MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 00:39:10

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Advarsel - angående personlige oplysninger
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Advarsel - angående personlige oplysninger  (Læst 578 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 790

Vis profil
« Dato: 30 August 2010, 20:22:36 »

Hej Alle

Jeg har bemærket at en del af jer har lagt personlige kontakt-informationer på MSForum. Det er fint med mig, men I skal alle vide, at Google (den alt-seende søgemaskine) læser med, og indekserer alt hvad den finder. Det betyder at alle og enhver i hele verden kan finde jeres email-adresse/telefonnummer osv.

Jeg kan kun anbefale at I fjerner jeres personlige kontakt-informationer og udskifter dem med en henvisning til at sende jer en personlig besked herinde fra. Dem kan Google nemlig ikke opsnappe.

hilsen Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #1 Dato: 30 August 2010, 20:34:25 »

Hey hag

Er det kun i selve trådene at det er farligt at have kontaktinfo liggende ? Eller er det også i profiloplysningerne ?
Jeg har jo bemærket mig at Hr. hag selv har sin egen mailadresse liggende i sine profiloplysninger Chokeret (men sådan en moderator e-mail er jo nok lavet af kryptonit Grin)

S. U.

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Lis
Gæst
« Svar #2 Dato: 30 August 2010, 20:44:20 »

Hej Christian!

Tak for din omsorg mht. personlige oplysninger.

Jeg har haft både min E-mailadresse og mit telefonnummer liggende til fri afbenyttelse siden vi startede på Indien-rejseriet.

Det har ikke været nogen på min private mail og heller ingen, der har ringet kl. 04.00 om morgenen.

Hvis problemet opstår, så flytter jeg oplysningerne. Men deltagerne har brug for at kunne sende div. til mig.

Jeg vil lige sove på det, - men tak igen!

Knus

Lis
Logget
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 790

Vis profil
« Svar #3 Dato: 30 August 2010, 21:27:32 »

Derhansi - man kan relativt sikkert lade sin mail-adresse stå i profil-informationen, da man skal være logget på for at se den.

Google logger ikke på.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
per west
Gæst
« Svar #4 Dato: 31 August 2010, 05:59:53 »

Et eller andet sted i Outlook mener jeg der er en funktion, som kan spærre for uønsket afsender, men jeg har endnu ikke haft behov for at benytte denne funktion på min private PC.

Skulle der komme en mail som jeg ikke kender til, er recepten blot at delete uden at åbne den.
Logget
Besse
Gæst
« Svar #5 Dato: 31 August 2010, 16:21:20 »

Desværre er der nogen derude,som gerne vil have personlige oplysninger..Hackere..og de behøver ikke logge på. Rullende øjne
Tror en del hjemmesider har haft besøg af uvelkomne.
Logget
Anders
Hero Member

Beskeder: 612

Vis profil
« Svar #6 Dato: 22 September 2010, 16:43:55 »

problemet kan løses med et (sletdette) i sin e mail og ligende.. det virker da de bot's der står og "høster" mail adr. verden over ikke kan se det og bare sender den opsamlede adr. videre uden at slette dette..
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: