MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
10 Februar 2012, 01:18:55

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

Var du til CCSVI foredrag med Bjarne og Christian i Favrskov? Så se her:

http://www.msforum.dk/index.php/topic,608.0.html

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
10.980 Beskeder i 552 Emner af 564 Medlemmer
Seneste medlem: Clara
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Hvem er den næste der skal afsted
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Hvem er den næste der skal afsted  (Læst 587 gange)
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 612

Vis profil
« Dato: 01 September 2010, 13:54:14 »

Hvem er den næste der skal afsted.... da skleroseforeningen gerne vil lave noget interview om ccsvi og meget gerne vil følge en der skal afsted snarrest muligt vil jeg høre om der er nogle herinde der snart skal afsted

venligst ikke kommentere tråden hvis du ikke skal afsted
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Ditte
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 28

Vis profil
« Svar #1 Dato: 02 September 2010, 09:10:18 »

Hej Anders.
Jeg skal afsted til Polen i oktober. Ved ikke om det er tidligt nok i forhold til din forespørgsel. Men de må gerne lave et interview med mig og følge mig. -Har præsenteret mig selv under præsentation Smiley
Mvh. Ditte
Logget

Diagnose maj 2010. EDSS - 0. Liberated hos Kostecki i Tychy/Polen d. 26/10-2010
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #2 Dato: 02 September 2010, 09:11:35 »

det lyder godt.. jeg skal snakke med hende på fredag og høre om det er tidligt nok...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Ditte
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 28

Vis profil
« Svar #3 Dato: 02 September 2010, 11:24:34 »

Super Anders
Logget

Diagnose maj 2010. EDSS - 0. Liberated hos Kostecki i Tychy/Polen d. 26/10-2010
cab
Full Member

Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #4 Dato: 02 September 2010, 13:02:54 »

Jeg tager til Dr. Vogel den 8. oktober - men jeg ved ikke om de vil have en gæv jyde Spørgsmålstegn
Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
Derhansi
Full Member

Beskeder: 167

Vis profil
« Svar #5 Dato: 02 September 2010, 17:50:36 »

Øeeh Anders

Der er snart et helt fly der skal til Indien. Var det måske noget  Spørgsmålstegn

Der Hansi
Logget

Ægtefælle til Tina, der blev diagnosticeret MS i 1997. De seneste 10 år med SPMS. EDSS 8,0. Tina blev liberated hos Dr. Vogl den 04.08.10
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #6 Dato: 02 September 2010, 20:44:21 »

det jeg leder efter er en som skal til en varm fortaler for ccsvi.. jeg tænker helst simka da han nok er den ccsvi læge der har lavet den bedste dok. og kan fremvise en del rigtig flotte resultater.. de vil gerne ha en snarrest muligt så de kan bringe det op..
Logget

Betty
Full Member

Beskeder: 132

Vis profil
« Svar #7 Dato: 03 September 2010, 16:07:52 »

Hvad med at kontakte kontoret hos Euromedic, måske kan de formidle en kontakt med den næste dansker der skal derned.

Betty
Logget

SPMS. diagnose i 2004. Liberated hos Euromedic Poland (Dr. Simka) 12. maj 2010
Torsten L
Jr. Member
**

Beskeder: 21

Vis profil
« Svar #8 Dato: 26 September 2010, 19:33:22 »

Hej Anders.
Jeg er sat på ventelisten i Frankfurt og venter spændt.
Jeg er diagnostiseret 1991, men gang distancen er kommet ned på 100m, så det er trælst.
Jeg håber de kan gøre noget i Franklfurt.
Torsten L
Logget
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #9 Dato: 26 September 2010, 19:48:10 »

hej torsten.. jeg har fået styr på det.. jeg skulle selv afsted igen hos simka... og der havde jeg sklerose foreningen med... og det har givet nogle gode bølger hele vejen til danmark
Logget

Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: