MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
09 Februar 2012, 04:18:17

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.976 Beskeder i 551 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  At ændre/tilføje profil signatur.
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: At ændre/tilføje profil signatur.  (Læst 533 gange)
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.388

Vis profil
« Dato: 27 August 2010, 10:17:00 »

Sådan gør man hvis man vil tilføje/ændre en signatur. Signaturen vil blive vist i bunden af alle de indlæg man skriver. Den kan altid rettes. Det anbefales at skrive hvilken type MS man er (SP-PP-RR) og hvad ens EDSS er (graden af handicap) og, hvis man er liberated, hvornår det skete. Også gerne, hva

1. klik på dit profilnavn, det står understreget.

2. På siden, der så kommer, er der foroven til venstre nogle muligheder:
    Profil info
    Ændrer profil
    Handlinger

De står som overskrifter. Neden under hver er der nogle valgmuligheder. 

3. under overskriften "Ændrer Profil" vælger man anden mulighed fra oven: "forum profilinformation".

4. på det skærmbilleder, der så kommer, går man ned i det næstnederst afsnit, hvor der står.
    valgbar titel
    signatur

5. til højre for signatur er der en lys firkant. Heri kan man skrive.
    skriv, hvad du ønsker der skal stå

6. klik nederst på "gem profil" - du er færdig. Profilinformationen kan altid ændres, brug samme fremgang.

Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #1 Dato: 29 August 2010, 17:56:14 »

Hej Lisa.

Supergodt at lave en ny tråd med helt klar beskrivelse, men jeg synes, at der mangler links til MS-type og EDSS-grad, så dem tilføjer jeg lige. Blink....og håber, at det er OK.

EDSS-grad:  http://ms.about.com/od/multiplesclerosis101/a/ms_edss.htm

MS-TYPE:  http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ms_progression_types.svg

Jeg vil få Christian til at slette Bedre Profilinformation, for der er ingen grund til at have alt det sludder stående mere og fylde op  Smiley
Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Derhansi
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #2 Dato: 29 August 2010, 19:58:42 »

Hey Tut

Hvem siger så der aldrig kan komme noget godt ud af mobberi  Grin

Du ser da stanggodt ud på den krikke der. Hvaeeh har du kosteskaft i ryggen eller ... Jeg synes sgu ikke helt fruen sidder så knejsende, når vi er afsted til vores terapi-ridning Grin Grin

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Tut
Full Member

Beskeder: 148

..og så siger man, at jeg har pip i kasketten !

Vis profil
« Svar #3 Dato: 01 September 2010, 17:53:20 »

Hey Hansi

Joeh, nogle gange skal man jo presses lidt  Blink
Tak for komplimentet. Billedet blev taget sidste sommer, og jeg er superglad for det.

Måske har fruen ikke redet siden hun var 6 år, og fået tudet ørerne fulde af: Hovedet op, hælene ned, ret dig op, sid lige osv. osv. og jo, jeg har redet med et kosteskaft bag om ryggen og gennem albuerne. Humørgrin

Hvor er jeg glad for at se, at der er flere, der rider herinde....eller på de respektive ridebaner Blink for det er bare en fantastisk form for fysioterapi...og 'knoldterapi' for man kan ikke tænke på andet end krikken, når man sidder der.
Ridningen har hjulpet mig til at få det bedre igen fysisk og psykisk, når der har været nedgang i sygdommen - jeg sætter mig fan'me op på krikken uanset, hvor skidt jeg har det....bare jeg kan få rørt kroppen/musklerne. De andre ryttere er SÅ flinke til at hjælpe mig op på dyret - de kan jo se det hjælper på sigt.

Vrinsk fra Tut.......aj, det er vist liiige teenageragtigt nok Grin

Logget

39 år. MS i 12 år. SPMS de seneste 5-6 år. EDSS 6,5. Er frivilligt stoppet halvvejs i Novantrone-forløb. Liberated hos AMEDS i December 2010.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: