Logget

Ms siden 1997. Går med rollator. Selvbedømt EDSS 6,5. Er midtvejs i Novantrone behandling. Liberated 31.8.10 hos Vogl.
Petra
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #48 Dato: 22 September 2010, 19:08:46 »

Tak for lykønskningen AW og Marianne  Smiley
Vi rejser til Danmark i morgen og så til Tyskland på søndag. Det er meget spennende Smiley
Jeg ved ikke hvornår jeg får adgang til en computer igen, men så skriver jeg om forløbet når jeg er kommet hjem igen den 4. oktober.
K.h.
Petra
Logget

Har havt sclerose siden 2000. Rebif siden 2000. Selvbedømt EDSS 5,5. Liberated 28. september 2010 med meget godt resultat Smiley Stoppede med Rebif 20. oktober 2010.
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #49 Dato: 22 September 2010, 20:03:48 »

Hejsa Petra.....

Også alt mulig held og lykke herfra...... :-)   Husk lige statistikken når du er hjemme og har fået ro på...... Smil.

Rigtig god tur. Leif.
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Petra
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #50 Dato: 23 September 2010, 02:09:51 »

Tak for det Leif Smiley
Ja, jeg skal huske statistikken Smiley
K.h.
Petra
Logget

Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #51 Dato: 23 September 2010, 07:49:33 »

Petra, tillykke og god vind fremover!
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
per west
Gæst
« Svar #52 Dato: 23 September 2010, 09:43:18 »

Du må godt bruge "ben i ro-opvågningsseng 3", på den stue du kommer ud at ligge i. Det er min stamseng...  Smiley
Logget
Petra
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #53 Dato: 23 September 2010, 11:16:22 »

Tak for det Lisa og Per tak fordi jeg kan låne din stamseng   Smiley
Logget

aw
Full Member

Vis profil
« Svar #54 Dato: 23 September 2010, 11:27:14 »

Hej Petra.
Flyver du til Frankfurt og hvor skal du bo?Spørgsmålstegn
Vi tager til Frankfurt på søndag. Min kæreste skal scannes på mandag.

K
AW

Logget

Mit navn er Anne-Wiebke. Jeg har ikke MS, men det har min veninde. Jeg vil gerne vide alt der er værd at vide om sygdommen, så jeg kan være en god støtte. Dette her forum er bare bedst til det. Min veninde er i nov 2010 blevet ccsvi - opereret på CCSVI-Center i Frankfurt med et rigtig godt resultat.
per west
Gæst
« Svar #55 Dato: 23 September 2010, 12:18:57 »

Din kæreste må osse godt låne min seng, hvis altså ikke vedkommende ligger og prutter... Alt for meget....  Tunge
Logget
aw
Full Member

Vis profil
« Svar #56 Dato: 23 September 2010, 12:57:47 »

Du er sød Per. Mange tak. Men det bliver nok ikke aktuelt, da vi jo ikke skal til Vogl Kys. Vi snupper en tur på ccsvi-center i stedet. Har endnu ikke hørt om nogen, der har været der.

K
AW
Logget

Petra
Jr. Member
**

Vis profil
« Svar #57 Dato: 23 September 2010, 15:05:55 »

Hej aw
Nei, vi kører til Frankfurt på søndag. Vi skal bo på Maingau Hotel.
Held og lykke til jer  Smiley
Petra

Ps. nu må slukke og gøre mig klar til at tage afsted  Smiley
Logget

Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #58 Dato: 22 Oktober 2010, 15:49:00 »

Halløøøøøj 'tvilling'  Humørgrin

Hvordan går det med dig?
Nu er det snart 2 måneder siden, at du fik en tur med ballonen. Er der kommet andre småforbedringer til?

Vh. Tut
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Marianne J.
Jr. Member
**

Beskeder: 24

Vis profil
« Svar #59 Dato: 25 Oktober 2010, 01:35:45 »

Desværre Tut :-(

Grunden til at jeg ikke har skrevet er at jeg har gået og ventet på en forbedring. Men desværre kom der ikke nogen.

Min gangfunktion er blevet  noget værre og det har slået mig lidt ud.  Jeg har lige siden operationen været plaget af en voldsom træthed . Hvilket har fået mit humør til at dale :-(

Men Vogl lovede mig jo heller ikke de store mirakler da mit problem hovedsageligt sidder i hjernestammen.

Lægen på rigshospitalet mener ikke at min forringede gangfunktion har noget at gøre med operationen men snarre at jeg er lidt udtrættet fortiden.

Jeg hører nok til de få som ikke har gavn af operationen . Men nu har jeg prøvet det...og jeg har ikke fortrudt :-)

Kh Marianne

Logget

Ms siden 1997. Går med rollator. Selvbedømt EDSS 6,5. Er midtvejs i Novantrone behandling. Liberated 31.8.10 hos Vogl.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: