MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 03:47:53

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Liberated!
| | |-+  Kommende liberation
« forrige næste »
Sider: 1 2 [3] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Kommende liberation  (Læst 3650 gange)
helleho
Sr. Member

Køn: Hun
Beskeder: 256

Lærer nyt hver eneste dag

Vis profil
« Svar #30 Dato: 11 Maj 2011, 20:03:29 »

Hej Solveig!

Hvis du har en, der kan køre med dig derned og har bil med GPS, er det nemmest at køre derned, ihvertfald hvis du er fra området vest for Storebælt.

Jeg fløj fra Hamborg og tog konsekvent taxaer i Frankfurt. Der var lange gå-afstande i Frankfurt lufthavn. Hvis du skal flyve derned, så er der mulighed for at købe sig til handicap assistance i lufthavnen, men bestil hjemmefra.

Du skal betale inden scanning og igen inden indgreb, så det skal aftales med banken, at du kan overføre/hæve så store beløb, tror ca. 1.200 € for undersøgelse og 4.000 € for indgreb, men priserne er opdateret på tråden med priser her så sitet.

Husk også at have en flaske vand og lidt kiks/chokolade el.lign. med på klinikken, alternativt små € til automat, da der er lang ventetid i Dr. Vogl's venteværelser.

Planlæg og book hotel hjemmefra - beregn 1 overnatning inden undersøgelse, 1 nat inden indgreb og 2 nætter inden hjem flyvning. Hvis du bliver kørt  hjem, kan du nøjes med 1 nat efter indgrebet.

Jeg synes, at behandlingen i Frankfurt var omhyggelig og professionel, jeg følte mig i trygge hænder hele vejen. Hvis jeg skal afsted igen tager jeg derned igen, fordi jeg kender turen. Men ud fra beretninger her på siden fornemmer jeg, at der vist nok er mere hånd om patienten også mht. træning i Indien og Polen. Hvis det var min første gang. Ville jeg tage derned, tror jeg  Smiley Smiley

Jeg håber, du finder energien til turen og kommer afsted. Når først man er på vej, så går det som regel af sig selv, et skridt af gangen. Held og lykke med det!  Blink

VH Helle
Logget

MSRR - egenvurderet EDSS 4,5
Anette
Newbie
*

Beskeder: 19

PPMS 2007

Vis profil
« Svar #31 Dato: 11 Maj 2011, 22:04:38 »

Hej Helle

Tak for de gode råd.

Hilsen Solveig
Logget

PPMS - var hos Vogl 12. juli 2011 og har små forbedringer.
2 måneder efter ccsvi fortsætter progression
Ann
Sr. Member

Beskeder: 326

;-)

Vis profil
« Svar #32 Dato: 13 Maj 2011, 13:52:21 »

Smiley
En lille kommentar..man køber ikke handicap-assistance i lufthavnen..koster intet.
Det skal bare oplyses ved køb af billetten.

VH

Ann
Logget

Diagnostiseret i med RRMS i 2001..efter en 7 år lang kamp.
Får Tysabri siden '07..ingen attakker siden.
Bivirkninger af al medicin UNDTAGET Tysabri :-) CCSVI indgreb d. 15/3 2011 Ameds, polen..og får stadig Tysabri.

EDSS 6..gangdistance er steget fra 10 meter til 100 meter :-D
Sider: 1 2 [3] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: