Hej alle
Jeg hed før 'CuriousGeorge', men hedder fremover 'PeterT'.
Kort om mig selv:
38 år, bor i København med kæreste samt to børn på hhv. 4 og 8 år.
Har følgende symptomer:
- Fascikulationer overalt
- Føleforstyrrelser (snurren, summen)
- Svimmelhed/balanceforstyrrelser (følelsen af at stå i tog, der kører. Små ryk til alle sider)
- Hovedpiner jævnligt
- Knoglesmerter her og der
- Smerter i brystkassen ("MS-hug?")
- Nervesmerter, sviden på huden, især fingre
- Fornemmelsen af en pude under højre fod
+ flere små-ubehagligheder.
Alt dette har stået på i to års tid.
Jeg er i den mellemliggende tid blevet tilset af 6 forskellige neurologer, herunder Jens Feilberg, Hamlet, Morten Blinkenberg, PH Danmark, Per Tfelt-Hansen, neurolog på Lyngbyvej, samt tre neurologer på hhv. Bispebjerg og Riget.
Jeg har fået foretaget to MR-scanninger med et års mellemrum. Første gang på Hamlet, kun af hjernen. Anden gang på Hvidovre, bestilt af Morten Blinkenberg. Denne gang af hjerne og ryg.
Jeg har fået foretaget lumbal punktur i august måned i år på Bispebjerg.
Jeg har fået fortaget EMG, SEP samt VEP på Riget.
Jeg er blevet tappet for blod og blevet tjekket for alskens ubalancer, vitaminmangler mm.
SAMTLIGE test har været normale. Ingenting. Nada. Hurra for det, eller hvad?
Genkender I mønstret? Jeg er blevet henvist til Liaison-klinikken på Bispebjerg, der behandler for psykomatiske stresstilstande. Jeg køber den ikke, men omvendt har jeg ikke noget at miste.
Jeg er SÅ tændt på at blive tjekket for CCSVI, og da jeg pt. ikke er diagnosticeret med MS, er der måske muligheder for at slippe igennem de mange forhindringer, der er her til lands?
Omvendt har jeg mest lyst til at hoppe på en flyver til Indien eller til Hubbard i San Diego. Føler lidt jeg sidder i en godsvogn på vej mod en KZ-lejr - det er NU, der skal handles, mens der stadig er en form for håb.
Jeg er nysgerrig for at høre, hvor lang tid I gik med symptomer, før der endelig var noget, der kunne påvises og ultimativt ledte til en diagnose.
Gode råd, erfaringer mm. modtages med kyshånd!

De bedste hilsner
PeterT