MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 03:10:54

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  MS/Sklerose/sclerose
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: MS/Sklerose/sclerose  (Læst 1392 gange)
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #15 Dato: 25 September 2010, 02:50:10 »

Hej.

Jeg tror min MS er opstået p.g.a flere faktorer. Jeg er klinikassistent hos en tandlæge og har arbejdet utroligt meget med kviksølv. og kobberalalgam. I 1980 vidste vi ikke at det var farligt. Hvad vi ikke har lavet med det skide kviksølv er ikke småting?

I 1982 fik jeg papegøjesyge, der var nogle stykker som døde af den, men jeg tror at stress har udløst det. Skal forhåbentligt liberates den 2/11 hos Ameds i Polen.

K.h Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
per west
Gæst
« Svar #16 Dato: 25 September 2010, 08:00:55 »

Du ser jo frisk og rask ud, PiaB. Sjovt som man danner sig sit eget billede inde i sin fantasi når der ikke er billede på profilen, så tillykke med at du nu har fået farvet håret mørkt. Det bliver spændende at se om det så kan hjælpe til med at spule evt. kviksølvsrester og papegøjer ud igen, når du har været ved Ameds.

Jeg mangler stadig at få 3 plomber fjernet.

Og er stadig skrevet op hos Simka, til engang i 2011.

Lader tiden være, for at have en slags nødbremse, hvis nu Vogl kludrer i det... Han er nok den mest erfarne at blive behandlet ved, ham Simka.

Nu vil jeg lige holde en lille pause her, og holde lidt ferie, uden for lands lov og rammer... Så kan andre også bedre komme til med spændende videnskabelige indlæg. God weekend....  Smiley

Logget
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #17 Dato: 25 September 2010, 11:59:23 »

Hejsa Pia...

Jeg er heller ikke i tvivl om kviksølvs indvirkning på at jeg udviklede ms...... Grr.   Har du fået målt dit indhold ? Og evt. blevet udrenset ? 

Hilsen Leif...
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #18 Dato: 25 September 2010, 14:51:26 »

Hej Leif.

Ja jeg fik det målt hos Bruce Kyle i 2007 og blev udrenset. Der var for meget kviksølv og kobber i dermavaltesten. I samme forbindelse fik jeg udskiftet alle amalgamfyldninger til plast. Derefter købte jeg en ion-cleaner, det er bare klamt. Man sidder med fødderne i den og så bliver der tilført strøm, og vandet bliver bare så ulækkert brun, grøn og gul + der lå også svamp i det. Så vidt det er muligt, undgår jeg hvidt brød.

K.h Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: