MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 04:03:24

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Spørgsmål og svar
| | |-+  Johanna
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Johanna  (Læst 452 gange)
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Køn: Hun
Beskeder: 1.563

Vis profil
« Dato: 06 Oktober 2010, 16:33:46 »

Johanna, jeg har kopieret dit indlæg, og vil putte det ind i en anden tråd, der hører det mere hjemme. Forhåbentlig vil nogen svare dig. Jeg mener at kunne huske, at nogen har haft en forsikring, der har dækket, me nflertallet har ikke. Du må vente på svar.

Johanna:
"Jeg har lige fundet forummet i dag og er rigtig glad for det. Hvor er det dejligt at høre jeres gode oplevelser. Jeg har et par spørgsmål. Jeg har selv DS og er gående men trææææææt. Ka ikke løbe og fødder jeg altid har vat i ben og fødder. Hvis man ikke lige ved det kan man ikke se jeg har DS.

Jeg er medlem af danmark og har en privat sundhedsforsikring. Hvad er jeres erfaringer med at få betalt scanning og operation i udlandet??

Er Dr. Vogl stedet eller er der andre lige så gode alternativer?

Kender I nogen hvor der ingen forsnævring?

Tak fordi I deler jeres oplevelser "
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
cab
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #1 Dato: 06 Oktober 2010, 18:13:09 »

Jeg prøvede at få min sundhedsforsikring hos Nykredit til at slippe nogle sjanter - uden held.
Jeg var ellers ekstremt pågående, selvom den kære konsulent prøvede at afslutte samtalen op til flere gange.
Det endte ud i at jeg da kunne indsende en ansøgning, så ville deres lægelige konsulent se på det.
Når man læser forsikringernes præmisser så vil de fleste støde på ordet "godkendt behandling i Danmark" - og det er jo ikke tilfældet - endnu.

Jeg mener at der er en enkelt Danica kunde der har haft heldet med sig.
Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
Nina Ansbjørn
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 217

Vis profil
« Svar #2 Dato: 06 Oktober 2010, 19:31:47 »

Hej Johanna,

Se venligst denne tråd: http://www.msforum.dk/index.php/topic,254.0.html

Du skal p.t. nok være meget heldig for at få dækket omkostninger.

Sygesikring Danmark skal du nok ikke regne med - der er Finn Sjelleberg jo også lægekonsulent...

Kh Nina
Logget

CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011 ~ dokumenteret mindre formindskelse af plakpletter og er fuldstændig symptomfri Smiley
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #3 Dato: 06 Oktober 2010, 20:08:24 »

Hej Johanna - og velkommen til MSForum.

Jeg forsøger for tiden at få min sundhedsforsikring til at dække min tur hos Ameds. Mere kan jeg ikke sige (før jeg får svar fra dem).

Betty har haft held med at få sin sundhedsforsikring til at dække.

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: