Jeg fik det første varsel om MS, da jeg pludselig blev blind på højre øje. På det tidspunkt arbejdede jeg meget med ferskvand fra de åer som løber rundt i det jyske, og var ofte ret så gennemblødt forinden et anlæg var færdigmonteret. En periode med stress var det også, da ordrene var mange, og jeg var primus motor i hele markedsføringsprojektet, så 20 timers arbejdsdag var ikke unormalt.
Det belaster immunforsvaret meget med alle de bakterier der er i åvand, og der var mange mystiske knopper og bylder og lign. som nærmest blev lidt til en hverdag lige at få behandlet, hvilket jeg gjorde selv, da min læge nærmest imellem linierne sagde at jeg var hypokonder.
Synet indfandt sig så langsomt igen, men øjenlægen sagde at der var ar på nethinden, og synet ville aldrig komme fuldt ud tilbage.
Det 2. attak som blev officielt registreret, var så det med balancen, selv om jeg ikke er i tvivl om, at der har været flere små attaks i perioden, bla. et som tog følelsen i 2 fingre på min højre hånd.
Egentlig tror jeg dette skyldes en kombination af en virus som pludselig viste sig som pletter på ryggen, Fransk Rosen eller T-shirtsygdom fordi eksemen holder sig inden for det område en T-shirt dækker, og det kunne ikke behandles andet end blot ved at smøre med en lindrende salve, og så ville det forsvinde af sig selv efter et par mdr. sagde min læge.
Det gjorde det nu ikke, så jeg kløede og kradsede så jeg var ved at blive tosset i mange mdr.
Og så nytårsaften 2009 kl. 00.01 blev der så antændt en kugleraket 5 mtr. bag min ryg, som desværre ikke lettede, fordi det fulde fjols som antænde den, havde placeret den i en grilltænder, hvilket ikke er det bedst egnede fundament for kugleraketter.
Så den eksploderede og plastikstykkerne føg om ørene på mig, og jeg havde en konstant hylen i mit højre øre derefter, og har været skudræd lige siden.
Forinden den oplevelse, var det faktisk umuligt for nogen, at gøre mig forskrækket. Nu lider jeg af et kronisk granatchok.
Så gik der et par uger, og så var det jeg pludselig ikke kunne holde balancen, men ravede rundt som en meget fuld mand, og skulle jeg op og ned ad trapper, var det med livet som indsats.
Virus på balancenerven, sagde min læge, og recepten var at jeg skulle se at få anskaffet mig nye briller og så ellers vente og se, så ville det nok fortage sig efter et par mdr.
Så jeg ravede hen til min optiker, og spenderede 5.000 kr. på nye brilleglas, som sjovt nok havde stort set samme styrke som de gamle, dog uden ridser og udførte mystiske legemsøvelser som skulle få stenen i balancenerven til at falde på plads.
I marts blev jeg så endelig henvist, og endte på Scleroseafd. i Vejle, og fik alle de tests som skulle bruges, og så var jeg indfanget i det som har vist sig at være en slags "neurologernes spin".
Jeg er meget sikker på, at kombinationen at stress, rygning, chok fra nytårsraketten og virus som tilkalder hvide blodlegemer for at rydde op, har udløst sclerosen hos mig.
Årsagen er utilstrækkeligt blodomløb som står under højt tryk, som tillader skadeligt stof at passerer ind men ikke ud igen.
Hvide blodlegemer som genererer dual-receptorer, fordi de så passer som hånd i handske til inficerede celler inkl. myelin, og derfor er det mest praktiske værktøj til at fjerne skadeligt stof, via "2 hænder modellen".
BBB som kan ses som en molekylesi som står under tryk. Fe som drænes for ilt, trappes og ikke kan komme retur og derfor skal fjernes da det "stjæler" ilten i hjernen og ødelægger det omkringliggende væv.
Igen, igen vil jeg indsætte dette link, som Super-Lis har fundet til mig, og som måske skal ses nogle gange, men det beskriver meget tydeligt hvad David Hubbard mener der egentlig sker i hjernen, såfremt man er forsnævret. Om David så ved hvad han taler om, kan i selv vurdere.
http://www.rallyclips.com/video/bUku2TmZahI/Dr-David-Hubbard-Neurologist-Complete-Talk-at-Haacke-Fundraiser.html1. Mosebog 3. Kapitel
Enhver mand ved jo hvad der sker hvis man ikke vil spise det som hun serverer...
Slangen var den mest listige af alle dyrene, Gud havde skabt. Den kom til kvinden og sagde: »Sagde Gud virkelig, at I ikke må spise nogen af frugterne i haven?« 2»Selvfølgelig må vi det!« svarede kvinden. 3»Det er kun frugten fra træet midt i haven, vi ikke må spise. Gud siger, at hvis vi spiser den frugt, eller bare rører den, skal vi dø!«
4»Det er ikke rigtigt!« blev slangen ved. »I skal ikke dø. 5Det var bare noget, Gud sagde, fordi han ved, at i samme øjeblik I spiser den frugt, skal jeres øjne åbnes, og I skal blive som ham - med evne til at skelne godt fra ondt.« 6Kvinden betragtede træet og opdagede, hvor smukt det var. Frugten måtte være velsmagende, og så fik man tilmed forstand af at spise den! Hun plukkede en frugt og spiste af den. Derefter gav hun den til sin mand, og han spiste også af den. 7I samme øjeblik blev de opmærksomme på deres nøgenhed og skammede sig.