MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
23 Maj 2012, 04:32:33

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.776 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  Scanning i DK?
« forrige næste »
Sider: 1 [2] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Scanning i DK?  (Læst 1358 gange)
Tina Friis
Newbie
*

Køn: Hun
Beskeder: 7

Vis profil
« Svar #15 Dato: 19 November 2010, 13:52:44 »

Hej.

Det lyder spændende.. Jeg tager selv til Polen (Ameds) 3. januar, ville lige have ungerne gennem julen,
før vi går videre med den del... Så får vi se, hvad de finder frem til... Håber!

Tina

Logget

Attakvis, diagnosticeret 2008. Første attak dog i 1994 (kan vi se nu). Dobbeltsyn og svimmel, halvdøv, dropfod og div. fald er nu hverdagen. OG KONSTANT TRÆT!!! -kunne sove i døgndrift, hvis jeg ikke havde andet, jeg skulle. Men med 3 børn... Gæt selv! ;-)
Selvbedømt EDSS 6,5...
Ameds Polen 3.1.11
Vibeke
Full Member

Beskeder: 102

Vis profil
« Svar #16 Dato: 19 November 2010, 15:25:49 »

Hej Sheri
Vil bare ønske dig held og lykke, og håbe at du vil få en hel masse ud af indgrebet.
Kh. Vibeke
Logget

SPMS, diagnostiseret 2004, selvbedømt EDSS 5,5 , liberated 12 august 2010, godt resultat
sheri
Full Member

Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #17 Dato: 19 November 2010, 16:42:22 »

Tusind tak alle sammen Smiley

Jeg håber jeg får det bedre men hvis det ikke bliver en succes, har jeg i hvert fald prøvet. Jeg har prøvet alt mulige mediciner men fik det bare værre og værre. nu er jeg medicinfri i 1.5 år. Jeg håber det bliver mit sidste valg:).
Et spørgsmål  til dem som har vært i Amed.
Er det bedre at bo på hospitalet eller hotel? Det ser ud at jeg skal hele weekenden den 11. og 12. være på hospitalet, selv om selv behandlingen er på mandag den 13.!
KH
Sheri
Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
Mlrm
Full Member

Beskeder: 120

Marie

Vis profil
« Svar #18 Dato: 27 November 2010, 21:48:05 »

Kære Sheri,

Det lyder da underligt hvis du skal være på hospitalet i de dage -mon ikke at der er sket en misforståelse?

Jeg vil bare ønske dig rigtig meget held og lykke med din rejse. Husk at det er et hurtigt indgreb uden de store risici. Det skal nok gå fint:-)

Glæder mig til at høre din historie, når du kommer hjem!

Kærlig hilsen

Marie Louise
Logget
sheri
Full Member

Beskeder: 104

Vis profil
« Svar #19 Dato: 28 November 2010, 00:02:45 »

Hej Marie

Jeg kan ikke forstå at det er underligt for dig at jeg er på hospitalet de dager. Hvorfor ikke?

Kan du sige mere Smiley?

Jeg bliver i 10 dager i Polen.
Vil være lidt sikker før jeg tager hjem igen Blink
Hilsen Sheri

Logget

40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.
Leif
Sr. Member

Køn: Han
Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #20 Dato: 28 November 2010, 00:07:33 »

Hej Sheri....

Jeg har lige hørt fra Euromedic og de vil gerne se mig i 5 dage i januar, men det er da lidt fristende at blive i nærheden et par dage og se lidt næmere på de Polske særværdigheder, med mindre der er 15 minus grader..... Hmm.  :-)

Hilsen Leif...
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Sider: 1 [2] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: