MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 03:37:27

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Liberated Orla L.
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Liberated Orla L.  (Læst 1263 gange)
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #15 Dato: 20 September 2010, 21:24:01 »

Problemer med profilbilleder kan man spørge Christian om, det sorterer under ham.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #16 Dato: 21 September 2010, 06:56:32 »

Hej - mht profilbilleder - send dem til mig - så kan jeg nørkle dem ind.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #17 Dato: 21 September 2010, 10:11:44 »

Hej Christian.

Det lyder godt, men hvordan sender jeg til dig?

K.h Pia
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
hag
Administrator
Hero Member

Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #18 Dato: 21 September 2010, 10:31:38 »

Pia og Orla - jeg har sendt en besked med min email.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Orla Lundsgaard
Gæst
« Svar #19 Dato: 25 Oktober 2010, 20:19:10 »

Så er det ved at være to månder siden jeg var i Frankfurt. og det går rigtig godt. Der sker stadig noget i kroppen. det bobler & der kommer strømninger, det kan jeg  stadig mærke, når jeg sidder i lænestolen eller ligger i sengen, det er jo godt at den arbejder for at reparere di gamle skader.
Jeg var i Rebildbakker med min familie, og jeg kan følge med børn & Børnebørn, det er jo bare en gave at få tilbage.

En af mine familiemedlemmer, hun var nede ved Dr Vogl og blive MR Scanning onsdag i ude 41. Og er blevet Liberated i dag 25-10,10. Så jeg håber at hun får glæde af dette, for hun er hårdt ramt. Jeg krysser fingre.

Så har jeg en ung arbejdskolega der skal der ned onsdag. Han har fået syghuset til at betale det halve af regningen ved DR. Vogl. Det er i samarbejde med Scleroseforeningen han har lavet denne aftale. Det er godt gået ikke.

Jeg vil derfor gerne takke alle disse personer der været i Ugeblade & Aviser & TV. Jeg læste det selv i et ugeblad i vores Campingvogn i sommerferien på Hedebo Camping.

MKH ORLA L
Logget
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #20 Dato: 25 Oktober 2010, 20:49:19 »

Hejsa Orla....

Supert du stadig mærker fremskridt..... Tillykke med det...... :-)

Kan du måske uddybe det der med at sygehuset i samarbejde med scleroseforeningen betaler det halve af behandlingen ved dr. Vogel fo din kollega ?

Hilsen Leif...
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
per west
Gæst
« Svar #21 Dato: 26 Oktober 2010, 07:42:51 »

Godt at høre at det stadig syder og bobler. Det kan kun være at godt tegn. Jeg syder og bobler bobler over, at DFIR nu konkluderer således: Der er nu kommet tilbagemelding fra sundhedsstyrelsen og neurologisk selskab  omkring PTA behandling af halsvener hos skleroseptt. 

Konklusionen er for nuværende at man har tilstrækkeligt evidens for at behandlingen har nogen effekt, og at den derfor forløbigt ikke kan tilbydes på offentlige sygehuse. Det må vi i DFIR naturligvis acceptere.

Smiley
Logget
Orla Lundsgaard
Gæst
« Svar #22 Dato: 29 Oktober 2010, 14:29:20 »

Hej Leif

Den unge mand har siden jeg kom hjem fra frankfurt, forsøgt at få sygehuset til at betale regningen.
Og det lykkes ham i samarbejde med en kunsulent/rådgiver, fra Scleroseforening.
Så aftalen er at det er et forsøg og han får refunderet halvdelen af regningen.
Han har virklig kæmpet  for det.
Jeg håber jeg kan overtale ham til at skrive sin historie her.

Min søsters datter der var ved Dr Vogl mandag ringede og fortalte at hun kunne mærke stor forandringer med det samme. og sagde at det var pengene værd.
Så jeg håber også at hun skriver her.

Mvh Orla L
Logget
Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: