MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 04:07:36

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Diæt, motion, kosttilskud mv.
| | |-+  Nul mere urtemedicin og kosttilskud i EU 1/4 2011
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Nul mere urtemedicin og kosttilskud i EU 1/4 2011  (Læst 1756 gange)
Johanna
Newbie
*

Beskeder: 2

Vis profil
« Dato: 07 Oktober 2010, 10:52:31 »

Den 1/4 2011 kan du ikke længere købe nogen former for urtemedicin i Danmark eller noget andet EU land. Hjælp dig selv - spred budskabet og kæmp for din ret til at bruge vitaminer og kosttilskud fremover. Lige om lidt er det slut - og så er der kun lægernes medicin tilbage. Er det virkelig det vi vil ha´ i EU

Skriv under her: http://www.onlineunderskrift.dk/Vis/Skriv%20Under/Urtemedicin+til+folket

Meld dig ind i facebookgruppen 'Ja til urtemedicin'
Logget
per west
Gæst
« Svar #1 Dato: 07 Oktober 2010, 12:55:20 »

Det er det åbenbart. Det vi vil ha. Der er åbenbart ingen grænser for hvad som bliver sanktioneret, efter at krisen nu bliver brugt som undskyldning for stort set alt hvad industrien finder på, for at vækste sig ud af deres gældsætning.

Børnene må vel sige tak for den arv vi giver videre, ved at båtnakkerne har stemt os ind i EU. Bytte bytte købmand, aldrig bytte om igen... Desværre tror jeg ikke meget på at div. underskriftindsamlinger hjælper på noget som helst.

Det gør kun det, at man sætter sit kryds med omtanke hver 4. år. Og det er der ikke meget udsigt til at nogen gør, desværre.

Man kan vel altid flytte til Norge, hvis man vil ha ret til at tage urtemedicin...  Blink

Logget
Anders
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #2 Dato: 08 Oktober 2010, 18:56:58 »

det bliver fedgt at handle urter på det sorte marked... kan man mon få fængels straf for at have et større lager af vitaminer..?? vi elsker eu... eller.....
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Charlotte
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 194

ALDRIG færdig....ALTID på vej :-)

Vis profil
« Svar #3 Dato: 09 Oktober 2010, 08:50:23 »

Ja gad vide hvor mange dage i brummen et glas Longo vital i håndtasken vil komme til at udløse..... Og mon man får et par dage ekstra hvis det er den med ginseng?Spørgsmålstegn - Man ved jo ikke, om man skal grine eller græde, for det er jo HELT ude i hampen.

I BÅDE Tyskland og Frankrig er det MEGET udbredt at hver fam. nærmest har et "lille hjemme apotek" af globelis (homøopatisk medicin) til ALT mellen himmel og jord. Førkølelse, når ungerne falder og får div. buler/ forstuvninger osv. osv. Det er jo helt til grin, at de nu ligefrem vil forbyde det.

Både i Kina og de gl. indianer har brugt det i 100 eller 1000 år. Nej så lad da hellere folk pumpe sig med noget syntetisk gift.....For det mener de da, at de ved hvad er.  Tvær

Godt man har et fam. der ofte rejser "over there". Men ser også allerede overskriften for mig: "Stewardesse knaldet i lufthavnen, med kabinetasken fyldt med vitamer og mineraler til sin sclerose-ramte kusine"  Grin - Ja hvad kan man sige!!!!!!!!!

Hilsen
Charlotte  Cool

Logget

RRMS / Attackvis sclerose diagnose juni 2002......Rebif 22 siden september 2002....Træt,træt, træt/ Gående/ Flexjob. CCSVI: 40% forsnævring........ EDSS: 1,5
danfin
Sr. Member

Beskeder: 305

Vis profil
« Svar #4 Dato: 09 Oktober 2010, 13:58:20 »

Big Pharma - lobbyen i Bruxelles er stærkere end den sunde fornufts NGO-lobbyer. Der er flere arbejdspladser og penge i medicinalindustrien end i det alternative grønne marked...  Vred

Civil ulydighed efterlyses!

Bernt
Logget

MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #5 Dato: 09 Oktober 2010, 14:19:58 »

Den er jeg med på!! Drikker selv tonsvis af urte-te. Må jeg heller ikke det mere?? Hvad kan vi gøre??
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
per west
Gæst
« Svar #6 Dato: 09 Oktober 2010, 14:23:23 »

Det er der desværre ikke råd til, Bernt. For de fleste har været i banken, og solgt deres frihed til at foretage egne valg, helt fra den enkelte sclerosepatient og op til de lande som nu retter ind efter enhver lobbyist som truer med, at hvis jeg ikke får min vilje, så kan jeg ikke skabe overskud til at betale for min og dermed jeres gæld.

Selv den rare onkel i Amerika, har nu ikke råd til den luksus det er at være civilt ulydig.

Så kommer han eller hun bare på EU's liste over rabiate terrorister.

Gad vide hvor meget Grøn Te så er steget i pris:Smiley
Logget
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #7 Dato: 09 Oktober 2010, 15:19:00 »

nu har jeg godt nok søgt lidt på nettet og kan ikke rigtig finde noget som helst om det andet end det link der også er lagt ud her... savner lidt noget på skrift fra eu... og det kan jeg ikke finde ...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #8 Dato: 09 Oktober 2010, 16:25:33 »

Anders, prøv at google " urtemedicin eu " .

Der kommer rigtig mange sider op, bl.a. en facebook side om ja tak til urtemedicin, den har jeg lige meldt mig ind i.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
Anders
Hero Member

Vis profil
« Svar #9 Dato: 09 Oktober 2010, 22:57:16 »

nu er vi jo så heldige at vi ikke skal rette os efter alt hvad eu siger.. ekselbelvis med de parabener som de vil ha vi skal komme i sutter til bør som vi ikke vil i dk.. det her lyder som en ligende sag.. håber jeg for alt andet er jo sygt... det kunne måske også være en top ide til at skyde dansk økonomi igang igen hvis vi bliver et af de få lande der stadig sælger det... så skal alle andre købe af os...
Logget

wagner
Full Member

Beskeder: 208

Vis profil
« Svar #10 Dato: 14 Oktober 2010, 18:06:35 »

Jeg kunne ikke lige finde den rigtige tråd. Denne var den der var tættest.
Rødbedesaft udvider blodårene og kan bruges i stedet for EPO. (det var måske en fattigmand Liberation?) Blink
se link:

http://www.bt.dk/bttv/clip/13531

Det sætter så også fut i noget andet, så se hele klippet.
Med andre ord, man skal tit på toilettet

Bent
Logget

SPMS Diagnose 2005. Nu: Medicinfri efter fuldt Novantrone forløb.
EDSS, blanding mellem 5,5 - 7,5. Kan fuldt udhvilet gå 100 meter, uden hjælpe midler. Det meste af tiden, 10-20 meter, mest mindre. Balance, og dropfod på grund af spasticitet i lægmusklen.
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: