MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 04:10:05

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Generelt
| | |-+  Frit fald!
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Frit fald!  (Læst 569 gange)
Louise
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 90

Vis profil
« Dato: 07 Februar 2010, 22:34:02 »

Hej med jer!

Har lige lyst til at fortælle, om mit - snart - nye liv!

Jeg arbejder pt. i en bank - kom tilbage efter barsel i sept og blev ret hurtigt 'degraderet' (det ord må jeg ikke bruge for min chef :-) til kaffe-kage-dame, da hende der var det, blev fyret - og jeg var/er halvtidssygemeldt. Jeg søger flexjob og banken sagde, at de gerne ville gå i dialog med kommunen. Jeg fik for et par uger siden at vide, at jeg kunne vælge mellem at søge flexjobbet eller blive fritstillet med nogle måneders løn. Fristende med lønnen, men nej - 35 er for ung en alder at stoppe med arbejde.................

Jeg har været ved psykolog i denne uge og hun gav mig virkelig noget 'at tænke over', for hun kunne godt se, at det med at lege tjener Boldt ikke passer så godt til en scleroseramt.

Så i torsdags meddelte jeg min chef, at buddet om nogle måneders løn var noget jeg alligevel godt kunne tænke mig :-) Jeg har 10 arbejdsdage tilbage og jeg glæder mig helt vildt! :-)

Føler virkelig, at der er tale om frit fald, for hvad sker der så? Men hvor glæder jeg mig til at skulle være en bedre mor/kone/veninde/the works - det bliver helt fantastisk!! :-))

Jeg håber, I vil smile over denne lille historie om frit fald - I love it (c:

Knus Louise
« Sidste ændring: 07 Februar 2010, 22:36:02 af Louise » Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
BR
Full Member

Køn: Han
Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #1 Dato: 07 Februar 2010, 22:48:14 »

Hej Louise,

Godt gået!  Smiley Du bliver en super mor/kone/veninde...

You'll never walk alone

Brian

Logget

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt - har aldrig taget medicin - liberated i Indien november 2010
Per West
Gæst
« Svar #2 Dato: 08 Februar 2010, 01:27:41 »

Det er spændende, og dejligt at du så får tid til at bruge mere af din energi på børnene.

Min ex. har gigt og længe blevet flekset rundt i forskellige jobs som pædagog, som er hendes uddannelse, men det viste sig, at hun ikke kunne holde til alt det børnehåndtering, så nu har hun fået et job, netop som altmuligkvinde på deltid, i det lokale retshus, hvor hun skal sørge for kaffe og postomdeling og hvad der nu falder for.

Det trives hun heldigvis godt med, men det ligger noget langt fra hvad hun troede hun skulle, da hun startede med at søge nyt arbejde, fordi hun ikke kunne holde til det gamle, men det ser ud til, at gigten opfører sig ordentligt, så hun godt kan klare at motionere rundt i retssalene på flekstid.

Det er ikke til at vide hvor man lander, når man falder frit, og godt er det, at du har et arbejde lige for hånden, med at få de børn opvokset forsvarligt.  Humørgrin
Logget
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.563

Vis profil
« Svar #3 Dato: 08 Februar 2010, 11:59:19 »

Jeg synes du har taget en fin beslutning, Louise, og lur mig, om ikke du på længere sigt bliver meget glad for den. Nu kan du koncentrere dig om de ting du finder vigtige, og kan bruge dine kræfter som du vil.

Jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden, når først man har vænnet sig tig den nye situation, så er det alle tiders at være sin egen "boss" og ikke stå til regnskab overfor andre end sig selv.

Lisa
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
christian
Sr. Member

Beskeder: 327

Vis profil
« Svar #4 Dato: 08 Februar 2010, 13:56:36 »

Hej Louise

Super beslutning du har taget! Jeg håber du bliver glad for det.

christian
Logget

Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.
Louise
Jr. Member
**

Beskeder: 90

Vis profil
« Svar #5 Dato: 08 Februar 2010, 20:47:37 »

Tak - hvor er I søde! (C:
Logget

Diagnose (dengang attakvis) i 98, spms efter 08. Skal til Indien og se, hvad de kan!! :-)
Anders
Hero Member

Beskeder: 670

Vis profil
« Svar #6 Dato: 08 Februar 2010, 22:48:54 »

fornuftig beslutning du har tage.. altid godt med mindre at tænke på... det du jo skal huske er at du jo stadigvæk godt kan få et andet job hvis du en dag får det bedre.. og det kan man godt... eller hvis du en dag får et godt tilbud...
Logget

ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: