MSForum.dk
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
24 Maj 2012, 00:05:54

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
      Velkommen til MSForum.dk !!

MSForum er det helt rette sted at finde yderligere oplysninger om CCSVI og sklerose. Spred budskabet om CCSVI til andre i kender med MS !

Vær opmærksom på at Liberation-proceduren ikke generelt kan kaldes helbredende. Mange får gavn af proceduren, nogle føler sig helbredt, mens enkelte ikke får det bedre. Se statistikken her på MSForum, eller se http://www.ccsvi-tracking.com.

Dette er et fuldstændigt uafhængigt forum, beregnet til at diskutere emner som er relateret til Multipel Sclerose (MS).
Specielt interesserer vi os for ny forskning, som fx indenfor CCSVI.

Vi er IKKE læger her på www.msforum.dk.

Til alle jer mange hundrede gæster vi har hver uge: er I ikke søde at registrere jer, og præsentere jer - på den måde kan vi se hvor mange som virkelig er interesseret i det vi snakker om. Tak.

Har du problemer med at logge på/registrere dig på MSForum, så skriv til msforum.dk abemås (@) mail.dk
11.779 Beskeder i 597 Emner af 580 Medlemmer
Seneste medlem: helle23
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrérchat Log af
+  MSForum.dk
|-+  Emner
| |-+  CCSVI - Chronic Cerebrospinal Venous Insufficiency
| | |-+  CCSVI-høring 3. november - Scleroseforeningen
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 ... 6 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: CCSVI-høring 3. november - Scleroseforeningen  (Læst 5077 gange)
hag
Administrator
Hero Member

Køn: Han
Beskeder: 834

Vis profil
« Dato: 20 Oktober 2010, 13:36:02 »

Hej alle.

Som I sikkert ved(?) holder SF en CCSVI-høring d. 3 november. Den finder sted på Hotel Crowne Plaza i Ørestaden. Professor Simka kommer og taler, sammen med Per Solberg Sørensen og en tysk neurolog... og undertegnede  Chokeret  Chokeret

Husk at melde jer til, hvis I har tid den dag - jeg får brug for jer! Se her:

CCSVI-høring
Det er nu besluttet holde CCSVI-høring onsdag den 3. november kl. 16.30-19 med efterfølgende sandwich, øl og vand. Det foregår på Hotel Crowne Plaza i Ørestaden med deltagelse af bl.a. professor Per Soelberg Sørensen og dr. Marion Simka, Polen. Du kan allerede nu tilmelde dig på info@scleroseforeningen.dk

Så vidt jeg ved er der allerede over 200 tilmeldte, men der er stadig flere pladser.

hilsen Christian
Logget

41 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. EDSS 0 efter liberation hos Ameds i Polen.
Charlotte
Full Member

Køn: Hun
Beskeder: 194

ALDRIG færdig....ALTID på vej :-)

Vis profil
« Svar #1 Dato: 20 Oktober 2010, 13:52:13 »

Hejsa.

ER meldt til. Møder op med moaar og min mor har en "ungdomsvenninde" med sclerose som også dukker op. Så bare rolig Christian, du kommer IKKE,  til at sidde alene med Per Soelberg og diskutere " Rå fisk på ryggen".....Kan det passe et jeg har hørt en fugl pippe om, at Marie-Louise også skulle dukke op?SpørgsmålstegnSpørgsmålstegn- Noget med noget tale, eller er det ren ønsketænkning fra min side!!!!!!!!

Hilsen
Charlotte  Grin
Logget

RRMS / Attackvis sclerose diagnose juni 2002......Rebif 22 siden september 2002....Træt,træt, træt/ Gående/ Flexjob. CCSVI: 40% forsnævring........ EDSS: 1,5
Lisa.T
Global Moderator
Hero Member

Beskeder: 1.564

Vis profil
« Svar #2 Dato: 20 Oktober 2010, 14:12:23 »

Det lyder rigtig godt !! I skal bare gå hårdt til dem, og give Simka opbakning - han vil måske føle han er på fjendtligt territorium.

I kommer selvfølgelig med et referat, ik' ??

Jeg sidder desværre i den anden ende af landet.
Logget

SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%.
mongo
Jr. Member
**

Beskeder: 74

Vis profil
« Svar #3 Dato: 20 Oktober 2010, 14:25:21 »

På Scleroseforeningens info vedrørende denne høring fremgår det at de vil gøre følgende:

"Scleroseforeningen optager høringen og vil forsøge at streame den live.
Desuden lægges høringen på nettet dagen efter."

Det vil på dansk sige at den kan ses på nettet mens det foregår.! Rullende øjne

Se i øvrigt indkaldelsen:

http://www.scleroseforeningen.dk/Service/2010/Hoering-om-CCSVI.aspx

Mongo 

Logget

Normal, men far til en MS'er der er blevet Liberated
Leif
Sr. Member

Beskeder: 453

Vis profil
« Svar #4 Dato: 20 Oktober 2010, 18:00:36 »

Desværre er det på den forkerte side af den pokkers bro så ville blive en pokkers dyr tur...... Grr..

Leif...
Logget

spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..
Ditte
Jr. Member
**

Beskeder: 28

Vis profil
« Svar #5 Dato: 20 Oktober 2010, 18:10:42 »

Det biver en stor dag  Smiley Kan desværre ikke komme - som Leif er jeg på den anden side af den pokkers bro
Logget

Diagnose maj 2010. EDSS - 0. Liberated hos Kostecki i Tychy/Polen d. 26/10-2010
PiaB
Full Member

Beskeder: 128

Vis profil
« Svar #6 Dato: 20 Oktober 2010, 18:23:19 »

Jeg ville også gerne deltage men er i Polen på det tidspunkt
Logget

Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10
Carsten
Newbie
*

Beskeder: 9

Vis profil
« Svar #7 Dato: 20 Oktober 2010, 22:28:24 »

Du skal da ikke være alene Christian.
Har lige tilmeldt mig og konen.
Carsten
Logget

Attackvis sclerose siden 1980..... Får Rebif 44. Skal med på hold 2 til Indien
Alix
Jr. Member
**

Beskeder: 30

Vis profil
« Svar #8 Dato: 21 Oktober 2010, 13:12:52 »

Hej,

Vi är nogle få fra den svenska sidan af Öresund som har tilmelde sig till CCSVI-höring den 3 Nov.
Håber att SF acceptere svensker... Blink

Jag hade ett möde med Prof. Simka på tirsdagen i denne uge og han såg fram emot denna aktivitet.   

/Alix

---
Logget
Charlotte
Full Member

Beskeder: 194

ALDRIG færdig....ALTID på vej :-)

Vis profil
« Svar #9 Dato: 21 Oktober 2010, 14:20:17 »

Hej

Lyder godt, at flere herinde fra, har tid og mulighed for at komme . Så INGEN panik Christian......Tror nok der skal være opbakning. (Jeg lover
at lade klaphatte og flag blive hjemme)   Rullende øjne

Alix......Min oldemor var fra Skåne.....Så hvis der skulle blive "problemer", så er vi jo næsten fam. medlemmer. Tunge

God dag
Charlotte
Logget

RRMS / Attackvis sclerose diagnose juni 2002......Rebif 22 siden september 2002....Træt,træt, træt/ Gående/ Flexjob. CCSVI: 40% forsnævring........ EDSS: 1,5
Alix
Jr. Member
**

Beskeder: 30

Vis profil
« Svar #10 Dato: 22 Oktober 2010, 00:11:41 »

Hej,

vi er tre CCSVI behandlede (forskellig kliniker) svensker som kommer körendes over bron den 3. nov.

Charlotte, jeg fick en bekræfte fra SF at vi er velkommna   Smiley

Är det nogen som kommer att dokumentera hearingen med en recording?

hilsen Alix

--
Logget
per west
Gæst
« Svar #11 Dato: 22 Oktober 2010, 00:45:45 »

Jeg har også fået bekræftet min tilmelding idag.

Jeg tror at Scleroseforeningen optager seancen og sætter den ind på deres side. Jeg tager mit kamera med, men der er ikke plads på kortet til en fuld optagelse, og jeg har ikke fødselsdag så nogle kan forære mig et videokamera, forinden høringen finder sted.  Sørgelig
Logget
Lotte_elise
Newbie
*

Beskeder: 19

Vis profil
« Svar #12 Dato: 22 Oktober 2010, 09:57:52 »

Jeg kommer også. Sådan en mulighed vil jeg ikke gå glip af!

Måske vi skal sørge for at fordele os godt ud over salen. Hvis vi for mulighed for at stille spørgsmål, så kunne det måske være strategisk at vi ikke sidder for samlet. Jeg kunne godt være bange for, at de vil spotte "de kritiske spørgere" hvis for mange af os sidder sammen.....

Måske jeg har set for mange film om konspirationsteori......
Logget
wagner
Full Member

Beskeder: 208

Vis profil
« Svar #13 Dato: 22 Oktober 2010, 18:24:17 »

Tror du at det er fornuftigt at tage kamera med??
Du har selv påtalt Scleroseramtes kameraføring, i en anden tråd! Humørgrin
Logget

SPMS Diagnose 2005. Nu: Medicinfri efter fuldt Novantrone forløb.
EDSS, blanding mellem 5,5 - 7,5. Kan fuldt udhvilet gå 100 meter, uden hjælpe midler. Det meste af tiden, 10-20 meter, mest mindre. Balance, og dropfod på grund af spasticitet i lægmusklen.
Henrik
Newbie
*

Beskeder: 3

Vis profil
« Svar #14 Dato: 24 Oktober 2010, 20:43:29 »

Hej Alle..... Blink

Denne høring !!!!!! må vel være det næste store der sker i CCSVI, og hvilken kamp det bliver
det halve Norden og en Tysk læge mod PSS  Grin det kan ikke gå galt.....!

Vi ville meget gerne ha´ været med, min kæreste og jeg (Yvonne, som også er på MSForum) men arbejde
og den lange tur kan desværre ikke kombineres denne dag.

Det er iøvrigt skønt at læse alle jeres herlige indslag på diverse tråde, i et sprog der tiltaler mig helt vildt.

Ha nu en god høring/kamp d. 3 november, især til dig Christian som jo nok må siges at have anfører-bindet denne dag,
men også til alle jer andre som møder op og viser flaget i vores allesammens kamp mod det danske sundhedssystem.

Hilsen Henrik  Chokeret 
Logget

Er næsten normal..... samt kæreste med Yvonne som er dia. ms siden 1992
Sider: [1] 2 3 ... 6 Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: