MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 04:16:37

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  Spørgsmål og svar
| | |-+  Gammel diagnose.......
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Gammel diagnose.......  (Læst 543 gange)
Satori
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 78

Vis profil
« Dato: 14 Oktober 2010, 21:01:46 »

Sidder her og spekulerer over, om det har noget at sige, hvor længe man har haft MS.  Spørgsmålstegn
Min mand fik den endelige diagnose i 1987 (formentlig med første symptomer i -82). Har været hele turen igennem med attaks osv., og er vist nu endt med en spms, - synes Hans Jacob..
Der er ingen tvivl om, at han skal en tur til Polen, men så kommer tankerne alligevel her i aftenmørket.....Har det nogen betydning for resultatet, hvor gamle skaderne er blevet..Hvis bare han kan komme af med den kroniske hovedpine....Hmmm, giver det mening det her....Håber der er nogen der har lyst til at kommentere......
Logget

Gift med Tom, der fik diagnosen spms i 1987, ændret til attakvis i 2001, tilbage til spms i 2009. Tom blev behandlet for CCSVI d.8/12 2010 hos Ameds i Polen.
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Svar #1 Dato: 14 Oktober 2010, 21:56:18 »

I min optik er det aldrig for sent at gøre noget ved CCSVI.

Man er ikke garanteret nogen effekt, men de fleste oplever en positiv effekt.

Som fx hende her, som har haft MS i 15 år, og havde EDSS 7,5 før proceduren:

http://ccsvimammananny.blogspot.com/2010/10/turning-tables-on-placebo-effect.html

Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Satori
Jr. Member
**

Køn: Hun
Beskeder: 78

Vis profil
« Svar #2 Dato: 15 Oktober 2010, 08:04:16 »

Tak for det, Christian. Det var opløftende læsning, her på morgenstunden.  Smiley
Logget

Gift med Tom, der fik diagnosen spms i 1987, ændret til attakvis i 2001, tilbage til spms i 2009. Tom blev behandlet for CCSVI d.8/12 2010 hos Ameds i Polen.
kenneth
Full Member

Beskeder: 114

SPMS i de sidste 4 år. Diagn. 1998 med DS

Vis profil WWW
« Svar #3 Dato: 15 Oktober 2010, 12:27:35 »

Satori: Da jeg blev 'liberated' i Polen 24/4 2010 var min 'stue-kammi' en britisk mand på ca 55 år som havde den kroniske hovedpine fra når han vågnede til frokosttid, hvor hele formiddagen gik med at sidde i en stol og vente på at det gik væk så han kunne samle tankerne lidt. Da vi vågnede dagen efter indgreb havde han ikke hovedpine eller nakkestivhed - og har ikke haft det siden! (jeg mailer lidt med ham)

Men som Christian skriver så vil de fleste få en form for gavlig effekt - hvor godt det blir vides ikke. Vigtig er ikke at forvente for meget - hellere blive positivt overrasket end skuffet.

Jeg er selv SPMS og har haft god effekt af hhv. stamceller og 'Liberation'

Mvh
Kenneth
www.stamceller-til-kenneth.dk (se min bagbog på hjemmesiden)
Logget
cab
Full Member

Beskeder: 165

Vis profil
« Svar #4 Dato: 15 Oktober 2010, 16:24:14 »

Jeg er af ca samme årgang - og havde mit første symptom i 91, men har haft småproblemer før.
Og der er ej heller tvivl i mit sind - jeg er en af Indiens farerne - det skal helt sikkert afprøves!
Logget

54 år SPMS - diagnose dec 2003 - første symptom 1991 - EDSS 5.5
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: